Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרב הצרפתיות הנוחות - מבחר דגמי פיג'ו מול רנו מגאן גרנד קופה החדשה


daido1
שימו לב! השרשור הזה בן 1779 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתם בטוחים שהשוויתם את הפורסטר החדשה ( 9.3 שניות ל 100) ל-3008 1.5 דיזל? (11.5 שניות)

עם כל הכבוד למומנט הבשרני מסל"ד נמוך והתיבה הרובוטית, כמה היא כבר מסוגלת לגשר על כזה פער בהאצות ביניים?

פחות מעניינת אותי תחושה סובייקטיבית, יותר ת'כלס.

כמו כן, אני מזכיר לכם שהפורסטר החדשה שיפרה את הספקה האטמוספרי מ 150 כ"ס ל-182. במבחני דרכים שונים הגדירו זאת "שיפור דרמטי"

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם אתה משווה תאוצה מעמידה אז אני לא מתווכח עם הנתונים.

בשימוש יומיומי וכשהפג'ו במוד ספורט (בעיקר תגובת מצערת חדה יותר), אני עומד מאחורי הדברים אחרי שנתיים עם הסובארו ושנה עם הפג'ו.

 

*גם לאאוטבק יש מצבי נהיגה אבל הם משמעותית פחות מורגשים

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה משווה תאוצה מעמידה אז אני לא מתווכח עם הנתונים.

בשימוש יומיומי וכשהפג'ו במוד ספורט (בעיקר תגובת מצערת חדה יותר), אני עומד מאחורי הדברים אחרי שנתיים עם הסובארו ושנה עם הפג'ו.

 

*גם לאאוטבק יש מצבי נהיגה אבל הם משמעותית פחות מורגשים

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

שנתיים עם דור קודם (150 כ"ס)? או חדש (182)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאוטבק עם 177 כ"ס.

 

כאמור יצא לי לנהוג קצת בפורסטר החדש. בגלל זה אני מרשה לעצמי לבצע השוואה לא לגמרי מדוייקת לאאוטבק

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאוטבק עם 177 כ"ס.

 

כאמור יצא לי לנהוג קצת בפורסטר החדש. בגלל זה אני מרשה לעצמי לבצע השוואה לא לגמרי מדוייקת לאאוטבק

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

... שזקוקה לתוספת של שנייה תמימה כדי להגיע ל-100 ביחס לפורסטר החדש (10.2).

אוקיי, גם לא מתווכח עם תחושות, כלל האצבע שלי אומר דבר כזה - רכב שמסוגל להגיע ל-100 בפחות מ-10 שניות,

אז אמור לספק אותי מבחינת ביצועים גם בכל האצות הביניים למיניהן. בכל מקרה, אנחנו לא מצפים כאן ל-"חורכי אספלט".

 

אגב, הזכירו כאן את נושא הרעש. אם יש איזשהו רכב שהרעש שלו בעומס יזכיר לי את הבואינג 707 המיתולוגי בעת המראה, אז בשבילי זה פלוס! :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

... שזקוקה לתוספת של שנייה תמימה כדי להגיע ל-100 ביחס לפורסטר החדש (10.2).

אוקיי, גם לא מתווכח עם תחושות, כלל האצבע שלי אומר דבר כזה - רכב שמסוגל להגיע ל-100 בפחות מ-10 שניות,

אז אמור לספק אותי מבחינת ביצועים גם בכל האצות הביניים למיניהן. בכל מקרה, אנחנו לא מצפים כאן ל-"חורכי אספלט".

 

אגב, הזכירו כאן את נושא הרעש. אם יש איזשהו רכב שהרעש שלו בעומס יזכיר לי את הבואינג 707 המיתולוגי בעת המראה, אז בשבילי זה פלוס! :lol:

 

אם אתה מחפש רעש אפילו לא בעומס, תקנה פיג'ו 301 :roll:

 

לגבי ביצועים, כל רכב שיכול לסגור מ0 ל 100 קמ"ש סביב ה9 שניות, עם מהירות מרבית של כ200 קמ"ש או יותר לא תהיה עצלה בוודאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

... שזקוקה לתוספת של שנייה תמימה כדי להגיע ל-100 ביחס לפורסטר החדש (10.2).

אוקיי, גם לא מתווכח עם תחושות, כלל האצבע שלי אומר דבר כזה - רכב שמסוגל להגיע ל-100 בפחות מ-10 שניות,

אז אמור לספק אותי מבחינת ביצועים גם בכל האצות הביניים למיניהן. בכל מקרה, אנחנו לא מצפים כאן ל-"חורכי אספלט".

 

אגב, הזכירו כאן את נושא הרעש. אם יש איזשהו רכב שהרעש שלו בעומס יזכיר לי את הבואינג 707 המיתולוגי בעת המראה, אז בשבילי זה פלוס! :lol:

 

כלל האצבע שלך אינו מדויק , האצות בינים וזמינות הכוח הם המדד הנכון ושם למנועי הסולר יש עדיפות על מנועי בנזין .

דרך אגב הרנו בתאוצה 0-100 זהה לחלוטין לפורסטר ובאופן אישי ברגע שתגיע הסטיישן עם מנוע הבנזין ומאובזרת היא האופציה המועדפת עלי בטווח של עד 140K.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש, רק לידיעה:

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5466332,00.html

 

נראה כאן שהפורסטר יגיע רק סביב אפריל-מאי

 

תודה רבה! הייתי ער לבעייה.

 

לפי נציג המכירות:

 

* XV יש במלאי.

* פורסטר - חלק יגיע באפריל, ורמת אבזור "ספורט" ביוני.

* אם אני רציני בכוונותיי, וסוגר עסקה בזמן הקרוב (פחות מחודש), אז יש לי ביד כבר הצעות מחיר ברורות גם ל-XV וגם לפורסטר, וזה יהיה המחיר.

* אופציה למחיר אטרקטיבי יותר ביום מכירות מיוחד מחר.

 

ואם כבר מזכירים את הנושא הכספי...

 

כצפוי, קיבלתי הצעה די מעליבה לטרייד אין על ה-308 הנסיכותית שלי! לא בא לי אפילו להגיד לכם עד כמה.

זה אומר שכבר עכשיו נפתחת "רשימת המתנה" של מי שמעוניין.

פרטים נוספים בקרוב, ובפורום המתאים... ;-)

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולאחר בדיוק 3 שבועות מהנים של חפירות אין-קץ בפורום, וביקורים בסוכנויות, ונהיגות מבחן יש לנו כאן מנצחת!!!

היא הכי Underdog שיש.

עולה ל"מגרש" עם מחיר נמוך בהרבה מהליגה של גדולות ומפוארות ממנה, אבל בכישרון רב וללא שום רגשי נחיתות מצליחה "לצלוף" מכל מצב! (ממש כמו מכבי של פעם...)

נוחה, איכותית, שקטה, מאובזרת, מבצעת. לא הכל מושלם בה, אבל כ"חבילה" היא פשוט נותנת את הנשמה ונשכבת על המגרש, בטח ביחס למחיר שהיא שווה.

יש לה אפילו "שחקן חיזוק" חשוב מגרמניה מתחת למכסה המנוע, שעזר לי לקבל החלטה.

יש ניחוש כבר?? טוב זה קל.

והזוכה היא......

..

..

..

 

Renault-Megane Grand Coupé

 

רמת אבזור Executive בצבע כמו הפונט למעלה, וכמו בסרטון הבא. אפור טיטניום, עם מעט גוון כחלחל (או שאני מדמיין?).

 

 

אז ככה. אני יודע מה אתם הולכים לשאול. יש לי עוד חוב קטן לסגור בקשר לסובארו...

 

הבוקר עוד הספקתי לנהוג גם על XV וגם על פורסטר ספורט.

בשורה התחתונה, אם 200K שקלים לא היו יוצרים לי חור ענקי בכיס, אז כן - הייתי קונה את ה"ג'מוס הקשוח" בלי לחשוב פעמיים!

הוא מאפשר להנות באמת מכל העולמות: גם שטח , גם ביצועים בכביש, גם טכנולוגיה, גם נוחות.

אבל בכל השיקולים הנ"ל (חוץ משטח), אני באמת לא מרגיש שחסר לי משהו ברנו.

גם ה-XV הרשימה מאד! ייאמר לזכותה שלא הרגשתי הבדל כזה גדול במעבר ממנה לפורסטר, חוץ אולי מהשיפור בביצועים.

האם שווה לי לשלם עוד 30K שקלים יותר ממגאן בשבילה? היה קרוב, אבל לא.

ה-XV מבחינתי היא במקום השני אחרי המגאן, והפסידה ממש בנקודות, רק בגלל תא מטען סמלי באופן קיצוני, ונחיתות ביצועים קלה.

כי חוץ מזה, היא די נתנה את מה שהמגאן נותנת + יכולות שטח.

 

 

ברכבים האחרים שנהגתי - פיג'ו 3008, ניסן קשקאי, נראה לי מיצינו. או שיש לד, אבל אין שיוט אדפטיבי, או שיש שיוט אדפטיבי ואין לד,

או שדוחפים צמיגי 19 אינצ' סקסיים ו"מחריבים" בכך את נוחות הנסיעה (ציטוט ממבחן דרכים בריטי לקשקאי).

ייתכן שהייתי מוכן לשלם גם 160K ועם עוד מאמץ "לגרד"בקושי 180. אבל במחירים האלה אני כבר הרבה פחות סלחני לפשרות!

 

אגב, רכב נוסף שממש ברגע האחרון נכנס היום לתחרות - סקודה אוקטביה פרימיום - לגמרי Value for Money לא פחות מהמגאן!

גם מאד נוחה, ובתוספת של 30K, אני מקבל את מנוע ה-2.0 המפלצתי של הקונצרן (190 כ"ס!) ואבזור מלא ונטול פשרות.

 

גם הסקודה הפסידה בנקודות, על עיצוב חיצוני שפשוט לא כיף לי להתבונן בו.

אני לא מבין מה כל כך מסובך לבנות רכב עם העיצוב של לאון והנוחות של אוקטביה? למה לא גם וגם?...

 

תודה לכל מי שהיה כאן לקרוא את השאלות, הטענות ותרם לסיעור מוחות הפורה! פתחתם לי כיווני חשיבה מעניינים, עזרתם להתפקס.

 

מילה טובה גם ללידור מרנו, רעננה. גילה סבלנות רבה, בקיאות, יחס חברי, וכמובן... הנחת "רכב במלאי" מכובדת ויפה!

(אחרי שמחלקת Trade-In נתנו על הפיג'ו הצעה מכובדת קצת פחות)

 

בקרוב: יומן מעקב חדש למגאן. מי שיקנה ממני את ה-308, אני מעביר "בעלות" גם על היומן הישן ;-)

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, תהנה, בחרת מצויין.

היתה לי הרגשה שזו תהיה הבחירה שלך, זה הרכב עם הכי הרבה vfm שעונה לכל הדרישות שהצבת.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1779 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...