Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהירות, כביש 6!!! (מייל שקיבלתי)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשרשות גובה עבור התשלום, לאחר קבלת השירות, יש לה את הסמכות החוקית לגבות דמי פיגור וכו'.

 

כך זה עם חשבון החשמל, המים וכו'. כך זה אפילו עם הבנק והאוברדפרט כשאתה חורג ממנו.

זה "מדינה מתוקנת", לעומת "מדינת תחמנות".

יש ל"גנב" אפשרות לפנות לבית המשפט.

אבל מעבר לשאלה של מדינה מתוקנת, לא ברורה לי ההשתלחות על כביש שש במקרה של מישהו שלא שילם 30 פעם....ממש קוזאק נגזל.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שורש הרע בכביש 6 הוא הממשלה המושחתת שנתנה זיכיון לאנשי שלומה הבריונים.

כשהרווחים מהכביש מגיעים ללא תלות מהשימוש בו ,יש רף מסויים שהממשלה התחייבה להשלים אותו אם לא יגיעו אליו בעצמם , למשל אם הרף היה נניח 200 מיליון דולר בשנה

ומרווחי התפעול התקבלו רק 50 מיליון הממשלה תשלים את שאר ה 150 לקופת ה"יזם"

אין להם שום אינטרס לעודד שימוש בכביש וגם הם לא טרחו כמעט אפילו לשווק אותו

 

מתי המעט שנוסעים עליו ,נהנים מכביש כשלחשבון הבנק של בעליו מוזרמים כספי הציבור של כולם

מי פה הגנב ?

.I'm a blocked user

פורסם

אתה יודע כמה עולה לסלול כזה כביש?!

 

זה אינטרס לאומי לסלול כזה כביש, והממשלה, שלא יכלה לבצע כזה פרוייקט בעצמה (או שכן יכלה, אבל זה היה לוקח בערך 100 שנה, הציעה לפצות את היזמים שהוציאו הון עתק מכיסם לסלילת הכביש.

 

אף אחד לא אונס אותך להשתמש בכביש!

אני אסע בכביש, אתה תעמוד בפקקים, ואחר יסע ברכבת - זו מדינה חופשית ידידי...

 

 

ובקשר לפעולות האגרסיביות כנגד אתה שלא משלמים - יכול להיות שהם מגזימים... אבל הוכח שישראלים מבינים רק כוח!

שולחים מכתבי אזהרה - ומתעלמים

אם היו דופקים אצלך בדלת ומבקשים שתסדר את החוב בהקדם, הייתה נותן להם אמצבע משולשת...

אם היו עוצרים אותך בכביש ומבקשים ממך, בכל לשון של בקשה - "אנא אדוני, שלם את החוב", היית ממשיך לנסוע עם חיוך של "דפקתי אותם שוב"...

אז כן, לקחת את הרכב! רק ככה אנשים מבינים!

 

תאר לעצמך שהיית בעל עסק, והיו לך לקוחות שדרך קבע לא משלמים על השרות שאתה נותן...

לצערך, אין לך שליטה של מי מקבל או לא מקבל שרות, ואתה יכול לתפוס אותם על חם רק כשהם משוטטים בחנות בפועל...

 

לא יודע מה איתך, אבל לא רק שהייתי "לוקח להם את הרכב", אלא אם יכולתי, הייתי שובר להם את הידים והרגליים!

 

אבל אולי זה רק אני ;-)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d


×
×
  • תוכן חדש...