Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוכר עם עוד מישהו יחידת דיור, חוזה שנתי.

בהסכמת הבעלים מצאתי משכיר משנה (סאבלט) לחודשי הקיץ.

שוכרים אחרים של אותו בעלים מתלוננים על המשכיר משנה שלי שהוא רועש ויש לו אורחים.

כמו כן הבעלים טוען שיש שימוש מוגבר בנכס בגלל אותם אורחים ובעקבות כל הסיפור הזה הוא מעלה לי את השכר דירה בכמעט 20% לתקופה הזו.

בחוזה אין הייתיחסות לדבר כזה.

אז לשאלה שבכותרת, מי צודק?

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למיטב הבנתי אם אין כזה דבר "שימוש מוגבר בנכס" בחוזה ולא מוגדר בו שאסור לארח כמות מסויימת של אנשים בדירה, הוא לא יכול להעלות לך ככה סתם ב20%.

מה זה בכלל שימוש מוגבר? אם אתה צורך יותר מים/חשמל, זה על חשבונך בכל מקרה.

הוא פוחד שהרצפה תקרוס בגלל יותר מדי אנשים בבית?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שילך לחפש. יש הסכם וזה מה שקובע.

 

לגבי הרעש דבר עם שוכרי המשנה שלך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה שווים של ה 20% הללו?

 

האם אתה מרוצה מהנכס / מבעל הבית?

באופן כללי?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הבעלים יגול להחליט שהוא חוזר בו מהסכמתו לסבלט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
למיטב הבנתי אם אין כזה דבר "שימוש מוגבר בנכס" בחוזה ולא מוגדר בו שאסור לארח כמות מסויימת של אנשים בדירה, הוא לא יכול להעלות לך ככה סתם ב20%.

מה זה בכלל שימוש מוגבר? אם אתה צורך יותר מים/חשמל, זה על חשבונך בכל מקרה.

הוא פוחד שהרצפה תקרוס בגלל יותר מדי אנשים בבית?

מים וארנונה הוא משלם, אני רק חשמל. כנראה כי מד המים משותף לי ולעוד דירה.

קומת קרקע, אם כבר יקרסו עלי.

פורסם
מה שווים של ה 20% הללו?

 

האם אתה מרוצה מהנכס / מבעל הבית?

באופן כללי?

סביבות האלף ש"ח, זה לא הרבה אבל אני סטודנט ואמצא על מה לבזבז את זה.

בכל מקרה אין משהו שווה ערך במקום הזה, הכל עתיק לכן לא ברור לי איך הוא בא לי עם שימוש מוגבר.

הוא לא משקיע במקום הזה ורוצה למכור.

סה"כ מרוצה מהבעלים והנכס.

פורסם

לא יודע בן כמה אתה, אבל הגעת לשלב בחיים שבו נתקלים במה שניקרא "פשרה" הכוללת גם וויתור.

אם טוב לך, אין באזור משהו שווה ערך ועל אחת כמה וכמה אם הם אכן רועשים, לך איתו ולא נגדו.

בחיים גם צריך לוותר לפעמים, ולדעתי זו אחת הדוגמאות שכדאי להקריב למען שלום הבית איתו.

כמובן תפיק מזה הון ותדבר איתו, תציג לו את הנושא שאתה מבין אותו ומוכן לוותר בלה בלה בלה (בלי התנשאות וכו' כמובן).

פורסם

אתה בטוח שמדובר בשוכרים נורמלים?

 

אולי מי שהשכרת לו הפך את המקום לצימר? או שמשכיר את המיטה לפי שעה?

אם כל יום עושים שם מסיבות עד השעות הקטנות של הלילה .. אז בעל הבית ממש יצא איתך בסדר

פורסם

בעל הנכס לא חוצפן, אבל הוא לא מקצועי. בתור בעל נכס: לא הייתי מרשה לך מלכתחילה לבצע סאבלט, ואם הייתי מאשר הייתי מתנה את זה בכל מיני דברים. יצא טמבל שנתן לך רשות לא מותנית מלכתחילה, ועכשיו הוא מנסה to cut his losses (או לחלופין: למצות את פוטנציאל המינוף שהוא ״פספס״).

 

אם אין התייחסות בחוזה לשכירות משנה, והוא נתן לך את הסכמתו לבצע זאת, לא ברור לי מאיפה הוא מקריץ את ה20% הנוספים האלו - לא חושב שהוא יכול לעשות זאת באופן חוקי.

מנגד, אם אתה נכנס איתו למאבק על השטות הזו, הוא יכול לפנות אותך עם תום החוזה - האם זה שווה לך..?

 

מקרה קלאסי של ׳צודק׳ נגד ׳חכם׳, תשקול מה האסטרטגיה הכי נכונה עבורך לטווח הרחוק.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ברור שאין קשר ל "שימוש מוגבר" פשוט בעל הנכס רוצה להרוויח קצת גם כן (ודי בצדק), הלא ללא הסכמתו אתה לא תרוויח גרוש נכון? אז תן לו את ה 20% וכולם יהיו מרוצים.

תבדוק את המשמעות הביטוחית של העניין הזה. מה קורה אם הסאבלט שורף את הבית או שובר רגל. זה הרבה יותר חשוב מ 20% כן או לא. הביטוח זה הדבר הראשון שבדקתי כאשר השוכר שלי ביקש להביא סאבלט...

פורסם

אגב, תשנן את המונחים: משכיר זה בעל הנכס. שוכר זה דייר שהנכס אינו שלו.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אני חושב שיש הבדל בין להיות חכם לבין להיות פראייר, ואף אחד לא צריך לתת שיידרכו עליו. זה הרגל רע לחיים, ועדיף ללמוד שלא ינצלו אותך.

זה תרגול טוב לחיים.

 

אם אין לבעל הדירה איך לגבות עוד 20 אחוז, שיילך לחפש. אל תענה לו בכלל. הוא את השכירות שלו מקבל.

ברגע שהסכים לסאבלט - נגמר.

תרים טלפון למסאבלט ותגיד לו שאם השכנים ימשיכו להתלונן, הוא בחוץ, ושאי אפשר לאפשר לאחרים לישון בנכס.

תודיע לבעל הדירה שטיפלת במטרד הרעש. לגבי השימוש המוגבר, תגיד לו שאתה לא מסכים לגבייה נוספת. זהו. אין מה לדבר. שיילך לשתות את המים של עזה.

הרי הנכס לא מעניין אותו, סתם מצא בחור צעיר להתלבש עליו.

 

עדיף לחפש דירה אחרת מלגדול להיות חסר חוליות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ברור שיש לבעל הדירה אפשרות לגבות תשלום נוסף - מהפקדון ( אם יש כזה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני חושב שיש הבדל בין להיות חכם לבין להיות פראייר, ואף אחד לא צריך לתת שיידרכו עליו. זה הרגל רע לחיים, ועדיף ללמוד שלא ינצלו אותך.

זה תרגול טוב לחיים.

 

אם אין לבעל הדירה איך לגבות עוד 20 אחוז, שיילך לחפש. אל תענה לו בכלל. הוא את השכירות שלו מקבל.

ברגע שהסכים לסאבלט - נגמר.

תרים טלפון למסאבלט ותגיד לו שאם השכנים ימשיכו להתלונן, הוא בחוץ, ושאי אפשר לאפשר לאחרים לישון בנכס.

תודיע לבעל הדירה שטיפלת במטרד הרעש. לגבי השימוש המוגבר, תגיד לו שאתה לא מסכים לגבייה נוספת. זהו. אין מה לדבר. שיילך לשתות את המים של עזה.

הרי הנכס לא מעניין אותו, סתם מצא בחור צעיר להתלבש עליו.

 

עדיף לחפש דירה אחרת מלגדול להיות חסר חוליות.

 

אין לי הרבה מה להוסיף על מה שנאמר.

אבל יש פה תלונה מוצדקת ותלונה לא מוצדקת.

 

הסיפור עם הרעש - זה לא בסדר.

הסיפור עם השימוש מוגבר - חוצפה.

 

אתה צריך להתייחס לתלונה המוצדקת ולדעת לעמוד כנגד התלונה הלא מוצדקת.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...