Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Hyundai Gensis G70 - וואו!


adi89
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכירות ישתפרו ברגע שיציגו suv, כרגע יש להם רק מכוניות, הg70, g80 הם מכוניות נהדרות אבל נמצאות בתוך נישה שהרלוונטיות שלה ללקוחות נמצא בירידה, ומי שכבר קונה רכב נוסעים, קונה את זה מתוך שמרנות, ולכן הוא שומר נאמנות למותג שכבר מכיר,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

נתוני המכירות הגרועים הם תוצאה של החלטה מפגרת להפריד את אולמות התצוגה של ג'נסיס מיונדאי, מה שחייב את הקונצרן פתיחת חברה חדשה לשיווק, רישיונות חדשים לסוכנים קיימים ובניית מערך הפצה נוסף.

הם ירו לעצמם ברגל, זה הגיע למצב שהיו רק 25 סוכנויות בכל ארצות הברית או משהו בסגנון שבהן יכולת להזמין ג'נסיס.

 

זה הביא לירידה עצומה במכירות של הG80 והG90 כשנעשה השינוי.

 

אני בטוח שיש מישהו שמדבר על זה ביו טיוב.

 

עריכה : מצאתי

 

haters will hate

פורסם
באמת שלא הבנתי את האסטרטגיה שלהם. למה לא התחילו ישר עם suv?

 

לדעתי בין היתר כי לקונצרן האם אין פלטפורמה טובה גם ל SUV.

בקיצור, המצב רע מאד ביונדאי כיום (לפחות בארה"ב).

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
יש בעולם גם מקום למכוניות שאינן SUV.

יהיה מאוד משעמם לנהוג בעולם שכולו SUV.

אם ישארו בעולם רק SUV אני אאלץ לקנות SUV ולהנמיך אותה.

לא סובל SUV.

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם
נראה שיונדאי קפצו מדרגה רצינית הפעם ברמת העיצוב, מעניין אם אי פעם תגיע לארץ

 

לפי ראיון שהיה עם מנהל המותג לא מזמן במגזין אוטו, אין כל צפי לשיווק הרכבים האלה בעיקר בשל מחיר גבוה.

פורסם
יש בעולם גם מקום למכוניות שאינן SUV.

יהיה מאוד משעמם לנהוג בעולם שכולו SUV.

 

מאמין (ומקווה) שעידן ה-SUV, כמו באופנה, הוא טרנד שיתחלף מתישהו משלל סיבות.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אני לא אומר ש SUV זה רק רע.

יש לתצורת המרכב הזו יתרונות רבים.

אי אפשר להכחיש שברוב הפעמים SUV הרבה יותר נוח ממשפחתית ממוצעת בהרבה מובנים (כניסה ויציאה ממנו, על הכביש - בדרך כלל מכויילים על הצד הרך, ובחניה - פחות מוטרד למשל מגובה מדרכה / גוש בטון שמגדיר איפה מסתיימת החניה (אין לי מושג איך לקרוא לזה)),

אבל גם חסרונות

בערך כל מה שמניתי כיתרון למעלה, הוא חיסרון למי שתופס מהנהיגה יותר מעוד חלק מהעבודה / סידורים ומחפש להינות קצת.

יוצא דופן הוא הסטלביו, שלפי ביקורות שקראתי פה, מאפשר להינות בערך משני העולמות.

לדעתי, גם ל XV דור ראשון היה סוג של קסם כזה.

(אישית, אחרי 5 שנים של נהיגה ברכבים כאלה, מתחיל לדגדג לי הרצון לרדת למטה קצת).

 

אם ישארו בעולם רק SUV אני אאלץ לקנות SUV ולהנמיך אותה.

לא סובל SUV.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

או שתקנה סטלביו. icon_wink.gif.

פורסם

לא אמרתי שהוא היחיד.

הוא פשוט היחיד שקראתי עליו ביקורות ממקור ראשון (אנשים שקנו).

אני מניח שגם האטקה קופרה יושב על המשבצת הזו ואני מקווה שגם האורוס.

×
×
  • תוכן חדש...