Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

- הרכב הקודם היה מאזדה 3 שנת 2008, שהלכה טוטאל לוס עקב תאונה.

 

- מחפשים רכב חדש, רוב הנסיעות הן עירוניות ( כ- 10 ק"מ ביום למקום העבודה ).

 

- חשוב ברכב: אוטומט, אבזור, ביצועים, חיסכון בדלק (בהתאמה לחשיבות).

 

- שיהיה מקום ל- 4-5 אנשים.

 

- עשיתי את השאלון שיש באתר, יצא לי מאזדה 2 2009, סוזוקי CX4 2009, סיאט איביזה 2010, קיה פיקנטו 2012.

 

המלצות / טיפים / הכוונות?

פורסם

האלגוריתם פה צריך כוונון... חוץ מה-sx4 כל השאר הם סופר מיני או מיני, בטח לא יתאימו ל-4-5 אנשים, וגם השנתונים קצת נמוכים לתקציב.

 

אני הייתי מחפש פיג'ו 308 מ-2014 או 15 (הדגם הנוכחי, ב-14 שווק גם הדגם הקודם), אחרי שהבנתי את העניין עם רצועת התזמון. יענה לך על כל הדרישות (אבל יהיה קצת צפוף ל-5 אנשים, כמו כל משפחתית סבירה).

 

אפשרות אחרת תהיה מיצובישי לנסר, אבל היא תהיה פחות חסכונית בדלק.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

את ה-SX4 עד 2009 פסול בגלל חולשתו. מדגם 2010 (שהגיע ארצה באמצע 2009) קיבל מנוע מעודכן והרבה יותר חזק, תזהה לפי רישום ההספק ברשיון (119 כ"ס).

 

הרכב אינו חסכוני, אבל בנסועה שלך זה חסר משמעות. לעומת זאת בדגם 2010 ומעלה יסחוב היטב, תא המטען בגרסת 4 הדלתות גדול יחסית לקטגוריה (מעל 500 ליטר עם פתח רחב) והאמינות מצויינת. הספסל האחורי יוכל להכיל 3 מבוגרים בצפיפות.

 

אם בכוונתך להוביל בקביעות 4-5 אנשים ה-SX4 הוא הגודל המינימלי המתאים לך (משפחתית קטנה), למעשה אתה צריך משפחתית סטנדרטית. שאר הדגמים שציינת הם סופרמיני שיהיו צפופים מאד ומתאימם למספר כזה של נוסעים רק בנסיעות אקראיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
האלגוריתם פה צריך כוונון... חוץ מה-sx4 כל השאר הם סופר מיני או מיני, בטח לא יתאימו ל-4-5 אנשים, וגם השנתונים קצת נמוכים לתקציב.

 

אני הייתי מחפש פיג'ו 308 מ-2014 או 15 (הדגם הנוכחי, ב-14 שווק גם הדגם הקודם), אחרי שהבנתי את העניין עם רצועת התזמון. יענה לך על כל הדרישות (אבל יהיה קצת צפוף ל-5 אנשים, כמו כל משפחתית סבירה).

 

אפשרות אחרת תהיה מיצובישי לנסר, אבל היא תהיה פחות חסכונית בדלק.

 

את ה-SX4 עד 2009 פסול בגלל חולשתו. מדגם 2010 (שהגיע ארצה באמצע 2009) קיבל מנוע מעודכן והרבה יותר חזק, תזהה לפי רישום ההספק ברשיון (119 כ"ס).

 

הרכב אינו חסכוני, אבל בנסועה שלך זה חסר משמעות. לעומת זאת בדגם 2010 ומעלה יסחוב היטב, תא המטען בגרסת 4 הדלתות גדול יחסית לקטגוריה (מעל 500 ליטר עם פתח רחב) והאמינות מצויינת. הספסל האחורי יוכל להכיל 3 מבוגרים בצפיפות.

 

אם בכוונתך להוביל בקביעות 4-5 אנשים ה-SX4 הוא הגודל המינימלי המתאים לך (משפחתית קטנה), למעשה אתה צריך משפחתית סטנדרטית. שאר הדגמים שציינת הם סופרמיני שיהיו צפופים מאד ומתאימם למספר כזה של נוסעים רק בנסיעות אקראיות.

 

היי, תודה על העזרה.

יהיו באוטו 4-5 נוסעים במקרים אקראיים (אולי פעם בחודש) והנסיעות לרוב הן של 1-2 אנשים באוטו.

היינו עכשיו במגרש מכוניות והציעו לנו סקודיה פביה 2015 שהייתה בליסינג עם 158k קילומטרז במחיר 39k. מה אתם אומרים על זה?

פורסם

אני אומר שיש לך תקציב לא רע ואין סיבה לקנות רכב עם ק"מ כזה גבוה ושחוט.

חפש עד 60-70 אלף ק"מ ולא יותר, אל תוותר על תיעוד טיפולים,

ואני חושב שיכולה להתאים פה הונדה ג'אז דור קודם תעשה אחלה עבודה.

ובנוסף תקבל רכב בטיחותי שלדעתי זה הכי חשוב מהכל.

פורסם

100 ק"מ ב-4 שנים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

משנה. ברור שמשנה. רק שזה לא הפקטור היחיד. עדיף רכב שעשה 100,000 ק"מ הבין עירוני וטופל לפי הספר מאשר רכב שעשה 50,000 בעיר בלי טיפולים בכלל.

 

בכל אופן, לכל הוואגיות (סיאט, סקודה, פולקסווגן) יש גיר רובוטי שהתחזוקה שלו עלולה להיות לא זולה. אם אתה מחפש משהו אמין ופשוט, הייתי מעדיף רכבים אחרים (ואולי עדיף גם מבעלות פרטית).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
100 ק"מ ב-4 שנים?

 

כן. קראתי כאן בנעוץ שזה לא משנה, מה שזה משנה זה המצב של הרכב. לא?

בטוח שלא כתוב דבר כזה.

 

100 ק"מ זה מה שאני הולך בכמה שבועות. אז לרכב זו אפילו לא הרצה.

 

אתה מתכוון ל-100,000 ק"מ, אז כתוב נכון. אם אתה רוצה לכתוב 100 כתוב מגא-מטר, אבל אף אחד לא יבין

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
- הרכב הקודם היה מאזדה 3 שנת 2008, שהלכה טוטאל לוס עקב תאונה.

 

- מחפשים רכב חדש, רוב הנסיעות הן עירוניות ( כ- 10 ק"מ ביום למקום העבודה ).

 

- חשוב ברכב: אוטומט, אבזור, ביצועים, חיסכון בדלק (בהתאמה לחשיבות).

 

- שיהיה מקום ל- 4-5 אנשים.

 

- עשיתי את השאלון שיש באתר, יצא לי מאזדה 2 2009, סוזוקי CX4 2009, סיאט איביזה 2010, קיה פיקנטו 2012.

 

המלצות / טיפים / הכוונות?

 

הסיד סטיישן ענק מבפנים, כולל בגז' מעולה. מבחינת נוחות ובטיחות אחלה רכב. אם אתה שואל אותי הייתי הולך על זה גם עונה על הדרישות שלך וגם מאוד אמין

×
×
  • תוכן חדש...