Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום היום עשיתי טיפול 100 אלף למיציבושי ספורטבק 2010 הרכב עבר טיפול רק במוסך של מיציבושי עד היום עכשיו הטיפול נקרא ״180״ שאלה היא כזאת למה הטיפול נקרא ככה עם מישהו מבין בזה

בטיפול החליפו לי טבעת אטימה, מסנן שמן מנוע ,שמן מנוע גלון olimob5w30 ,מסנן אוויר על עבודה הם לקחו לי 488 שקל ועל החלקים 570 שקל זה הגיוני

פורסם

במוסך מורשה - המחיר הגיוני.

מה שפחות הגיוני, זה להמשיך לטפל אצלם ברכב בן 9 ולשלם כפול ממוסך רגיל.

שאלה :

האם כבר הוחלף שמן גיר רציף ברכב שלך?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
במוסך מורשה - המחיר הגיוני.

מה שפחות הגיוני, זה להמשיך לטפל אצלם ברכב בן 9 ולשלם כפול ממוסך רגיל.

שאלה :

האם כבר הוחלף שמן גיר רציף ברכב שלך?

אני לא יודע לגבי החלפת שמן לגיר רציף כי אני קניתי תרכב ביד שניה והבעלים הקודמים הוא אדם מבוגר

ולגבי הטיפול שמע הרכב נסע 100 אלף ב9 שנים מטופל כמו בובה בזמן רק במוסך מורשה של מיציבושי עם חלקים מקורים בלבד אז למה לקלקל תרכב בחלקים לא מקוריים ובמוסך כללי שאני לא בדיוק יכול לסמוך עליהם ? אתה יכול להצדיק אותי ואתה יכול להגיד שאני טועה

פורסם

לא כתבתי בחלקים לא מקוריים.

כל מוסך יכול להרכיב לך מסנן שמן, אוויר ומזגן מקורי, למלא שמן איכותי שעומד בכל התקנים, ועדיין לא יחייב אותך ב 1200₪.

יש לא מעט מוסכים מומלצים כאן בפורום.

להחלפת שמן גיר ברכב שלך בזמן יש חשיבות עליונה.

תבדוק במוסך מיצובישי, האם ומתי הוחלף השמן. ואם לא, תחליף כמה שיותר מוקדם. וזה כן חייב להיות שמן מקורי ( והוא יקר מאוד ! החלפה עולה כ- 1000₪ ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה בטוח לא תקלקל את הרכב אם אתה זה שתרכוש את החלקים בעצמך ותן למישהו להרכיב אתה מדבר פה על טיפול בסיסי פשוט ביותר. מחיר החלפים לפי התיאור שלך במידה ואתה מביא חלפים איכותיים עם מסנן שמן מקורי לא אמור לעבור את ה 300-400 שח. עבודה בכל מוסך פשוט יעלה לך התהליך סביב ה 200 שח. משם ועד 1100 שח יש דרך מאוד ארוכה אז תחשוב גם על הכיס שלך.

פורסם

תחילה, אם הרכב טופל במורשה כפי שאמרת, אולי כדאי שתוציא לך את היסטוריית הטיפולים ותדע מה עבר עליו..

המחירים נורמליים -למורשה- מסנן אוויר מקורי עולה 200+ 0 לא בחברה, זול יותר

https://www.justmotor.co.il/product/c-27-0031-1

מסנן שמן מקורי 80 ש"ח (שוב, כנראה יקר יותר בחברה..)

שמן מנוע איכותי 160 ש"ח (סתם דוגמא מה שאני קניתי, יש המוןן שמנים טובים אחרים במחירים שונים)

https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-castrol-edge-professional-5w30-c1-ji1537f5

 

טבעת אטימה עולה שקל אם בכלל מישהו יגבה עליה תשלום..

בהחלט אין סיבה לשלם על טיפול כזה מחיר כמו ששילמת, גם עלות החלפים וגם עלות העבודה מוגזמים.

אישית, אני עושה את זה לבד או אם אין זמן לוקח למישהו וזה עולה 150 ש"ח +- (עבודה בלבד)

טיפולים מורכבים (אולי) כדאי להכניס למורשה, יותר בשביל האחריות שמקבלים והידע המקצועי שבחלק מהמקרים לחלק מהמכונאים הכללים אין (מבלי לפגוע חס וחלילה).

פשוט מי שמטפל כל יום באותו סוג של רכב- לרוב, ידע לפתור ולזהות תקלות בקלות.

×
×
  • תוכן חדש...