Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה FRV 2008 יד 1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לאור הרחבת המשפחה ל4 ילדים מחפשים רכב.

חברים מוכרים את הרכב שלהם- הונדה FRV שנת 2008, יד 1, עם 130 א ק"מ.

לטענתם הרכב ללא תאונות, מטופל כראוי לא במורשה. צריכת דלק 1 ל-10.

 

הבנו כי מדובר ברכב מוצלח למשפחות עם 4 ילדים, לא גדול מימדים, מרווח יחסית, עם בגאז' נורמלי ו-אמין.

ההתלבטות שלנו נובעת מהגיל המופלג של הרכב. (למרות שהק"מ נמוך).

 

מה דעתכם? כדאי?

 

לציין כי אין לנו הון עצמי ותכננו לקחת הלוואה של כ-60 א לרכישת רכב כלשהו, הרכב הזה מחירון 35 לערך כך שטוב לנו מן הסתם.

פורסם

רכב באמת אמין ופרקטי , מרווח לחמישה צפוף לשישה (באמת גבולי ל-4 ילדים) בסה"כ אופציה טובה , תבדוק גם מאזדה 5 מיצובישי אאוטלנדר 7 מקומות וגם גרנדיס הרבה יותר מרווחות ולא פחות אמינות .

פורסם

לא מדובר ברכב 7 מקומות, אלא מדובר ברכב 6 מקומות, בשתי שורות מושבים, בכל אחד מהם 3 מקומות, דהיינו המקום לילד הרביעי הוא בין הנהג לנוסע.

 

הדבר גורם לצפיפות לנהג ולנוסע לידו. (אם מדובר בילד במושב בטיחות אז אין מה לנסות אפילו).

 

כמו כן תא המטען קטן.

 

הייתי בודק בפועל את כל הנ״ל אבל אני חושב שרכב כמו פורד גלקסי, פורד אס מקס, מיצובישי גרנדיס, סיטרואן פיקאסו, רכבי 7 מקומות רגילים יהיו עדיפים.

 

פורד גלקסי לא סתם נמצא במקום הראשון, הוא המומלץ ביותר בטווח המחירים של עד 60 אלף ₪ לדעתי, המרווח ביותר עם המקום הגדול ביותר במושבים 6,7, יחידת הנעה מודרנית (גם המנוע 2.3 ליטר עם גיר 6 הילוכים וגם מנוע 2 ליטר טורבו עם גיר כפול מצמדים), בעל תכנון פנים ואיכות חומרי פנים מעולים ואיכות נסיעה מצויינת.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אחלה רכב רק שיהיה ממש צפוף ולא נעים עם 4 ילדים ! כמו שציינו קודמיי עדיף לחפש רכב 7 מקומות שיהיה גם מרווח ונעים יותר ועוד יישאר מקום בתא המטען .

:fadein:
פורסם

מי מובילה מבחינת אמינות? אם אני לא טועה לפורדים בעיות... וצרפתיות אנחנו לא מעוניינים.

מה שמשאיר לנו את הגרנדיס או הfrv. או הגלקסי ככל שאמין.

פורסם

דוקא ה-FRV רכב מאוד רחב בהשוואה לדגמים אחרים ואחד היחידים עם שלושה מושבים מלאים מאחורה.

 

המנוע שלו זהה להונדה סיוויק מאותם שנים, כך שלא צפויה בעיה של חלפים מכניים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אין לרכב שום בעיה עם 6 אנשים.

יש בו 6 מושבים נוחים ורחבים.

הנהג אכן ירגיש קצת צפוף כשהמושב הקדמי האמצעי פתוח.

רכב מאוד אמין, ונמכר בדרך כלל במחיר גבוה משמעותית מעל המחירון.

פורסם

הרכב קוסם לנו בשל גודלו.

מרבית הנסיעות יהיו רק של הנהג ללא נלווים.

אשמח לשמוע חוות דעתכם על כדאיות העסקה והרכב ממי שמכיר. כמו גם עלות תחזוקה שנתית.

לרכוש רכב בן 10 (עלה לכביש בדצמבר 2008) עם קמ נמוך.

סביר להניח שיחזיר אותו עד שיתפגר או עד שיהיה ממש צפוף.

פורסם

הרכב נוח ומרווח, תא מטען גדול (בודאי ביחס למאזדה 5, טויוטה ורסו ודומיה)!

 

בתור אחד שהחזיק מולטיפלה הרכב היה נוח ל6 נוסעים (הילד הקטן מלפנים),

לטעמי בחירה נוחה וטובה ל6 נוסעים.

פורסם

אני זוכר מחברים עם ארבעה ילדים שבזמנו קבלו רכב זה בליסינג שמאוד אהבו אותו ולראייה המחירון הגבוה שלו עד היום ורכבים שמורים מקבלים אף מעל המחירון

×
×
  • תוכן חדש...