Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

ברשותי מיצובישי כריזמה שנת 2002.

יש לי שגיאת misfire בצילינדר מס׳ 2.

ניסיתי כבר להחליף פלאג, ולהחליף קויל.

לאחר שאני מוחק את השגיאה היא חוזרת לאחר מספר שבועות.

חשבתי לנסות ולהחליף את המזרק של צילינדר מס׳ 2

יש למישהו את המק״ט שלו ? אני לא מצליח למצוא באינטרנט.

דגם מנוע 4G92.

תודה לכולם!

פורסם

יש תופעות נילוות לנורת תקלה? ומה שכן כדאי לפני שאתה מחליף מזרק תעשה הצלבה עם מזרק אחר ותראה אם התקלה נודדת לצילינדר שהחלפת אליו.

פורסם
יש תופעות נילוות לנורת תקלה? ומה שכן כדאי לפני שאתה מחליף מזרק תעשה הצלבה עם מזרק אחר ותראה אם התקלה נודדת לצילינדר שהחלפת אליו.

היי תודה על התגובה המהירה!

ביציאה מהמקום לפעמים הרכב מהסס.

הוא צורך יותר דלק לדעתי בזמן האחרון(לא מדדתי בדיוק)

סלד סרק תקין והמנוע לא מגמגם/רוצה להכבות.

חשבתי להצליב, אבל איפסתי את התקלה והיא יכולה לחזור רק עוד חודש (קרה ככה בפעם האחרונה שאיפסתי).

 

מה עוד יכול לגרום לmisfire בצילינדר 2?

 

תודה לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...