Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. אני מחפש מעל חצי שנה רכב שיתאים לצרכיי ולא מוצא. הצרכים הם כאלה:

רכב לעבודה לעסק קטן. חסכון בדלק - עדיפות.

לא אכפת לי איך נראה או איזה גיר(רק לא רובוטי)... חשוב לי במיוחד : אמינות והרבה מקום (לא צריך סוואנה כן?[emoji846])

התקציב עד 30 אלף מוכן לשלם גם יותר עבור רכב במצב טוב אבל לא להשתגע יותר מידי...

מה אתם ממליצים?

כל רכב שאני חושב עליו יש חסרון קריטי -

רומסטר - מעל 2011 dsg מלא הוצאות

ברלינגו - דור חדש יקרות ישן גמורות...

קנגו 2010-2014 - דיזל עם קמ נמוך אין ובנזין גיר בעייתי?

פיאט קובו ידני בנזין2012-2014 אמין? או שאבקר כל יום במוסך?

פיאט פיורינו - מנוע ט.ד בעייתי? - רואה הרבה שעשו מנוע באיזור ה 170-180..

דובלו -גדול מידי ויקר לאחזקה

קיה קרניבל - מלא הוצאות

מאזדה 5 - יכול לקנות רק באיזור ה2007-2008, לא ישן מידי? 11-12 שנים לרכב?

יונדאי טארג'ט- היונדאי הישנות אפילו לא בדקתי... שווה בכלל לבדוק?

 

 

בקיצור.

איזה רכב אפשר לקנות שיכניס אותי לכמה שפחות הוצאות(לא מתפשר על טיפולים בזמן ובמורשה) וכמובן יתאים מבחינת גודל?

 

 

נ.ב אחרי 5 שנים עם טויוטה קארינה 97' ולאחר מכן 5 שנים עם מאזדה 3 ספיריט 08' שני הרכבים האלה לא ראו מוסך מעבר לטיפולים במורשה ולאחר מכן נרכשה מיצובישי מגנום ומיד (4 חודשים החזקתי בה)שילמתי את מה שלא שילמנו ב10 השנים האחרונות. בגלל זה אלמנט האמינות חשוב לי הטראומה עדיין סוררת לצערי. תודה לעוזרים

 

 

 

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...