Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי רכב מ-0 ק''מ ושילמתי את אגרת הרישוי והרישיון לא הגיע אליי. כשביקשתי באתר של משרד התחבורה 'כפל רישיון' (זאת הרובריקה שנראתה לי מתאימה) הגיע אליי לאחר כמה ימים הרישיון אך של הבעלים 00 (אוויס). איך אני מקבל את הרישיון?

פורסם

יש לך טופס העברת בעלות? כיון שטופס זה, יחד עם הרשיון על שם אוויס, מהווים הוכחת בעלות.

 

מה שמוזר לי הוא שהופק לך כפל רשיון כאשר הכנסת באתר את מספר הרישוי ואת תעודת הזהות שלך. הוא אמור להוצא את הכפל עם מספר החברה של אוויס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי הרישיון עם 00 בעלים נשלח מאוויס, לא ממשרד הרישוי. הוא הגיע במעטפה?

 

 

כפל רישיון על שמך יגיע בהמשך. זה לוקח כשבועיים - שלוש.

 

 

אם אתה צריך אותו מיידי - תדפיס ברישיומט (בסניפי בופרפארם אבל לא בכל הסניפים, תבדוק באינטרנט איפה כן יש קרוב אליך). חייב לשלם על הכפל באמצעות כרטיס אשראי של בעל הרכב הרשום ברישיון.

 

 

פורסם

אם לא הודפס רישיון חדש אחרי העברת הבעלות, אתה יכול לגשת לכל סניף דואר ולקבל כפל רשיון חינם אין כסף (מנסיון)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הבעיה עם הדואר זה שעות פתיחה מצומצמות ותורים.

 

 

עדיף כבר ב 8 - 9 בערב בלי תור ובלי לחץ להוציא ברישיומט, שווה לדעתי 30 ש"ח.

 

 

פורסם

תודה על התשובות, ניסיתי להוציא דרך העמדות בסופר פארם אך היה רשום שכבר קיים רישיון או משהו בסגנון. אולי זה נשלח אליי הביתה ולא קיבלתי ולכן לא מאפשר לי להוציא?

פורסם

אין סניף דואר שפתוח עד 22:00 או 23:00.

 

חלקם פתוחים 8:00-12:30 ואז 15:30 עד 18:00 פעמיים או שלוש בשבוע, אחרים עד 18:00 רצוף, יש פה ושם סניפים שפתוחים עד 8 בערב כמה ימים השבוע, יש סניפים שסגורים בשישי.

 

 

איכשהו לא מסתדר לי כמעט אף פעם להגיע בשעות האלו וזה שאפשר להזמין תור, לא עוזר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...