Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הענתיקה הראשונה שלי - חתלתול 204


פוסטים מומלצים

פורסם

משאבת הדלק חשמלית ולא מכאנית מקורית

הבעיה היא לא בסטרטר אללא בסוויץ... הוא לא מגיע לנקודה ה'קפיצית' הזו של ההנעה. אחרי ריסוס של קצת שמן הוא הסתדר.

  • תגובות 219
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המכלול שמספק דלק בלחיצה מהירה על הגז הוא משאבת התאוצה שעל הקרבורטור. היא פשוט נותנת שפריץ דלק בזמן הלחיצה המהירה על הדוושה, ובכך מונעת את הגימגום שאתה חווה.
בקיצור תבדוק את התפקוד של משאבת התאוצה

יום טוב גם לך

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

התמונה שצוחקת על אנשי diy בתחום האופניים זלגה בטעות, אשמח שמנהל ימחק.

פורסם

חבל שהחלפת את הרצפה, עם הרצפה הקודמת אפשר היה לדחוף את האוטו בלי לצאת ממנו :-)

 

כל הכבוד, התקדמות מצויינת, חיצונית היא בכלל נראית חדשה!

 

מאיפה קנית את מסרק ההגה ואת הבולמים?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

האוטו נראה חדש. 

ממליץ לך להוציא את האנטנה הזאת שיש לך שם על הכנף ולשים איזה פלאג פלסטיק. זה נראה מהסוג הזול שמחליד מהר וחבל שזה יתחיל לך חלודה מסביב לחור שם.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 שעות, Buki כתב:

חבל שהחלפת את הרצפה, עם הרצפה הקודמת אפשר היה לדחוף את האוטו בלי לצאת ממנו :-)

 

כל הכבוד, התקדמות מצויינת, חיצונית היא בכלל נראית חדשה!

 

מאיפה קנית את מסרק ההגה ואת הבולמים?

המסרק היה בבגאז

הבולמים גם סיפור מעניין, לא הייתה לי מידה, שכן שלי הוא אחד העובדים של "חדד חלפים" בכפר סבא. אמרתי לו שאני צריך בולמים ואולי הוא ידע למצוא לי. הוא סיפר שבדיוק אבא שלו הזמין במיוחד בשביל חבר עם 204 והגיעו 4 במקום 2.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הייתה תקופה שגרתי באיזור והייתי קונה הרבה אצל חדד חלפים, חנות וותיקה וענקית. יש לו במחסן (או לפחות היו אז) הרבה חלקים לענתיקות. 

 

פעם זה היה המבנה האחרון בקצה העיר. 

כשחזרתי לשם אחרי שנים, היה מוזר לראות את החנות שכמעט נבלעה במרכז המסחרי שצמח מסביב.

 

 

פורסם

המממ... יפה מאוד !

איני מבין מדוע חשבת שלא עוקבים.

ההיפך ממש - עוקבים וגם נהנים.

אם תוכל לציין פה גם בבקשה בעלי מקצוע שבהם נעזרת (במידה ואתה מרוצה מהם) - מה  טוב !

 

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני כשעה, חולגי כתב:

אם תוכל לציין פה גם בבקשה בעלי מקצוע שבהם נעזרת (במידה ואתה מרוצה מהם) - מה  טוב !

 

הבולמים וההגה הוחלפו במוסך שלום ברחוב הפטיש בהוד השרון

הפחחות נעשתה אצל בחור תותח בשם האני מאיזור ירושלים

 

  • אהבתי 1
פורסם

טוב, הרכבתי אתמול את משאבת התאוצה ואז גיליתי שבסוויץ לא מגיע דלק לפילטר.. גם אחרי הרבה זמן.

חיברתי משאבה ידנית ומשכתי תיק תק דלק.

מסתבר שהמשאבה החשמלית מסרה נשמתה לבורא, אולי בזמן הגרירה מישהו השאיר סוויץ פתוח והיא עבדה ועבדה עד שהתחממה למוות.

קניתי משאבה חדשה והאריה מניע בנגיעה, בנוסף לא נחנק למוות בפתיחת מצערת מלאה.

עוד צעד קטן...

והנה בונוס סרטון שלי מכוון טורי סרק

  • אהבתי 2
  • מעניין 2
פורסם

ועדכון קצת פחות משמח ואפילו צורם מאוד. @Potatoזה בשבילך (מי מחליף כינוי באמצע יום שישי נו באמת עד שתייגתי )

היום כשרציתי להחנות את הרכב, באמצע החניה ההגה הפך קליל מאוד ואז הבנתי שדבר נורא קרה, מוט ההגה התנתק מהמסרק. העבודה היחידה שביקשתי מבעל מקצוע לעשות, לא נעשתה טוב ויתרה מכך, הייתה עלןלה לסכן את חיי בנסיעה מהירה. 

כרגע אני עוד לא יודע מה אעשה אבל סביר להניח שאסדר את המסרק בעצמי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יכול להיות שזה תיקון פשוט.

מזל גדול באמת שזה קרה בחניה ולא בנסיעה. סה"כ גם זה עדכון משמח רק לא כמו הקודם, תלוי איך אתה מסתכל על זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...