Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


or84
שימו לב! השרשור הזה בן 1776 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי לכולם,

אשמח להיעזר שוב בחכמת ההמונים והמומחים כאן לקראת הזמנת רכב בליסינג (דרך העבודה).

אמור לנסוע כ-30,000-35,000 ק״מ בשנה, משולב עירוני ובין-עירוני. מחפש רכב משפחתי (כלומר מספיק מקום לכסא בטיחות, עגלה בתא המטען וכו׳).

האופציות שרלוונטיות כרגע והיתרונות/החסרונות המרכזיים מבחינתי:

  • יונדאי אלנטרה Inspire 1.6: יתרונות - אבזור די טוב מבחינת מערכות בטיחות אקטיביות, תא מטען גדול, מרווח מבפנים. חסרונות - ביצועי מנוע סבירים (מרגיש קצת כבד בעליות), תא המטען בסדאן פחות נוח (פתח הטענה צר), אין התממשקות של מערכת המולטימדיה לאייפון.
  • יונדאי i30: יתרונות - אבזור בטיחותי טוב (למעט בקרת סטייה מנתיב שהיא לא אקטיבית), 5 דלתות (גישה נוח לתא המטען), מנוע די חזק (1.4 טורבו), התממשקות מערכת מולטימדיה לאייפון. חסרונות - תא מטען יחסית קטן לרכב שאמור לשמש משפחה, מרווח פנימי סביר (בהשוואה לרכב משפחתי טיפוסי), בידוד רעשים בינוני.
  • מזדה 3 ספורט 2.0 ליטר: אין כרגע בסוכנויות אז לא יצא לי לעשות עליו נסיעה. למישהו יש המלצות? הבנתי שתא המטען והמרווח מאחורה לא מדהימים לסטנדרטים של רכב משפחתי, מצד שני מנוע 2.0 אמור להיות פלוס רציני.
  • סקודה ראפיד 1.0: הכי זולה מבין האופציות אבל הכי פחות מאובזרת. על פניו נראה שמנוע 1.0 עם 95 כ״ס הוא די חלש.
  • קיה נירו: יתרונות - תא מטען נוח, אבזור בטיחותי טוב, מרווח יחסית, הנחה קטנה בשווי מס (היברידי), תנוחת ישיבה גבוהה. חסרונות - היברידי (קרינה במושב האחורי של הילדים....?), מחיר מחירון גבוה (שווי מס יגדל אם תבוטל הטבת המס לרכב היברידי).
  • טויוטה קורולה היברידית (סדאן/סטיישן): יתרונות - אבזור בטיחותי טוב, מרווח מקדימה, היברידי. חסרונות - היברידי (מצד שני טויוטה הכי מנוסים בתחום...), תא מטען גדול ונוח בסטיישן, רכב ארוך יחסית, המרווח מאחורה מרגיש צפוף קצת, המנוע רועש ממש במאמץ (בעליות למשל).

כרגע נוטה לכיוון רכב לא היברידי. ה-i30 נראית כמו שילוב טוב של נתונים, אבל מוטרד מגודל תא המטען כשחושבים קדימה...ֿ

אם היברידי בסוף, נוטה לכיוון הקורולה סטיישן כדי להנות מתא מטען רחב ונוח.

 

המלצות/חוות דעת יתקבלו בברכה! :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה סיבה ללכת על ראפיד עם שאר האופציות כאן, היא קטגוריה מתחת והאוקטביה היא זו שצריכה לבוא בחשבון.

מאזדה 3 צפופה מאחור.

המנוע בקורולה לא הכי עוצמתי אבל עדיין נותן ביצועים מספיק טובים, והיא והנירו מבטיחים לך פחות ביקורים בתחנת דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגבי הראפיד.

האוקטביה הייתה הפייבוריטית שלי, אבל לצערי לא זמינה כרגע בליסינג.

לגבי הדלק - שיקול פחות משמעותי כרגע כי זה במסגרת העבודה.

אם הולכים על היברידי - במה הנירו עדיף על הקורולה? אגב, אם כבר קורולה, נראה לי שעדיף הסטיישן מהסדאן. תא מטען יותר מרווח ונוח באותו אורך כולל ומשקל של רכב.

די התלהבתי מהאבזור, ביצועים ועיצוב של ה-i30. מה דעתך עליו בהשוואה לשאר האופציות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנירו קצת יותר גבוה מהקורולה ותודות לתיבה רובוטית נותן תחושה אפקטיבית יותר של ביצועים. גם איכות ההרכבה בנירו מעט עדיפה על זו בקורולה אבל זה שולי.

מצד שני תא המטען בקורולה גדול יותר, ומושב הנהג שלה נוח יותר מזה של הנירו.

לגבי הI30 , כמה פעמים נראה לך שתצטרך תא מטען גדול ממש (395 ליטר זה מכובד)? רוב הזמן גם ככה לא נוסעים עם תא מטען מלא. מעבר לכך יש לה ביצועים טובים יחסית ואבזור בסיסי לא רע בכלל.

אגב גם בקורולה בידוד הרעשים לא מי יודע מה, לפחות בהאצ'בק שנהגתי בה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי קורולה סטיישן (ההטבת מס לא נראת מבוטלת בעתיד הנראה לעין) הכי צעירה, מרווחת ובטיחותית.

קיה נירו במקום השני קצת פחות צעירה אבל עדיין בטיחותית ונעימה לנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני חושב שבנסועה כזאת הקורולה היא צעד הגיוני מאוד.

לגבי ה-I30, הנפח אולי קטן אבל תא מטען ברכבי האצ'בק וסטיישן הרבה יותר נוח לשימוש מברכב סדאן ומאפשר גישה נוחה לכל הציוד דרך מפתח נוח וברוב המקרים סף הטענה נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו רשימה סגורה או רשימה שאתה הרכבת?

 

יש אופציה לגראנד קופה (אפילו בגירסת הסטיישן הסופר שימושית)?

מצטרף לשאלה, היינו בדילמה דומה לפני חודשיים והלכנו על הגרנד קופה- מאוד מאובזרת, מנוע חדיש, מרווחת יחסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח רכב עם בידוד רעשים טוב ונוחות מושב.

אתה הולך לנסוע המון, ממש המון.

הדבר הנוסף שהייתי חושב עליו - אבזור נוחות, למשל חיבור לאייפון זה מאסט בשבילך.

יש עוד אופציות?

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שרשמו, כדאי שתיקח רכב נוח.

וכפי שעוד רשמו, רנו גראנד קופה יכולה להתאים לך בול.

 

ואם יש לך אפשרות, אוסיף לרשימה עוד 2 רכבים צרפתיים שכדאי שתתנסה בהם-

 

פיג'ו 308 - רכב נוח ונעים לנהיגה ; ואם אתה חייב אז אפשר גם סטיישן, למרות שנראה לי שהרגיל בהחלט יספיק לך מבחינת תא מטען.

 

סיטרואן קקטוס החדש- בידוד רעשים טוב ונוחות-נסיעה שהיא רמה בפני עצמה (ברמות המחירים האלה).

 

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנירו קצת יותר גבוה מהקורולה ותודות לתיבה רובוטית נותן תחושה אפקטיבית יותר של ביצועים. גם איכות ההרכבה בנירו מעט עדיפה על זו בקורולה אבל זה שולי.

מצד שני תא המטען בקורולה גדול יותר, ומושב הנהג שלה נוח יותר מזה של הנירו.

לגבי הI30 , כמה פעמים נראה לך שתצטרך תא מטען גדול ממש (395 ליטר זה מכובד)? רוב הזמן גם ככה לא נוסעים עם תא מטען מלא. מעבר לכך יש לה ביצועים טובים יחסית ואבזור בסיסי לא רע בכלל.

אגב גם בקורולה בידוד הרעשים לא מי יודע מה, לפחות בהאצ'בק שנהגתי בה.

 

 

395 ליטר לשימוש יומיומי אכן מספיק, אבל אם רוצים לנסוע לטיול זה כבר גבולי מאוד להכניס שם מזוודות, עגלה וכו'.

עשיתי נסיעת מבחן בקורולה (גרסת הסדאן), הרגיש לי גם שהבידוד לא להיט, במיוחד כשהמנוע מתאמץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו רשימה סגורה או רשימה שאתה הרכבת?

 

יש אופציה לגראנד קופה (אפילו בגירסת הסטיישן הסופר שימושית)?

 

רשימה סגורה, אחרי שסיננתי את מה שלא ממש רלוונטי (כמו יונדאי i20, הונדה סיוויק שאין לה כמעט מערכות בטיחות אקטיביות וכו').

לגבי הרנו - למיטב ידיעתי לא ברשימה. הדיזל בטוח לא, אבדוק לגבי הבנזין.

אתה מתכוון ל-1.3 טורבו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לשאלה, היינו בדילמה דומה לפני חודשיים והלכנו על הגרנד קופה- מאוד מאובזרת, מנוע חדיש, מרווחת יחסית.

 

לקחתם את הדיזל? או בנזין 1.3 טורבו?

אגב איך מערכת המולטימדיה? מתממשקת לאייפון (CarPlay) או אנדרואיד? הבנתי שהיא די מסורבלת לתפעול.

מה לגבי תא המטען? לא צר מדי הפתח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח רכב עם בידוד רעשים טוב ונוחות מושב.

אתה הולך לנסוע המון, ממש המון.

הדבר הנוסף שהייתי חושב עליו - אבזור נוחות, למשל חיבור לאייפון זה מאסט בשבילך.

יש עוד אופציות?

 

מסכים לגמרי לגבי חיבור לאייפון, לכן ציינתי את זה :)

לא ידוע לי כרגע על אופציות רלוונטיות נוספות. יש משהו שיכול להתאים לדעתך ולא העלו כאן עד עכשיו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שרשמו, כדאי שתיקח רכב נוח.

וכפי שעוד רשמו, רנו גראנד קופה יכולה להתאים לך בול.

 

ואם יש לך אפשרות, אוסיף לרשימה עוד 2 רכבים צרפתיים שכדאי שתתנסה בהם-

 

פיג'ו 308 - רכב נוח ונעים לנהיגה ; ואם אתה חייב אז אפשר גם סטיישן, למרות שנראה לי שהרגיל בהחלט יספיק לך מבחינת תא מטען.

 

סיטרואן קקטוס החדש- בידוד רעשים טוב ונוחות-נסיעה שהיא רמה בפני עצמה (ברמות המחירים האלה).

 

 

בהצלחה

 

נראה שבקקטוס אין בקרת שיוט אדפטיבית, שזה די חשוב עבורי.

האבזור של ה-308 נראה מעולה, לא חשבתי עליה כאופציה. היא לא צפופה מדי במושב האחורי? במיוחד אם שמים מושבי בטיחות גדולים לתינוק?

 

תודה לכולם על התגובות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1776 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...