Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידת מחיר דרסטית לינודאי i30 N


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכירה של יונדאי i30 N יורד משמעותית ויעמוד על 190 אלף שקלים

בכיר בכלמוביל הודה בשיחות סגורות כי המחיר הנוכחי נקבע בשל טעות חישוב בשער המרה על ידי עובד חדש חסר נסיון.

לאחר התיקון מחיר היונדאי הספורטיבית יהיה כמקובל ברוב העולם, כלומר נמוך יותר ממתחרות חזקות ומבוססות כגון הגולף gti והונדה סיוויק טייפ R.

עם המחיר החדש חברת כלמוביל מקווה לזינוק במכירות הדגם.

 

כמו כן, שמועות עיקשות טוענות שחברת קרסו לא מתכוונת לתמון ידה בצלחת נוכח התחרות המתגברת בתחום המכוניות הספורטיביות וכי המגאן rs החדשה תנחת בארץ בקרוב במחיר "לא גבוהה ממחיר ה308 gti" לגרסה הידנית

 

לבסוף, בעקבות ההתפתחויות גורם בכיר בדלק מוטורס מסר כי נשקלת בחיוב יבוא הפוקוס st החדשה כשיתחיל שיווקה באירופה

וכדרכה בקודש המחיר בהחלט יהיה תחרותי

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוסיף גם לגבי רצון של צ'מפיון ליבוא של מותג קופרה במחירים של דאצ'יה.

 

 

1 באפריל שמח!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

בעקבות הודעת כלמוביל על עדכון מחיר הI30N הודיעה בשעה האחרונה "דלק מוטורוס" יבואנית פורד ומאזדה לישראל כי מחיר המיאטה עודכן גם הוא בכדי לעמוד ביעדי המכירות ולהוות תחרות לכלמוביל.

 

לפי הודעת היבואן מחיר המיאטה יעמוד על 185,000 ש"ח כולל אגרת רישוי וצבע מטאלי. הנחה נוספת תינתן עבור רכבים שכבר נמצאים בנמל.

כמו כן, טרייד אין ייחודי לבעלי מיאטות משומשות, מחירון + 20% למשדרגי מיאטות מהשנים 2006-2011.

 

לינק להודעה הרשמית יצורף בהמשך.

פורסם

רמת אמינות : " משרד האוצר הודיע כי הוא מכניס את מחירי הלנדקרוזר המשומשים לצו הפיקוח על המחירים".

דובר משרד האוצר "אנו נפעל בכל מקום בו יש כשל שוק וגורמים פרטיים מנצלים את כלל הציבור לשם עשיית הון. עוד הוסיף כי מעתה כל דגמי רנו המשומשים ייסחרו רק לפי מחירון לוי יצחק".

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אתם מבינים שאנשים מחפשים את הדברים האלה בגוגל ואז באים לתבוע אותנו על פרסומים שקריים, נכון?

לפחות תוסיפו ט.ל.ח בתחילת/סוף ההודעות.

:lol:

 

בתודה מראש, עורך תוכן מודאג.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)

"יבואנית צ'מפיון, מתוך דאגה רבה לקהל לקוחותיה, מזמנת את כל בעלי גולף GTI דור 7, בגירסה ללא פנסי קסנון וג'אנטים 18', להגיע למוסכיה המורשים ולקבל שידרוג חינם על חשבון החברה כולל התקנה ואחריות לשנתיים. היבואנית הגיעה למסקנה כי פנסי הקסנון הנמכרים בשוק האפטרמרקט עשויים מאיכות ירודה ופוטנציאל סינוור, העלולים להוות סכנת חיים לבעל הרכב ואף לציבור הנהגים הנמצאים בסביבתו. זאת ועוד, היבואנית בדקה ומצאה כי הג'אנטים הסיניים התחליפיים גם כן בעלי סיכוי גבוה לסכנה, עקב קריסה תחת עומסים כבדים. היבואנית מודה שהדגם הנ"ל איננו נעים לעין מבחינה חיצונית(בלשון מעטה) עם שאר הדגמים הספורטיביים ומעוניינת ליישר קו גם מהבחינה הזאת."

ט.ל.ח

עריכה אחרונה על ידי liory931
פורסם (נערך)
"יבואנית צ'מפיון, מתוך דאגה רבה לקהל לקוחותיה, מזמנת את כל בעלי גולף GTI דור 7, בגירסה ללא פנסי קסנון וג'אנטים 18', להגיע למוסכיה המורשים ולקבל שידרוג חינם על חשבון החברה כולל התקנה ואחריות לשנתיים. היבואנית הגיעה למסקנה כי פנסי הקסנון הנמכרים בשוק האפטרמרקט עשויים מאיכות ירודה ופוטנציאל סינוור, העלולים להוות סכנת חיים לבעל הרכב ואף לציבור הנהגים הנמצאים בסביבתו. זאת ועוד, היבואנית בדקה ומצאה כי הג'אנטים הסיניים התחליפיים גם כן בעלי סיכוי גבוה לסכנה, עקב קריסה תחת עומסים כבדים. היבואנית מודה שהדגם הנ"ל איננו נעים לעין מבחינה חיצונית(בלשון מעטה) עם שאר הדגמים הספורטיביים ומעוניינת ליישר קו גם מהבחינה הזאת."

ט.ל.ח

 

זה באמת 1 באפריל :lol:

 

והזכרת לי שאני חייב להחליף תמונה - הפנסים שונים :wink:

 

 

אתם מבינים שאנשים מחפשים את הדברים האלה בגוגל ואז באים לתבוע אותנו על פרסומים שקריים, נכון?

לפחות תוסיפו ט.ל.ח בתחילת/סוף ההודעות.

:lol:

 

בתודה מראש, עורך תוכן מודאג.

יותר פרסום לפורום הנהדר שלנו :)

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
מכירה של יונדאי i30 N יורד משמעותית ויעמוד על 190 אלף שקלים

בכיר בכלמוביל הודה בשיחות סגורות כי המחיר הנוכחי נקבע בשל טעות חישוב בשער המרה על ידי עובד חדש חסר נסיון.

לאחר התיקון מחיר היונדאי הספורטיבית יהיה כמקובל ברוב העולם, כלומר נמוך יותר ממתחרות חזקות ומבוססות כגון הגולף gti והונדה סיוויק טייפ R.

עם המחיר החדש חברת כלמוביל מקווה לזינוק במכירות הדגם.

 

כמו כן, שמועות עיקשות טוענות שחברת קרסו לא מתכוונת לתמון ידה בצלחת נוכח התחרות המתגברת בתחום המכוניות הספורטיביות וכי המגאן rs החדשה תנחת בארץ בקרוב במחיר "לא גבוהה ממחיר ה308 gti" לגרסה הידנית

 

לבסוף, בעקבות ההתפתחויות גורם בכיר בדלק מוטורס מסר כי נשקלת בחיוב יבוא הפוקוס st החדשה כשיתחיל שיווקה באירופה

וכדרכה בקודש המחיר בהחלט יהיה תחרותי

 

 

איך שכחתם שמביאים את הפיאסטה ST החדשה במחיר חסר תקדים של ה208 GTI בימי השפל?


×
×
  • תוכן חדש...