Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרב הצרפתיות הנוחות - מבחר דגמי פיג'ו מול רנו מגאן גרנד קופה החדשה


daido1
שימו לב! השרשור הזה בן 1771 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדוע בדיעבד? כי מספר פעמים השנה "הצקתי" להם עם השאלה, האם יציידו את ה C5 עם לד מלא בדגם בנזין החזק במחיר שפוי (בניגוד ל 3008 שבה מקבלים את זה רק ב GT ב-230,000!)

 

 

 

תיקון קטן; גירסת 3008GT מגיעה רק עם מנוע דיזל, ואם כבר מדובר על דיזל, קיימת גירסת פרימיום ספיישל אדישן שמציעה תאורת לד מלאה ב-187K.

עריכה אחרונה על ידי TDI
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שמע, 50 אלף זה חתיכת סכום בשביל ה ״חתיכת שדרוג״ שאתה מדבר עליו. אתה מדבר כאילו זה סוכריות :)

 

אני חושב שבמקרה הנ״ל שאתה לא קופץ פה לאיזו רמת יוקרה וביצועים ונוחות של מרצדס, אתה יכול בסכ״ה להיות מרוצה מהרכישה שלך ומהחיסכון הכספי. וכן ברור לי שזה אינדיבידואלי וסובייקטיבי אבל באמת שאני לא רואה את הערך הרב שהאקסטרה 50K נותנים לך פה על פני המגאן שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, 50 אלף זה חתיכת סכום בשביל ה ״חתיכת שדרוג״ שאתה מדבר עליו. אתה מדבר כאילו זה סוכריות :)

 

אני חושב שבמקרה הנ״ל שאתה לא קופץ פה לאיזו רמת יוקרה וביצועים ונוחות של מרצדס, אתה יכול בסכ״ה להיות מרוצה מהרכישה שלך ומהחיסכון הכספי. וכן ברור לי שזה אינדיבידואלי וסובייקטיבי אבל באמת שאני לא רואה את הערך הרב שהאקסטרה 50K נותנים לך פה על פני המגאן שלך.

גבולי. ממש לא סוכריות, ולא כסף קטן בשבילי!

אסביר אלו עוד יתרונות יש ל C5 על פני המגאן שהיו גורמים לי להשקיע את ההפרש:

1. זוכרים מאיפה התחלתי? נוחות. נכון, המגאן נוחה. אך C5

אירקרוס לפחות בשתי ליגות נוחה יותר. הרבה יותר מרוסנת בעיר ומחוץ לעיר, בעוד המגאן קצת "מתנדנדת" בסגנון של פעם. גם המושבים של הסיטרואן הם ליגה בפני עצמה, שוקל להזמין אותם לסלון.

2. יותר מרווחת מאחור, למרות בסיס גלגלים קצר ואורך כללי משמעותית קצר יותר. (ת'כלס הבגאז' הענקי של הרנו מיותר לי).

3. עושה רושם שהמערכות בטיחות האקטיביות ברמה יותר גבוהה מהמגאן, במיוחד "שמירה במרכז הנתיב" ו"סיוע בפקקים".

4. ביצועים. תוספת של 40 כ"ס , ותאוצות יותר חזקות, ועם גיר פלנטרי מצויין. (ברנו רובוטי).

יש עוד כמה יתרונות קלים לסיטרואן, אבל לא משמעותיים עבורי.

שורה תחתונה, אני ממש לא מרגיש שנפלתי! המגאן רכב מצויין ומפנק, ובטח תמורה מעולה למחיר!

אבל C5 שהושקה ממש היום, בהחלט שווה את ההפרש!

ולטעמי לפחות, גם דיל הרבה יותר שווה מ"האחות הסקסית" לבית פיג'ו.

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוגר רשמית את השרשור מבחינתי.

כעת בהשקת C5 Aircross באולם שורק.

נתחיל מהסוף: לובינסקי פיספסו אותי וחבל. :-)

בדיעבד, אני די בטוח שהייתי ממתין בסבלנות ורוכש

את ה C5 Aircross, מנוע 1.6 במחיר סביר (יחסית..) של 180 אלף שקלים. גבול התקציב שקבעתי לעצמי.

 

מדוע בדיעבד? כי מספר פעמים השנה "הצקתי" להם עם השאלה, האם יציידו את ה C5 עם לד מלא בדגם בנזין החזק במחיר שפוי (בניגוד ל 3008 שבה מקבלים את זה רק ב GT ב-230,000!)

מסתבר שלבסוף קיבלו את ההחלטה הנכונה וברמת אבזור של 180K כללו גם את הלד.

 

עד לפני 3 חודשים לא הסכימו להתחייב ואפילו לא לרמוז, ולכן גם לא המתנתי. חבל.

בדיעבד: האם היה שווה לי להמתין?

בהחלט כן! המגאן מגניבה לאללה, אבל ה C5 זה כבר חתיכת שדרוג. גם בנוחות, גם באבזור, ועוד בהרבה דברים.

גם בקרת שיוט אדפטיבית מ 0 קמ"ש (זחילה בפקקים) זה פלוס מגניב.

אילו הייתי יודע שתמורת תוספת של 50,000 שקלים אני אקבל את כל הדברים הטובים (וגם את הלד..) הייתי ממתין בסבלנות.

אולי פעם הבאה, לובינסקי, תלוי בעיקר בכם... ;-)

[ATTACH=CONFIG]519433[/ATTACH]

 

אני חושב שרצית לכתוב שאתה מרגיש פיספוס בגלל החלטה שאתה קיבלת, אבל בוחר להאשים את לובינסקי. :wink:

 

בגלל שהתייחסת לנוחות, אני מבין שנהגת ברכב.

אילו עוד רשמים קיבלת?

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהסיטרואן שווה תוספת של 50K אבל הכל ענין אינבידואלי.

אתה לוקה במחלת השיכנוע העצמי..., משכנע את עצמך שהסיטרואן עדיפה משמעותית על הרנו וההפרש שווה 50K...

באופן אישי אולי הייתי שוקל את דגם הבסיס ב 149K , אבל הכל מתפוגג ברגע שאני חוזר הביתה ומחפש חניה ברחוב ... גולף נראית לי היום הרבה יותר אטרקטיבית מכל ה SUV הללו...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהסיטרואן שווה תוספת של 50K אבל הכל ענין אינבידואלי.

אתה לוקה במחלת השיכנוע העצמי..., משכנע את עצמך שהסיטרואן עדיפה משמעותית על הרנו וההפרש שווה 50K...

באופן אישי אולי הייתי שוקל את דגם הבסיס ב 149K , אבל הכל מתפוגג ברגע שאני חוזר הביתה ומחפש חניה ברחוב ... גולף נראית לי היום הרבה יותר אטרקטיבית מכל ה SUV הללו...

חשבתי הפוך. לוקי "מחלת שכנוע עצמי", בד"כ משכנעים עצמם שמה שקנו, זאת תמיד הבחירה הכי חכמה, לא? אני דווקא יצאתי אובייקטיבי... ;)

חיפוש חנייה - הסיטרואן עדיפה על הרנו (קצרה ביותר מ 10 סמ') וברור שהגולף עדיפה על שתיהן.

אגב, שקלתי לרכוש גולף, אך פסלתי בגלל העדר אבזור חיוני.

אפילו חשבתי לתת צ'אנס לצ'מפיון, למרות כל ההכפשות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשבוע נסעתי ברנו כשעה וחצי. דגם הליסינג הבסיסי עם צפצפת מוביל-איי, ואהבתי מאוד. אבל מאוד. תאר לך אם הייתי נוסע בגרסה המאובזרת.

צפיתי במבחני הוידאו של הסיטרואן. ברמה האישית אין שום סיכוי בעולם שהייתי מעדיף אותה על הרנו.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גבולי. ממש לא סוכריות, ולא כסף קטן בשבילי!

אסביר אלו עוד יתרונות יש ל C5 על פני המגאן שהיו גורמים לי להשקיע את ההפרש:

1. זוכרים מאיפה התחלתי? נוחות. נכון, המגאן נוחה. אך C5

אירקרוס לפחות בשתי ליגות נוחה יותר. הרבה יותר מרוסנת בעיר ומחוץ לעיר, בעוד המגאן קצת "מתנדנדת" בסגנון של פעם. גם המושבים של הסיטרואן הם ליגה בפני עצמה, שוקל להזמין אותם לסלון.

2. יותר מרווחת מאחור, למרות בסיס גלגלים קצר ואורך כללי משמעותית קצר יותר. (ת'כלס הבגאז' הענקי של הרנו מיותר לי).

3. עושה רושם שהמערכות בטיחות האקטיביות ברמה יותר גבוהה מהמגאן, במיוחד "שמירה במרכז הנתיב" ו"סיוע בפקקים".

4. ביצועים. תוספת של 40 כ"ס , ותאוצות יותר חזקות, ועם גיר פלנטרי מצויין. (ברנו רובוטי).

יש עוד כמה יתרונות קלים לסיטרואן, אבל לא משמעותיים עבורי.

שורה תחתונה, אני ממש לא מרגיש שנפלתי! המגאן רכב מצויין ומפנק, ובטח תמורה מעולה למחיר!

אבל C5 שהושקה ממש היום, בהחלט שווה את ההפרש!

ולטעמי לפחות, גם דיל הרבה יותר שווה מ"האחות הסקסית" לבית פיג'ו.

 

אתה מתנהג כאילו אתה נוהג על כרכרה עם סוסים. למגאן שלך יש נוחות מעולה ואחלה של האצות (אם אני לא טועה מדדת ויצא לך מתחת ל 9 שניות ל 100), אז ה C5 טיפונת זריזה יותר ביג דיל, אנחנו לא מדברים פה על רכבים עם התנהגות ספורטיבית וה C5 היא בטח לא רכב שאפשר להגדיר כמהנה, היא לא כיפית יותר בזכות הכמה מילי שניות שיש לה על המגאן. לשימוש שלך ביום יום המגאן מאיצה מהר יותר מ 95 אחוז מהרכבים שלצדך על הכביש ככה שברמה הפרקטית להתנהלות שלך מה אתה צריך כבר יותר? אם המיאוץ וההתנהגות כל כך חשובים לך אז אני מצטער, נשמע שאתה בכלל לא בקטגוריה הנכונה פה.

 

היתרון היחיד המהותי שאני רואה אצל ה C5 זה גיר עדיף ואת הקטע שמזדחלת לבד בפקקים, האם זה שווה הפרש של 50 אלף? זה אינדיבידואלי אבל לדעתי גם רוב חובבי הרכב בפורום הזה יאמרו לך HELL NO!

 

בכזה הפרש אפשר להביא רכב מיני/סופר מיני שני כמעט חדש לבית לסידורים בעיר שיכנס לך לפי כמה יותר חניות ממה שה C5 והמגאן יכולות.

 

זה לא שאני איזו סבתא פולנייה שאומרת לך שתנהג על ניסאן מיקרה זולה וסגרת פנייה, אני זורם איתך ומבין את הראש אבל גם מהראש הזה אני אומר לך שהפרש של 50 זה יותר מדי למה שסיטרואן מפונפנת נותנת לך על פני המגאן. הייתי זורם איתך בכיף על הפרש של 20, אבל 50 בחיים לא לרכבים ברמות כאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 1771 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...