Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהירות, כביש 6!!! (מייל שקיבלתי)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה דברים:

 

1. כביש 6 מעסיק כוח שיטור פרטי (לא משטרה, אלא מעין פקחים חמושים שנוסעים בpassat TDI) חבר טוב שלי עבד שם במשך כשנה אחרי הצבא. יש להם מסוף דומה למסוף משטרתי בו הם מקבלים מידע על רכבים גנובים/רכבים חייבים.

2. הם לא מגיעים עם שוטרים לעקב רכבי חייבים, הם מגיעים לבד. זו הסיבה שחבר שלי עזב את המקום - נמאס לו ללכת מכות עם תושבי הכפרים בצפון שמקצרים בחינם דרך כביש 6. השוטרים שם בד"כ בשביל לצלם עברייני מהירות, כביש 6 משלם להם הרבה כסף בשביל זה.

3. לשוטר אין אפשרות להכנס לכביש 6 (אפילו לא למרדף) בלי תיאום עם כביש 6.

4. אין חוק שאומר שלכביש 6 מותר לעקב אותך/להחרים את הרכב. החוק הוא יותר שערורייתי מזה, כביש 6 הוא לא חלק מתחומי מדינת ישראל. לחברת דרך-ארץ יש סמכות מלאה לעשות פחות או יותר ככל העולה על רוחם בתחומי הכביש. חוצפה לא (בהתחשב בעובדה שמדינת ישראל מימנה להם את ההפסדים...)

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני באמת לא מבין מה הבעייה...

מר מ. היקר ידע שכביש 6 עולה כסף...

 

אבל העובדה הזו, לא הפריעה לו לנסוע בכביש 6 מעל 30 פעם מבלי לפתוח את ארנקו, או אפילו להתקשר לבדוק מה קורה עם החשבון...

 

ותאמינו לי, אני חותך את הז*ן אם הוא לא ידע שהכתובת ברשיון שלו לא מעודכנת

ובטוח הוא סיפר לחברים שלו איך הוא דפק את כביש 6 ו"ניצח את השיטה"

 

אז שיפסיק לשחק אותה ראש קטן!

 

אם הוא היה מאמין בצדקת דרכו, הוא היה לוקח עורך דין טוב, שהיה מוציא אותו מכל הסיפור די בקלות, ולא רץ לחתום על מסמך כזה או אחר, כדי לקבל את האוטו! - זו הודאה תבוסתנית בטעות!

 

אני נוסע בכביש 6 על בסיס קבוע ביותר, מרוצה מהשרות, נהנה מאיכות הסלילה, מהיעדר הפקקים..... וכן - גם משלם על זה!

 

ברוכים הבאים למערב!

 

 

אני בטוח שבמקרים כאלה או אחרים, יש אנשים תמימים שנשחקים תחת גלגלי הביורוקרטיה וה"קנסות" של כביש 6 - אבל ככה זה בכל גוף גדול, שמטרתו להרוויח כסף!

לכמה אנשים ניתקו את החשמל החודש?

לכמה אנשים ניתקו חשבון טלפון?

כמה חיילים משוחררים מקבלים מכתבים עם חובות של אלפי שקלים מביטוח לאומי אחרי שחזרו מהטיול שלהם בחו"ל?

 

ככה זה בחיים, אל תקחו אותם קשה מידי.

ובהצלחה לחבר'ה בתביעה הייצוגית!

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
כמה דברים:

 

 

4. אין חוק שאומר שלכביש 6 מותר לעקב אותך/להחרים את הרכב. החוק הוא יותר שערורייתי מזה, כביש 6 הוא לא חלק מתחומי מדינת ישראל. לחברת דרך-ארץ יש סמכות מלאה לעשות פחות או יותר ככל העולה על רוחם בתחומי הכביש. חוצפה לא (בהתחשב בעובדה שמדינת ישראל מימנה להם את ההפסדים...)

אתה עומד מאחורי זה?!

אם כן כשינסו להחרים לי את הרכב אני יירה במאבטחים ואבקש מקלט מדיני בישראל...:lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ובקשר לפן החוקי, ולתביעה הייצוגית

 

בעת המשפט, בטוח יעלה מבחן "האדם הסביר"

מבחן זה בא לבדוק כיצד האדם הסביר - אני ואתה, היה מתנהג באותה הסיטואציה...

 

אז אולי אני הולך להמם פה כמה אנשים, אבל אדון מ. יפול חזק במבחן הפשוט הזה!

האדם הסביר לא היה נוסע מעל 30 פעם בכביש אגרה מבלי להרים טלפון אחד, לשאול מה עם החשבונית!

 

מר מ. "דפק את המערכת", והמערכת "דפקה אותו חזרה"

 

זה כמו אדם שנכנס לסופר, מעמיס עגלה, ו"לא יודע שהוא צריך לשלם ביציאה"

אולי הוא יצליח להתפלח ליד השומר פעמיים-שלוש, בסוף הוא יתפס.

או כמו אנשים שעולים על הרכבת עם כרטיס "גימלאי", (חצי מחיר)

רוב הזמן הכרטיסן יחלוף על פניהם בלי לשים לב...

אבל כשהם יתפסו, הם ישלמו פי 3

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
אתה עומד מאחורי זה?!

אם כן כשינסו להחרים לי את הרכב אני יירה במאבטחים ואבקש מקלט מדיני בישראל...:lol:

עומד מאחורי זה? לא. זה מה שחבר של סיפר לי (המאבטח לשעבר).

נשמע הגיוני בהתחשב בעובדה שמשטרת ישראל לא יכולה להכנס לשם בלי תיאום מוקדם...

פורסם
עומד מאחורי זה? לא. זה מה שחבר של סיפר לי (המאבטח לשעבר).

נשמע הגיוני בהתחשב בעובדה שמשטרת ישראל לא יכולה להכנס לשם בלי תיאום מוקדם...

הגיוני?!

נשמע לך הגיוני שכביש 6 הוא מחוץ לחוק?

נו, באמת...

גם כדי להיכנס למשרדי החברה שלי המשטרה צריכה צו או לתאם מראש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בסך הכללי הכביש הזה כן מקצר מאד למי נעובר במסלול שלו, ובמיוחד בשעות העומס.

 

לבעיות בתשלום מתווסף הטרחה ללכת לבנק לשלם, וגם עמלה.

מי שצריך לעבור שם- שיעשה מנוי וזהו.

לי יש מנוי כבר שנתיים, ורוצה לצרף להוראות הקבע שלי אצלם, עוד חברים נוספים.

פורסם

נכון שהתהליך נשמע רע ולא הוגן, אבל כביש 6 הינו כביש אגרה וכולם יודעים. החלטת לנסוע תוודא שאתה משלם. לא שילמת אל תבכה . הכביש הינו אחד המושקעים בארץ ובעולם. ועל דברים טובים צריך לשלם. אין סיבה שאני אשלם והוא לא. שיטת עיקול הרכב היא שיטה מצוינת לכל החוכמולוגים.הרי תמיד טוענים.."לא קיבלתי את הוראת התשלו,,אכלו לי שתו לי..." בואו נעריך את מה שעושים לנו ונשלם כמו גברים .

 

חנייתה במקום שאסור..למה להגיד שהפקח חרא? אולי אנחנו? אגב, בכביש 6 ישנם שלטים לאורך כל הדרך ואם הוא היה רוצה לשלם יכול היה להתקשר .

 

בהצלחה

ברוך -

פורסם

אני פשוט נדהם כשאני קורא את השרשור הזה. רק שלושה (ויסלח לי אם היה רביעי..) התיחסו לכך שעל שירות צריך לשלם ונדמה לי שמי שנוסע 30 פעם ולא שילם אז הוא תחמן, גנב, או טמבל (או הכל ביחד). ברור לכולם שמי שלא שילם פעם אחת, לא מחרימים ממנו את הרכב.

 

כמו שכתב "דיסקובר", יכול היה הבנאדם להיות הגון ולשאול למה הוא לא מקבל חשבון.

אבל אתם כאן מגינים על פורע חוק שעושה דבר שבסופרמרקט למשל, אתם עצמכם לא הייתם מעיזים לעשות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

נכון אולי הוא תחמן ומגיע לו קנס ,אבל באיזה יחס לסכום המקורי ?

 

זה כמו שבחורה נאה תתלבש במיני קצרצר ,חולצה קצרה עם מחשוף עמוק ,ותלך למועדון ידוע

במקרי האונס שבו ,נניח TLV לשם הענין .

לפי הגישה שלך אם היא תאנס ,זה יהיה באשמתה בגלל "תחמנותה".

.I'm a blocked user

פורסם

אני מנוי עם 4 רכבים בכביש 6. שלי, של אישתי, של העבודה וגם של אבא שלי - את כולם (למעט העבודה - אני משלם).

 

אני נוסע בכביש באלפי שקלים לשנה. הכביש מעולה ותמיד כשפניתי לשירות לקוחות השירות היה מעולה. הכל טוב ויפה ? ממש לא!

עד שעשיתי מנוי - פעמים רבות קיבלתי קנסות - וזאת למרות שאחת לחודש הייתי בקשר טלפוני עם הנציגים לגבי חשבונות שלא מגיעים. הפלא ופלא - תמיד אחרי חודשיים החשבוניות הכפולות (עם הקנס) - כן הגיעו.

החלטתי להתעקש והייתי משלם רק את החוב ולא את הקנסות - שהצטברו לסכומים ענקיים. במקביל עשיתי מנוי לכל הרכבים שאני משתמש בהם.

לבסוף - מכביש 6 ביוזמתם (לאחר שהודעתי להם רישמית - שאת הקנסות יוכלו לגבות ממני בבית משפט) הפסיקו לשלוח לי התראות על הקנסות וכנראה ביטלו אותם - לא לפני שעשו ניסיון עלוב לשכנע את אבא שלי לשלם 50% מהקנסות.

מה זה - שוק?

כן, שוק ירקות...

אני ממליץ לכולם מהניסיון הרע שעברתי:

1. לעשות מנוי!

2. להשתמש בכביש, כי זה מועיל ובטוח ונוח.

3. להתעקש על אי תשלום הקנסות - גם אם צריך להגיע לביהמ"ש.

4.לנהל רישום של כל שיחה מול כביש 6.

 

החוק והתקנות לפיהם פועל כביש 6 הינם דרקוניים. לפני כשנה נתבקש!!! (אתם קולטים - "נתבקש") כביש 6 ע"י השר הממונה להפחית את הקנסות בגלל טענות הציבור - כביש 6 ברוב טובו נענה לבקשה.

 

אין לי ספק שגם דרך חיוב הקנסות הנוכחית לא תעמוד במבחן בג"ץ ובכביש 6 יודעים זאת - יש להם משפטנים יותר טובים ממני.

תקדים לכך היה כפל הקנסות שהטילה המדינה. אם למדינה אסור אז לגוף פרטי על אחת כמה וכמה. בית משפט גבוה לצדק כשמו כן הוא, בוחן מה צודק - אם החוק / התקנות לא מייצרים צדק הם יבוטלו ע"י בג"ץ - לכן בכביש 6 תמיד מתפשרים עם החייבים ולא מגיעים לבג"ץ. זה הכוח שלכם הלקוחות.

 

דבר אחרון - מי שנוסע ולא משלם - שלא יבוא בטענות - לבעלי הכביש מגיע ומותר להרוויח ומי שלא משלם - פשוט גונב/עושק אותם.

לגבי בעיות משלוח החשבונות - כבר אמרתי לכמה נציגים שם יותר מפעם אחת - נראה לי שיש יד מכוונת - כדי לגרום לאנשים לעשות מנויים. הרי יותר קל להרים טלפון לחייב - במילא אח"כ הם משקיעים שעות בטלפונים ובירורים כשהחייב מתקשר.

אני יכול להעיד על עצמי שבזבזתי שעות בטלפונים עם נציגי כביש 6 וזאת למרות שהיו לי כבר 3 רכבים מנויים - משום מה עם הרכב הרביעי שלא היה מנוי - תמיד היו בעיות. פרוט הרכבים המנויים היה מגיע בדיוק בזמן - חשבון הרכב הנוסף תמיד לא היה מגיע - אז אין או יש יד מכוונת?

עכשיו שגם הרביעי מנוי - אני מקווה שנגמרו ביזבוזי הזמן שלי מול כביש 6.

לסיכום:

תעמדו על זכותכם - אבל גם תמלאו חובתכם לתשלום אם נסעתם בכביש.

אלון

פורסם
נכון אולי הוא תחמן ומגיע לו קנס ,אבל באיזה יחס לסכום המקורי ?

 

זה כמו שבחורה נאה תתלבש במיני קצרצר ,חולצה קצרה עם מחשוף עמוק ,ותלך למועדון ידוע

במקרי האונס שבו ,נניח TLV לשם הענין .

לפי הגישה שלך אם היא תאנס ,זה יהיה באשמתה בגלל "תחמנותה".

ידידי...הוא לא תיחמן. הוא גנב..ג-נ-ב..כי הוא, ביודעין, השתמש בשירות מסויים בלי לשלם. ולכן מקבל עונש בהתאם.

אתה יכול לאמר על הבחורה בדוגמא האומללה שהבאת, מה שתרצה. גנבת, היא לא.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ממתי הנהלת הכביש נהפכה לרשות השופטת והמבצעת ?

באיזה מדינה מתוקנת זה אפשרי?

למה לגנב רגיל (עוד לא הוא הוכח שהוא גנב) מגיע משפט צריך הוכחות ושופט דן אותו פנים אל פנים

ופה ה"גנב" נענש ללא משפט ע"י "הקרבן" שגוזר את דינו

.I'm a blocked user


×
×
  • תוכן חדש...