Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברצוני להתקין Cruise Control לרכבי, לאחר חיפוש ברשת מסתבר שהעבודה יחסית קלה וPlug & Play.

הבנתי שלדגם שלי צריך:

1. סט של לחצנים - לחצנים לCruise control, לחצנים למדיה. - לא מצליח למצוא ממקור מוכר עבורי.

2. חיישן לברקס (מצאתי באמאזמון)

 

לפי הבנתי מדובר על המקטים הבאים:

BN8P-66-4M0

BN8P-66-4M0A

BN7N-66-490

 

לפי חיפוש ברשת, יש לדילרים מחול, אשמח לקבל המלצה על כאלה או אפילו אם יש מישהו בארץ.

פורסם
https://www.drive2.ru/l/288230376151739756/

בהצלחה עם גוגל טרנסלייט :)

בעיקרון הוא אומר שגם הוא לא הצליח למצוא את הכפתורים בשום מקום, ובסוף קנה הגה קומפלט

 

הוא מצא, אבל רק בהזמנה עם זמן הספקה של כמה שבועות.

 

 

רצה להתקין לפני נסיעה ארוכה למדינה אחרת אז קנה הגה קומפלט.

 

 

מה שיפה זה שלא צריך עידכון מחשב.

 

 

פורסם

הי,

מודה על העזרה.

Buki - אכן לא צריך שום דבר ושום פעולה מלבד מה שרשמתי.

כמו כן, במדריכים אחרים ראיתי שזה לא עובד באופן מושלם עד שנת 2006 (כולל) אלא רק 2007-2009.

×
×
  • תוכן חדש...