Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. אינני ממבקרי האתר הקבועים ולכן התנצלותי אם אני כותב במקום הלא נכון ( אשמח להפניה)

כותב כאן בבקשה להמלצה על ייבואן מנועים+ מכונאי המרכיב מנועים. בקצרה- הנני בעל סקודה אוקטביה 2012 עם מנוע 1.2tsi . הרכב ברשותי 4 שנים וכל הטיפולים נעשו לפי הספר במוסך סקודה המרכזי בירושלים. כולם!!! . לדאבוני הודיעוני במוסך סקודה, לאחר שגררתי את הרכב לשם מפני שלפתע לא הניע ( כשעל שעון המרחק רק 90000 קמ)- שהמנוע "הלך" וניסיון תיקון יקר מהחלפתו. ציינו דבר מה על העדר קומפרסיה בצילינדר 4. אינני מכונאי. אני תמה כמובן כיצד ייתכן כדבר הזה ברכב מטופל בקפדנות. בכל מקרה פניי להחלפת מנוע. בסקודה ביקשו 13000 שח כולל הרכבה. ביבואנים עצמאיים 6000-7000 כולל הרכבה. האם לטפל בסקודה? האם אצל יבואן פרטי? האם מישהו יכול להמליץ מנסיונו האישי. תודה מראש לכל העונים.

אבי

פורסם

יש לך בירושלים את אוטוצ'יקו.

תלפיות, ליד מגרש הטסטים של האופנועים (לא יודע מה שם הרחוב).

 

לא יודע לגבי מחירים- יודע שהוא עושה עבודה טובה.

הוא מייבא מנועים ומרכיב. יכול להיות שיש לו על המדף.

 

בהצלחה.

 

חפש את איציק.

פורסם

יש בבית מאיר אחד עם מחירים טובים, לא יודע אם מתקין. שווה לבדוק.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

תרים גם טלפון לשלמה נאור הם מייבאים מנועים במצב מצוין..תבדוק מולם אם אני זוכר נכון גם מתקינים.

אין שום סיבה שבעולם בטח לא במחיר שכזה לתת למורשה. קצת לא ברור לי איך אחרי 90 אלף קמ המנוע שבק חיים במידה והוא טופל כמו שעון!? ניסית ללעת לשמוע עוד חוות דעת ממוסך נוסף?

פורסם

אם אתה רוצה תיקון כמו שצריך, ולא יקר יחסית לסקודה - ממליץ לך לפנות למוסך רון בתל-אביב.

 

אם יש לך רצף טיפולים במוסכי צ'מפיון מאז שהרכב עלה על הכביש - תנסה לדרוש מה אחריות של רצון טוב. מנוע לא צריך ללכת אחרי 90000 ק"מ.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...