Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרב הצרפתיות הנוחות - מבחר דגמי פיג'ו מול רנו מגאן גרנד קופה החדשה


daido1
שימו לב! השרשור הזה בן 1774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היום ראיתי את ה- 308 מתוחת הפנים באולם התצוגה בשורק.

הגריל החדש נראה מצוין ונותן לה חזות אגרסיבית יותר מבעבר.

מבפנים, השילוב של העור הלבן, בדשבורד, בדלתות ובמושבים נראה מעולה ואפילו מעט יוקרתי.

בשילוב עם איכויות הניהוג המוכרות, בהחלט רכב נהדר. (אוף, חבל שהתעכבו שנה עם היבוא :-().

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ לך לשקול יונדאי סונאטה לימיטד , היא בדרגה אחת יותר מכל מה שהצעת ברמת התקציב העליונה.

ותענה לך בדיוק על כל מאפיני החיפוש

עריכה אחרונה על ידי Moshe Goldman
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי סונטה לא עומדת בקריטריון הביצועים וההנאה מנהיגה. מעבר לכך, נוחות הנסיעה שלה טובה בכביש טוב. בכביש משובש ריסון המתלים פחות טוב והיא נוטה להתנדנד. בכל הקשור לליטוש המתלים היא ליגה אחת פחות.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי את האופטימה יותר נוחה מהסונטה, בקצת. הקאמרי יותר נוחה משתיהן.

עדיין חוזר לנקודת ההתחלה - המגאן לא פחות נוחה מקאמרי (לדעתי), אז עדיף לחסוך לא מעט כסף באם זה השיקול היחיד שמעניין (בכל זאת יש יתרונות לקאמרי).

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון לגבי פיג'ו :

דיברתי עם האולם תצוגה, וביאסו בגדול. הם חזרו בהם מתוספת אבזור חשובה: לד מלא. לי זה חשוב!

 

עד לפני חודשיים נתנו לד מלא גם בבבנזין 1.6 (180 כ"ס), אם כי רק בדגם פרימיום (180,000 ש"ח).

נכון להיום, הם מציעים לד מלא רק ב-1.5 ל' דיזל פרימיום 130 כ"ס, ו- 2.0 HDI GT

 

1.5 - נראה לי הזוי לשלם 184,000 שקל לרכב עם 130 כ"ס ו-11.5 שניות מ-0-100.

 

2.0 GT - אוקיי, בהחלט מספיק חזקה ומשתווה למנוע 1.6 (180 כ"ס), אבל... 228,000 ש"ח. חורג בהרבה מהתקציב!

 

כך או כך, זה יקר מאד!

רנו מגאן מצויידת עם לד מלא כבר ב-134,000 שקלים, וביצועים די קרובים לאלו של הגרסאות היקרות של 3008.

הונדה סיוויק - ב-145,000 וביצועים עוד יותר טובים. (לא פחות נוחה?...)

 

ובשולי החדשות - קבלו עדכון שהשקת סיטרואן C5-Aircross (הרכב הכי נוח בעולם) נדחית מאפריל הקרוב למועד לא ידוע.

שלא לדבר על זה שבאפריל המחירים מתייקרים.

לפי נציג המכירות של לובינסקי - רמות הגימור הגבוהות של 3008 יתייקרו בסביבות 8,000 שקלים (!!)

 

עם כל הצער שבדבר, זה לגמרי Game-Changer לטובת רנו, וייתכן שגם יפנית שתצליח להרשים אותי יותר. (הונדה, טויוטה).

 

הזמנתי בכל זאת את ה-3008 לנסיעת מבחן, עם 1.5 דיזל, למרות שהסיכוי שלה די נמוך אצלי, כי חוץ מהמנוע זה עדיין רכב

שנחשב די מרשים ונוח!

אם לובינסקי יחליטו "פתאום" לתת FULL LED במחיר נורמלי ב-1.6 בנזין, המשחק יתחיל מחדש... ;-)

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון לגבי פיג'ו :

דיברתי עם האולם תצוגה, וביאסו בגדול. הם חזרו בהם מתוספת אבזור חשובה: לד מלא. לי זה חשוב!

 

עד לפני חודשיים נתנו לד מלא גם בבבנזין 1.6 (180 כ"ס), אם כי רק בדגם פרימיום (180,000 ש"ח).

נכון להיום, הם מציעים לד מלא רק ב-1.5 ל' דיזל פרימיום 130 כ"ס, ו- 2.0 HDI GT

 

1.5 - נראה לי הזוי לשלם 184,000 שקל לרכב עם 130 כ"ס ו-11.5 שניות מ-0-100.

 

2.0 GT - אוקיי, בהחלט מספיק חזקה ומשתווה למנוע 1.6 (180 כ"ס), אבל... 228,000 ש"ח. חורג בהרבה מהתקציב!

 

כך או כך, זה יקר מאד!

רנו מגאן מצויידת עם לד מלא כבר ב-134,000 שקלים, וביצועים די קרובים לאלו של הגרסאות היקרות של 3008.

הונדה סיוויק - ב-145,000 וביצועים עוד יותר טובים. (לא פחות נוחה?...)

 

ובשולי החדשות - קבלו עדכון שהשקת סיטרואן C5-Aircross (הרכב הכי נוח בעולם) נדחית מאפריל הקרוב למועד לא ידוע.

שלא לדבר על זה שבאפריל המחירים מתייקרים.

לפי נציג המכירות של לובינסקי - רמות הגימור הגבוהות של 3008 יתייקרו בסביבות 8,000 שקלים (!!)

 

עם כל הצער שבדבר, זה לגמרי Game-Changer לטובת רנו, וייתכן שגם יפנית שתצליח להרשים אותי יותר. (הונדה, טויוטה).

 

הזמנתי בכל זאת את ה-3008 לנסיעת מבחן, עם 1.5 דיזל, למרות שהסיכוי שלה די נמוך אצלי, כי חוץ מהמנוע זה עדיין רכב

שנחשב די מרשים ונוח!

אם לובינסקי יחליטו "פתאום" לתת FULL LED במחיר נורמלי ב-1.6 בנזין, המשחק יתחיל מחדש... ;-)

 

אחי גם אני באותה דילמה. אני לא רוצה להתפשר על רכב עם פנסים צהובים. אני גם שוקל להחליף את פיג'ו 308 פרימיום 2016 לפיגו 3008 אבל רק עם פנסי לד! אבל יבואן לא מביא את 1.6 ברמת גימור עם פנסי לד חבל. אפילו אני מסתכל לכיוון קשקאי עם פנסי לד ומנוע לא רעה בכלל לפי ביקורת בחול. אבל תא המטען קטן יחסית. תשתף אותנו אחרי נסיעת מבחן על 3008 דיזל ..

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מזלזל בשיקולים סובייקטיבים של כל אחד אבל לפסול את ה-3008 או יותר נכון להעדיף עליו את המתחרות שצוינו עקב פנסי לד זו מעט הסחפות.

לא בכדי ה-3008 צברה כל כך הרבה ביקורות טובות (גם בפורום) מאנשים שלא החזיקו פיג׳ו בחייהם.

אני חושב שנסיעת המבחן תבליט את היתרונות שלה על פני המתחרות ובכל מקרה המון בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרכשתי לפני חצי את ה3008 אחת הדרישות שלי הייתה לפנסי LED קדמיים,לצערי לא הייתה אז אפשרות לקבל הרכב עם פנסי לד ודי התבאסתי,לאחר נסיעת מבחן החלטתי מכיוון שהרכב כלכך מצא חן בעיני,לבלוע את הפסי הלוגן,ואני לא מצטער,התקנתי מנורות משופרות XENOX150 של חברת RING,והראות בהחלט השתפרה לעומת המנורות המקוריות וגם הגוון שלהן בהיר ולא צהוב כמו של ההלוגן.

מדובר באחד הרכבים ביותר של פיגו אי פעם ולא סתם הוא זכה ברכב השנה ובאין סוף מבחני דרך השוואתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרכשתי לפני חצי את ה3008 אחת הדרישות שלי הייתה לפנסי LED קדמיים,לצערי לא הייתה אז אפשרות לקבל הרכב עם פנסי לד ודי התבאסתי,לאחר נסיעת מבחן החלטתי מכיוון שהרכב כלכך מצא חן בעיני,לבלוע את הפסי הלוגן,ואני לא מצטער,התקנתי מנורות משופרות XENOX150 של חברת RING,והראות בהחלט השתפרה לעומת המנורות המקוריות וגם הגוון שלהן בהיר ולא צהוב כמו של ההלוגן.

מדובר באחד הרכבים ביותר של פיגו אי פעם ולא סתם הוא זכה ברכב השנה ובאין סוף מבחני דרך השוואתיים.

 

אני כנראה קצת אחכה עד חודש אוגוסט. אולי יבואן יביא את הרכב עם פנסי לד כמו בדיזל. אז ללא ספק הולך להביא את הרכב עם עניים סגורות!

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחודש אוגוסט המחירים יהיו יקרים משמעותית, לאחר התייקרות רכבים שתחול בחודש אפריל.

 

מה חשוב לכם כל כך בפנסי לד, אתם נוסעים בלילות בכבישים ללא תאורה?

 

אני נוסע רק בכבישים מוארים בהם התאורה של הרכב כל כך לא חשובה עד כדי כך שמתוך ישיבה ברכב אני לא יכול אפילו לדעת אם התאורה של הרכב דולקת או כבויה, זה נראה אותו הדבר (בגלל זה גם אנשים שוכחים אפילו להדליק אורות בלילה).

 

אולי אני מפספס משהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחודש אוגוסט המחירים יהיו יקרים משמעותית, לאחר התייקרות רכבים שתחול בחודש אפריל.

 

מה חשוב לכם כל כך בפנסי לד, אתם נוסעים בלילות בכבישים ללא תאורה?

 

אני נוסע רק בכבישים מוארים בהם התאורה של הרכב כל כך לא חשובה עד כדי כך שמתוך ישיבה ברכב אני לא יכול אפילו לדעת אם התאורה של הרכב דולקת או כבויה, זה נראה אותו הדבר (בגלל זה גם אנשים שוכחים אפילו להדליק אורות בלילה).

 

אולי אני מפספס משהו?

לד לא מעייף את העיניים כמו תאורה צהובה. זה גם תורם לבטיחות בדרכים הוכח מדעית. תבדוק באינטרנט! לגבי היתייקרות נחיה וניראה.

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי האישי תאורת לד זה משהו שבהכרח ניתן לחיות בלעדיו. הוכח מדעית זה יכול להיות גם משהו שעבר את סטיית התקן בחצי אחוז. אכן מרבית הכבישים המהירים בארץ מוארים גם בלילה, בתוך הערים כמעט הכל מואר, אז על מה כל ההתרגשות? שלא לדבר על התקנות לא איכותיות וסינוור בהמי של כל מי שבא מולך, גם אם לא התכוונת לכך. אם יש אז נחמד, אם אין - בשביל זה לפסול רכב מעולה? הפיז'ו דיזל בעל מומנט בריא מאוד ולא ממש גורם לך לחשוב שאתה בפיגור ברמזור. עושה הכל בלי מאמץ. סטייג' אחד כבר יעלה את הכוח בעוד כ 20 כ"ס ועוד כמה קגמי"ם למומנט, אבל לדעתי לגמרי אין צורך.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"חדשות-נוחיות" מהיום!

לקחתי את ה-3008 לנהיגת מבחן. 1.6 פרימיום (180 כ"ס).

אכן רכב "פגז", מרשים מאד גם בנראות , גם באיכות וגם בנהיגה.

הנוחות שלו קצת אכזבה אותי - גם בכביש מעט משובש הוא מקפיד "לדווח" על כל סדק הכי קטן בכביש, אם כי בצורה מאד מרוסנת, יציבה, ואולי קצת רכה.

בטח לא משהו שמרסק את הגב, אלא רק קצת מטריד אותו.

מבחינתי זה ציון "טוב" (אך לא מצטיין), במיוחד שלכף הזכות, יש לה נהיגה ספורטיבית משובחת - היגוי חד ומענג!

ייתכן שאת הרף של אנשים עם בעיות גב קשות היא לא עוברת.

מנוע - אני שמח שלקחתי בסוף את הבנזין למבחן, משום שהוא פשוט יהלום המנוע הזה! לא "חורך אספלט", אבל כל כך חלק ומגיב, תאוצות ביניים יפות וליניאריות.

אני די בטוח שה-1.5 דיזל (עם לד מלא...), לא היה מספק אותי.

אפרופו לד - ראיתי מה כתבתם קודם, אוקיי ברור שזה אינדיבידואלי. לי אישית זה חשוב, כי אני מרבה לנהוג בכבישים חשוכים ומפותלים, ולא רק באיזור המרכז.

היתה לי בעבר וולוו עם פנסי קסנון, והירידה להלוגן פשוט ביאסה אותי ברמות.

הדיעה שלי היא שאם היבואן בוחר לא לתת לד מכל מיני שיקולי מכירות (כולל בדגמים שעולים יותר מ 160K !!!), אז שלפחות יתן לי את האופציה לבחור בהזמנה מיוחדת.

בעבר הם נתנו את האופציה הזאת, אבל היום כבר לא. וחבל.

 

סיכום מצב:

* 3008 בהחלט מועמדת ראוייה. ברגע שיציעו את מנוע הבנזין שלה עם מנורות לד (ולא GT ב-220K....), אז זה יהיה Game Changer אמיתי!

* רנו מגאן גרנד קופה - נסיעת מבחן שבוע הבא. לא פרייארית בכלל! זולה מהרכב שנהגתי בו היום בלא פחות מ-50K, ואתם יודעים מה??

בהרבה תחומים היא משתווה ל-3008, ואף עולה עליה (כמו למשל - נוחות, ביצועים, עיצוב, אבזור, אה ו.. לד מלא :-) ). אחרי נהיגה בה אהיה יותר חכם.

* חדשות סיטרואן! מועד ההשקה של C5-Aircross מעט יותר ידוע ממה שאמרו לי פעם שעברה - "רבעון 2" - שזה אומר איפושהו לקראת הקיץ.

לא הייתי בונה על זה, כי כבר ראינו פערים בין הבטחות למציאות, וגם לפחות לפי מנהלת המכירות של המותג - "רשימת ההמתנה לרכישה מפוצצת" :-) .

אם בחודשים הקרובים יהיו פרסומים יותר ברורים בנושא, בהחלט אשקול להמתין בסבלנות מספר חודשים!

* רק בשביל הפרוטוקול: "על הדרך" עברתי אצל הונדה ו-(להבדיל...) וולוו.

הונדה סיוויק - לא מסוגל להתרגל לעיצוב הקרבי שלה, איכות החומרים ביחס לכל הרכבים המוזכרים למעלה - זה כאילו חזרנו

לשנות ה-90.

וולוו - נחמדה ה- V40, ויופי של מבצעים נותנים עליה (ביחס למחירי וולוו....). עדיין, זה דגם מיושן שבקרוב יפסיקו לייצר

. ורואים את זה! כל סביבת הנהג נראית די מיושנת ביחס למקובל כיום. ייתכן שברמות מחיר הנמוכות יותר זה היה מספק אותי, אבל לא ברכב שעולה 180K ואף למעלה מזה...

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...