Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרב הצרפתיות הנוחות - מבחר דגמי פיג'ו מול רנו מגאן גרנד קופה החדשה


daido1
שימו לב! השרשור הזה בן 1775 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדכון חדשות:

מנהל-מוצר קשקאי התקשר אלי באופן אישי לבקשתי משירות לקוחות. (שאפו! לא טריוויאלי).

פירגנתי לו ולאביחי מהאולם גם על היחס ובעיקר על ההפתעה לטובה בנהיגת מבחן.

יחד עם זאת, הבהרתי לו שהוא הפסיד אותי כלקוח בטוח, היות והם לא מוסיפים את pro pilot לאף רמת אבזור (אבל חימום מושבים ועור נאפה כן.

הוא השתדל מאד לא להגרר איתי לדיונים בנושא, והסתפק ב"זה לא כלכלי להביא את זה".

מחר מגאן גרנד קופה!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אשמח אם תרחיב לגבי מערכת הפרו פיילוט.

כדי שאבין מדוע היעדרה גרם לך לשלול את הרכב.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח אם תרחיב לגבי מערכת הפרו פיילוט.

כדי שאבין מדוע היעדרה גרם לך לשלול את הרכב.

מערכת ה- ProPilot הינה טכנולוגיה יחודית של ניסן לנהיגה חצי-אוטונומית שמושגת באמצעות אינטגרציה בין מערכות בקרה וניהוג אקטיביות.

כוללת: בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית (כולל סיוע בנהיגה בפקקים עד מהירות 0), ואם הבנתי נכון - המערכת אפילו נעזרת

במערכת הניווט כדי לצפות מראש עיקולים בדרך.

הרעיון הוא שבלחיצת כפתור אחת אתה מפעיל את כל המערכות, והן כבר יודעות "לדבר" ביניהן באופן "חכם", עם מינימום התערבות מצד הנהג.

המחיר שלה ללקוח באנגליה כתוספת לקשקאי החדשה הינו 795 פאונד, שהם כ-3,700 שקלים. בחישוב "גס", אחרי מסים:

אילו קרסו היו בוחרים להציע אותה באחת מרמות האבזור, אז כנראה שהיא היתה מייקרת את העסקה במשהו כמו 7000-8000 שקלים.

 

אני מוכן להשקיע סכום של מעל 140K ברכב חדש, ובהרבה מאמץ גם "למתוח" עד 180K, אבל גם הציפיות בהתאם!

המינימום מבחינתי:

1. כל הבקרות המקוריות של היצרן שנחוצות כדי לפטור ממובילאיי.

2. פנסי חזית מסוג לד מלא או קסנון. (בשבילי זה בטיחות).

3. בקרת שיוט אדפטיבית, פחות בגלל בטיחות, יותר בגלל נוחות.

 

ולדעתי, יש כאן פספוס די מבאס, כי דווקא בקשקאי מערכת ה-ProPilot מקבלת ביקורות מעולות!!

 

כמו למשל כאן... https://www.autoexpress.co.uk/nissan/qashqai/103589/new-nissan-qashqai-propilot-2018-review

 

נכון להיום, יש כבר יותר יבואנים שאכן מספקים את הסחורה גם בלי "אינטגרציה חכמה" (אם כי רובם יותר קרובים ל-180K מאשר ל-140...),

אבל יש גם כאלה שבאופן חלקי.

ספייציפית לגבי קשקאי, ב-160K הם עונים על 1,2 אבל לא על 3.

פיג'ו למשל נותנים את 1,3 ב-3008 אבל את 2 הם נותנים רק בדגם שמחירו 220K (!!!).

מגאן אותה אבחן מחר (140K) עונה על כל שלושת התנאים!

סקודה למשל עונה על כל ה-3 ברמות אבזור הבכירות גם ב-SUV (קארוק) וגם בסדאן (אוקטביה) ועומדות יפה בתקציב שלי!

 

אני לגמרי מבין שלכל אחד יש את השיקולים שלו, ואחרים מתפשרים על המערכות הנ"ל גם ברמות המחיר היקרות.

אני אבל מתקשה להבין למה ליבואן כל כך קשה לתת את כל האופציות, בדיוק כמו בחו"ל, ושכל אחד יעשה את השיקולים שלו!

גם ככה רכבים שמעל 150K הם לא ממש "להיט מכירה היסטרי" במדינה מוכת המסים שלנו.

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוסט מעניין, ונהנתי לקרוא את ההתרשמות שלך.

 

גם אני כמוך מעריץ של נוחות נסיעה, לכן בגזרת הרכבים העממים של סביב ה-100k היה לי קל יחסית לבחור בסיטרואן קקטוס שמציע שילוב של נוחות נסיעה טובה מהמתלים וחסרת תחרות מהמושבים.

 

ככל הנראה תהיה לי בחירה בסגנון הטעם והאפשרויות שציינת, כאשר המסקרן ביותר כמובן הוא ה-c5 איירקרוס, צפיתי במבחנים שלו מחו"ל והוא רכב מרשים מאוד, נוח ברמות על עם דגש על שימושיות, עיצוב הפנים גם מאוד חמים ובייתי, אהבתי במיוחד בגרסאות עם הפנים השחור/חום.

 

לדעתי, שווה לחכות, יש לך כרגע רכב מעולה והייתי ממתין איתו לסיטרואן.

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוסט מעניין, ונהנתי לקרוא את ההתרשמות שלך.

 

גם אני כמוך מעריץ של נוחות נסיעה, לכן בגזרת הרכבים העממים של סביב ה-100k היה לי קל יחסית לבחור בסיטרואן קקטוס שמציע שילוב של נוחות נסיעה טובה מהמתלים וחסרת תחרות מהמושבים.

 

ככל הנראה תהיה לי בחירה בסגנון הטעם והאפשרויות שציינת, כאשר המסקרן ביותר כמובן הוא ה-c5 איירקרוס, צפיתי במבחנים שלו מחו"ל והוא רכב מרשים מאוד, נוח ברמות על עם דגש על שימושיות, עיצוב הפנים גם מאוד חמים ובייתי, אהבתי במיוחד בגרסאות עם הפנים השחור/חום.

 

לדעתי, שווה לחכות, יש לך כרגע רכב מעולה והייתי ממתין איתו לסיטרואן.

 

תודה לירן, זה בהחלט מסתמן כרגע כאופציה! החיפזון מהשטן...

בכל אופן, כפי שאתה רואה - אני קשוב להתפתחויות מפתיעות גם מיבואנים לא "צרפתיים" בעליל (אבל נוחים לפחות כמו ה-308 המשובחת שלי )

 

דרך אגב... רציני אפשר לשלוח לך הודעה דרך ICQ??? :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי ניסיון קצר ולא ממצה עם המערכת פרו-פיילוט של ניסאן באוקטובר האחרון בארה"ב, באלטימה וגם ברוג כנוסע סקרן במיוחד.

אגב, זה חלק מטכנולוגיה הנקראת NISSAN INTELLIGENT MOBILITY , ממש התרשמתי לטובה.

מערכות הסיוע למודעות מה קורה סביב הרכב (ממש ב-360 מעלות) היא לא פחות ממדהימה, אתה מבין הכל בקלות, מקבל עזרה אקטיבית במקרה הצורך והכל בקלות ובאינטואיטיביות, אפילו בחניה ויותר חושב כסובבים אותך הולכי רגל סוררים. בניהוג, המערכת שומרת נתיב בלי דרמה, גם בפיתולים.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטרוק בגירסאת הסטייל נותנת לך את שלושת הסעיפים שציינת כחשובים. גם אצלי מערכת השיקולים היתה דומה לשלך וגם לי היה חשוב תאורת לד. בחרתי בקארוק ואני נהנה מכל רגע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי ניסיון קצר ולא ממצה עם המערכת פרו-פיילוט של ניסאן באוקטובר האחרון בארה"ב, באלטימה וגם ברוג כנוסע סקרן במיוחד.

אגב, זה חלק מטכנולוגיה הנקראת NISSAN INTELLIGENT MOBILITY , ממש התרשמתי לטובה.

מערכות הסיוע למודעות מה קורה סביב הרכב (ממש ב-360 מעלות) היא לא פחות ממדהימה, אתה מבין הכל בקלות, מקבל עזרה אקטיבית במקרה הצורך והכל בקלות ובאינטואיטיביות, אפילו בחניה ויותר חושב כסובבים אותך הולכי רגל סוררים. בניהוג, המערכת שומרת נתיב בלי דרמה, גם בפיתולים.

 

מדהים!!! :mm_yeah:

יש לי בקשה קטנה - אתה יכול להתקשר ל- 3575* ?

זה שירות לקוחות של קרסו, תבקש לשוחח עם מנהל מוצר של קשקאי, הוא יחזור אלייך. תגיד לו בבקשה בדיוק את מה שכתבת כאן, ותשאל מדוע הם לא נותנים שום אופציה למערכת?

אם הוא שואל למי אתה קשור, אז אין לך שום קשר אלי. :-)

חלילה לא טובה אישית! רק אם אתה חושב שזה עשוי להועיל לציבור רחב של חברי פורום ולקוחות פוטנצייאליים ... ;-)

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועל הדרך להמליץ להם להביא את הניסאן רוג?

היא הרגישה לי יותר נכונה מהקשקאי (הקודמת, את החדשה אני עוד לא מכיר).

 

אבל לצערי אאלץ לשכנע אותך לעזוב את הנושא, היבואנים הישראלים עושים טובה בכל הקשור למערכות החכמות האלה.

ניסאן ממש משווקים את זה המערכת ככניסה לעולם הסמי-אוטונומי ונראה לי שהמכירות שלהם בארה"ב די טובות, גם בזכות זה.

 

אנחנו מחכים לרשמי נסיעת המבחן עם המגאן :)

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום התרשמתי מנהיגה על המגאן גרנד קופה.

גם הנציג של רנו היה מאד אדיב ובקיא בכל הפרטים.

ב"דרבי הביתי" בינו לבין הנציג של ניסן, אז יש לנו כאן תיקו עם הרבה שערים! (מילה טובה גם לקראסו בהקשר זה..)

 

ולגופה של מכונית: היא ענקית! ארוכה מאד.. אולי אפילו יותר מדי ארוכה. נדמה לי ש-4.60 מ' פלוס זה כבר מתחיל להתקרב לתחום של מכוניות מנהלים.

לפחות המצלמת רוורס מעולה ומדוייקת, כך שלאותם כמה חניות שיישארו לה, ניתן יהיה להדחק אליהן בקלות.

בזכות בסיס גלגלים ארוך, אז בצד הרווח יש לנו הרבה מקום לברכיים במושב האחורי (אבל קצת פחות נוח לכפות הרגליים, שבקושי נדחקות מתחת למושב הקדמי),

וכמובן תא מטען ענקי. נחמד, אבל לא קריטי לי.

לגבי הכותרת של כל השרשור - אוקיי, היא באמת מאד נוחה! רכה הרבה יותר גם מ-3008, וגם מהקשקאיי.

מרגישים קצת את המהמורות והבורות בכבישי העיר המצולקים, אבל באופן ממש מרוכך ומגוהץ. יודעים מה? זה די מזכיר את הצרפתיות של פעם.

הותיקים שבחבורה - אם למישהו יצא פעם לנהוג בפיג'ו 504, או הסיטרואנים של האייטיז, אז זאת אותה רמה של נוחות, גם מבחינת כיול המתלים וגם המושבים!

מבחינת יכולת הניהוג שלה, טוב לא להגזים.. זה לא 504! :wink:

היא אומנם לא ספורטיבית, ויש לה מעט זוית גלגול בסיבובים חדים, אבל אני לא יודע למה הכתבי רכב הגדירו את ההגה שלה כ-"חסר תחושה".

אחיזת הכביש מעולה, ויש היזון חוזר קל מההגה בסיבובים, גם אם הוא לא "עצבני" ברמה של 3008.

לדעתי, עשו לה עוול ממש לא הוגן במבחנים, כי לא התייחסו לתכונה מאד חשובה ונדירה שיש לה!

כשעוברים ממצב של COMFORT ל-SPORT, אז זה משפיע על כיול המתלים, ומרגישים את זה! היא נעשית באופן מורגש יותר "קשיחה" ונייטרלית, כמובן ביחד עם תגובה חדה יותר של המנוע, ו"משיכה" של ההילוכים.

 

שימו לב למשל, לציטוט הבא מ"ואללה":

"

כמובן שלנוחות הזו יש מחיר, בלימה חזקה לתוך פניה והרנו הזו נשענת כל כך חזק שהייתי בטוח שאנחנו מגרדים את מראת הצד באספלט. הוסיפו לכך הגה כל כך קל ונטול תחושה שאפילו השוואה שלו לפלייסטיישן תעשה עוול לפלייסטיישן. זה כמו הרגע הזה שאתם מנסים לרוץ עם רגליים שנרדמו לכם מישיבה ממושכת."

( https://cars.walla.co.il/item/3216996 )

 

קודם כל, גם ב-COMFORT, נראה לי שהם לגמרי נסחפו! ברור שבמצב נוחות, תהיה קצת פחות תחושה ויותר זוית גלגול, אבל גירוד האספלט??

אני מאמין שאם הם היו בוחנים את התנהגותה גם במצב "ספורט", אז הם לכל הפחות היו ממתנים את הביקורת, אם לא לגמרי הופכים אותה!

בכל הרכבים הקודמים שבדקתי, מצב "ספורט" משפיע רק על מנוע/גיר ולא על המתלים.

נדמה לי שבסיאט לאון למשל , יש משהו דומה למגאן, אבל רק בקופרה!

 

מבחינת הנדסת אנוש - טיפה פחות חברותי באמת שהבקרת שיוט מופעלת ליד המוט הילוכים, ושכדי להגיע לבקרי המזגן צריך לתת עוד טאצ' במסך.

מכיוון שאני בעצמי עוסק בהנדסת אנוש של GUI, אז פחות מפריע לי ואני די בטוח שאתרגל לכך מהר.

ל-"משתמש טיפוסי" זה עלול יותר להפריע, אבל לא משהו קיצוני, כי בכל זאת הטאצ' עצמו מעולה - מגיב די טוב ואינטואיטיבי.

עוד בלט לטובה: בידוד רעשים מצויין ב-110 קמ"ש, אפילו קצת יותר טוב משל הקשקאי שהוא מעולה לכשלעצמו! די דומה ל-3008.

גם כש"לוחצים" את המנוע אז הצליל הוא לא רועש מדי, ואפילו נעים לאוזן (במצב ספורט, הוא מקבל "חיזוק" קל מהרמקולים..)

 

אפרופו מנוע, שוב השיתוף פעולה של הקונצרן הצרפתי עם מרצדס הוכיח את עצמו! גם בגרסת ה-140 כ"ס עם גיר רובוטי 7 הילוכים, המנוע הזה דוחף חזק, בכל קשת הסל"ד! כיף!

הטבלה לא משקרת - היא מאיצה יותר חזק מהקשקאי (160 כ"ס), ובערך אותה תאוצה כמו 3008 בגרסת בנזין 180 כ"ס.

גם ביציאה מהמקום, וגם בהאצות ביניים. כמו שהכתבי רכב תמיד כותבים - "לא חורכת אספלט, אבל תספק את רובכם ברוב המצבים".

 

מינוס קטנטן - משום מה דווקא את רמת הגימור הגבוהה ביותר ניתן להזמין רק בשלושה צבעים - לבן, אפור, שחור.

כחול מטאלי יכול ממש להתאים לה, לא?

זה בטח לא deal breaker מבחינתי, אבל בכל זאת קצת מוזר.

 

לסיכום, נכון לעכשיו המגאן לגמרי מובילה אצלי בטבלה! שריינה לעצמה מקום בגמר בשיא הקלילות!

רכב נוח מאד, איכותי מאד, שקט, מאובזר בכל מה שצריך (ואפילו יותר), ובסכום זול בהרבה מרכבים שמציעים הרבה פחות.

 

היא היתה ממש קרובה לקטוף כבר היום ת'גביע, רק יש לה בעייה אחת קטנה, ושמה C5-Aircross.

אם לובינסקי יעמדו בהבטחתם ועד הקיץ יתקתקו לה השקה , אז יש כאן אופציה לגמר קשוח ביותר בין שתי מכוניות מעניינות.

הן אפילו לא מאותה קטגוריה וגם לא אותה רמת מחיר, אבל חולקות לא מעט תכונות חשובות! (עבורי לפחות..)

 

מה אתם אומרים? יש טעם לחכות ל-"גמר"? או "גביע" כאן ועכשיו?

 

המשך יבוא... ;-)

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי. פתחת שרשור לפני חודש, רצת באולמות, בדקת כל פרט ברמת המילימטר, לרכישה שתתבצע אולי רק באוגוסט? עד אז ייכנסו עוד שחקנים, תתחלף הממשלה ויהיו מיליון דברים שיאלצו אותך לשקול פאקטורים שונים לגמרי. מוזר.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי. פתחת שרשור לפני חודש, רצת באולמות, בדקת כל פרט ברמת המילימטר, לרכישה שתתבצע אולי רק באוגוסט? עד אז ייכנסו עוד שחקנים, תתחלף הממשלה ויהיו מיליון דברים שיאלצו אותך לשקול פאקטורים שונים לגמרי. מוזר.

לא החלטתי עוד שום דבר, לא לחוץ להזמין, וגם לא "נעול" דווקא על דגם כזה או אחר.

בכל מקרה, מה זה משנה אם השרשור נמתח חודשיים יותר או פחות? בסך הכל רציתי לשתף ולשמוע עוד דיעות.

יש רק משהו אחד שקצת מאכזב אותי - די נדיר שנציגי היבואנים מתערבים בדיונים האלה.

חבל, כי זה דווקא היה באמת יכול להועיל לכולם (הכי WIN WIN!) ולא רק לי באופן אישי!

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שבטוח שכשיגיע הC5 יהיו בקנה עוד רכבים שאוטוטו יצאו לשוק שיהיה כדאי להמתין להם, אה וגם לאחר שהרכבים האלו יגיעו יהיה בקנה עוד רכבים שפוט ממש יהיה כדאי להמתין להם, וכן הלאה וכן הלאה כל זמן שהעולם קיים.

וברצינות כשהמעבר לחשמול הרכבים ממש בפינה ממש שווה להמתין ולראות מה יהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שבטוח שכשיגיע הC5 יהיו בקנה עוד רכבים שאוטוטו יצאו לשוק שיהיה כדאי להמתין להם, אה וגם לאחר שהרכבים האלו יגיעו יהיה בקנה עוד רכבים שפוט ממש יהיה כדאי להמתין להם, וכן הלאה וכן הלאה כל זמן שהעולם קיים.

וברצינות כשהמעבר לחשמול הרכבים ממש בפינה ממש שווה להמתין ולראות מה יהיה.

לא מדוייק.

אנחנו נמצאים בתקופה משמעותית בארץ (ובאיחור של לפחות שנתיים אחרי מרבית מדינות אירופה וארה"ב).

שנתיים אחרונות התחילו לדבר יותר ויותר על נהיגה חצי-אוטונומית, ושילוב של בקרות חכמות שתורמות גם לבטיחות אקטיבית וגם לנוחות.

אבל ת'כלס, רוב הזמן הזה בעיקר סבלנו מ-"קומבינת מובילאיי" המפורסמת, בזמן שבאירופה כבר ממזמן התקדמו עם מערכות מקוריות של היצרנים.

ממש בחודשים האחרונים, יש לנו "צונאמי" של יבואנים ש"מיישרים קו" עם היצרנים ועם אירופה.

אפילו ביומיים האחרונים, הבחנתי בלא מעט לקוחות באולם תצוגה ש"מציקים" לנציג מכירות על האיקסים ברשימת אבזור בטיחות של משרד התחבורה. קודם לכן, בקושי מישהו התייחס!

אני רואה בתקופה הזאת סוג של "קפיצת מדרגה" ועיתוי מצויין לנצל זאת, ולא "תהליך ליניארי" כפי שאתה מתאר.

למעשה, כבר לפני שנה וחצי תיכננתי להחליף רכב, אבל היחידי שעמד בתקציב ובתנאים של השרשור הנוכחי הוא הונדה סיוויק (נפסלה בגלל תחושה "זולה" בתא הנוסעים, ועיצוב חיצוני מוגזם ברמות)

היום כבר יש הרבה יותר אופציות, ובקיץ יהיו טיפה יותר!

בהחלט ייתכן שעוד לפני השקת ה-C5 אקבל החלטה, ולא בטוח ב-100% שדווקא מגאן...

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1775 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...