Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע איך הנמלה הצליחה להיכנס לתוך המסך בפנים. :shock:

בהתחלה היא טיילה לאורך כול המסך ולאחר מכן מתה ונתקעה באותו המקום.

עכשיו ניסתי לפרק את הפנל הקדמי של המסך אבל זה לא עזר כי זה בתוך המסך.

מדובר על מסך LED יש דרך לפרק כדי לנקות את המסך מבפנים?

תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

פירוק מסך זו משימה לא קשה במיוחד, אבל דורשת ידיים טובות וניסיון.

 

עליך לפרק את הרגל של המסך, לפרק מאחור ברגים (אם קיימים) להפריד את שני חצאי מעטפת הפלסטיק (על ידי החדרת מברג שטוח מסביב ופתיחת הקליפסים הפלסטיים). אחרי שתפריד את ה"קליפה" תראה את כרטיס הבקרה וכרטיס ספק הכח (לפעמים רק כרטיס אחד), מכוסים במסגרת מתכתית, מחוברים בקונקטורים למסך (פיקוד, אורת BACLKIGHT) וקונקטור למפסקים (ואולי לרמקולים). אחרי שתנתק את כולם תגיע למסך ה LCD.

 

אותו אל תנסה לפרק - באמצעות לחץ אויר (קומפרסור) מסביב תעיף את ה- X נמלה החוצה.

 

...או שתתרגל לקיומה ולא תכנס ל"פרוייקט" :roll:

:turn-l:
פורסם
פירוק מסך זו משימה לא קשה במיוחד, אבל דורשת ידיים טובות וניסיון.

 

עליך לפרק את הרגל של המסך, לפרק מאחור ברגים (אם קיימים) להפריד את שני חצאי מעטפת הפלסטיק (על ידי החדרת מברג שטוח מסביב ופתיחת הקליפסים הפלסטיים). אחרי שתפריד את ה"קליפה" תראה את כרטיס הבקרה וכרטיס ספק הכח (לפעמים רק כרטיס אחד), מכוסים במסגרת מתכתית, מחוברים בקונקטורים למסך (פיקוד, אורת BACLKIGHT) וקונקטור למפסקים (ואולי לרמקולים). אחרי שתנתק את כולם תגיע למסך ה LCD.

 

אותו אל תנסה לפרק - באמצעות לחץ אויר (קומפרסור) מסביב תעיף את ה- X נמלה החוצה.

 

...או שתתרגל לקיומה ולא תכנס ל"פרוייקט" :roll:

 

 

ניסתי לצערי זה תקוע שם.

דרך אגב,יש סיכוי ש"פגר" של הנמלה הזאת יעלם מתי שהוא או שזה ישאר ככה קבוע?

אני גם ככה שוקל לשדרג את המסך בקרוב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
אחד הסיפורים ההזויים.

 

הזוי אבל לצערי זה קרה לי במסך מחשב מה לעשות? :/

 

yuvk-ניסתי לפרק את המסך כולל לחץ אוויר וזה נשאר תקוע.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

ניסית לדפוק את המסף בעדינות על השולחן לראות אם היא זזה?

 

והבעיה זה לא הנמלה האחת הזו. חכה שכל החברות שלה יבוא לבקר בשבעה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

איך תזוז? היא מתה... :-P

חוצמזה, אם זו נמלה אשכנזיה, לא יבואו הרבה לשבעה.

אם פותחים אוהל, זו כבר בעיה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

ניערתי את המסך גם לא עזר לצערי זה תקוע דבוק למסך.

אתן לזה שבוע נראה מה יהיה מקסימום נרכוש מסך אחר. :?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מעדכן:לבסוף נמאס לי לחכות,פירקתי את המסך כולל המסגרת הכסופה מסביב הרמתי מעט את המסך וראיתי

את הנמלה המתה דבוקה לחלק שמתחת. ניקתי סגרתי והכול חזר לקדמותו.

לא מסובך מדי כפי שחשבתי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...