Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרב הצרפתיות הנוחות - מבחר דגמי פיג'ו מול רנו מגאן גרנד קופה החדשה


daido1
שימו לב! השרשור הזה בן 1773 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם למישהו יצא לנהוג גם במגאן וגם ב-3008? אם כן, האם הורגש הבדל כלשהו ברמת הנוחות בין השתיים?

אני מדגיש - יכולת ספיגת מהמורות, ולא נוחות במובן של מרחב פנימי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יצא לי לנהוג או לנסוע בכמה רכבים יפנים שהיו לי מאוד נוחים,

הסיוויק החדשה,

סובארו אמפריזה,

טויוטה קורולה,

ואני בטוח שיש עוד,

 

אני ממליץ לך לחפש את כל הרכבים שעונים על דרישותך, ופשוט תזמין על כולם נסיעת מבחן, ותבדוק את הנוחות בפועל,

כמו שאמרו קודמי, נוחות זה ענין של תחושה סובייקטיבית שיכולה להיות מושפעת ממלא גורמים, כמו, כסא, הנדסת אנוש, עובי צמיגים, רעש, מתלים, גובה והרשימה עוד ארוכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג או לנסוע בכמה רכבים יפנים שהיו לי מאוד נוחים,

הסיוויק החדשה,

סובארו אמפריזה,

טויוטה קורולה,

ואני בטוח שיש עוד,

 

אני ממליץ לך לחפש את כל הרכבים שעונים על דרישותך, ופשוט תזמין על כולם נסיעת מבחן, ותבדוק את הנוחות בפועל,

כמו שאמרו קודמי, נוחות זה ענין של תחושה סובייקטיבית שיכולה להיות מושפעת ממלא גורמים, כמו, כסא, הנדסת אנוש, עובי צמיגים, רעש, מתלים, גובה והרשימה עוד ארוכה.

 

אמרתי, באופן כללי נוחות היא סובייקטיבית, כי היא מורכבת ממכלול היבטים, וכל אחד רגיש יותר לדברים אחרים.

אך מכיוון שציינתי שעבורי מה שחשוב, היא יכולת הריכוך של "המכות" בגב, אז זה כבר הרבה יותר אובייקטיבי.

בהחלט ניתן להשוות יכולת זו בין רכבים שונים עבור מהירויות שונות.

הונדה סיוויק - נהגתי, ואכן נוחה ברמה "צרפתית"! גם כתבי הרכב השונים הופתעו ממנה לטובה. בהחלט הוספתי לרשימה!

גם אם קצת פחות מתלהב מאיכות הגימור והעיצוב ה"קרבי" שלה, פחות קריטי לי.

יפניות אחרות - מאזדה 3 היתה לי קשה מדי. טויוטה וסובארו טרם בדקתי... יותר נוחות ממאזדה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האימפרזה זאת היפנית הכי נוחה שנהגתי בה, עדיפה על הקורולה היוצאת, על החדשה אין עוד ביקורות. אבל אין מערכות בטיחות למרות שהבטיחו שיהיו עוד בסוף שנה שעברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוחות נסיעה כוללת שני מרכיבים:

 

1) עבודת המתלים ויכולת השיכוך/ריסון שלהם - זאת יכולת אבסולוטית הנגזרת מהתכנון של המכונית הספציפית והיא אובייקטיבית לחלוטין ולא ניתנת לפרשנות. או שהמתלים עושים את עבודתם היטב או שלא.

 

2) המבנה הארגונומי של המושבים, המשפיע ישירות על נוחות הישיבה - זאת יכולת סובייקטיבית ויהיו אנשים שמושב X יהיה להם נח ואחרים שלהם המושב לא יהיה נח.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי, באופן כללי נוחות היא סובייקטיבית, כי היא מורכבת ממכלול היבטים, וכל אחד רגיש יותר לדברים אחרים.

אך מכיוון שציינתי שעבורי מה שחשוב, היא יכולת הריכוך של "המכות" בגב, אז זה כבר הרבה יותר אובייקטיבי.

בהחלט ניתן להשוות יכולת זו בין רכבים שונים עבור מהירויות שונות.

הונדה סיוויק - נהגתי, ואכן נוחה ברמה "צרפתית"! גם כתבי הרכב השונים הופתעו ממנה לטובה. בהחלט הוספתי לרשימה!

גם אם קצת פחות מתלהב מאיכות הגימור והעיצוב ה"קרבי" שלה, פחות קריטי לי.

יפניות אחרות - מאזדה 3 היתה לי קשה מדי. טויוטה וסובארו טרם בדקתי... יותר נוחות ממאזדה?

 

לי המאזדה מספיק נוחה, אך הטויוטה והסובארו נוחות יותר, אך משעממות, תעשה נסיעת מבחן, אין לך מה להפסיד, מקסימום תצא עם "לא"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אבל גם המגאן החדשה (עם 1.3) חזקה מהרכב שלי, אם כי קצת פחות מה-3008, 1.6. (תאוצה מ-0-100 כמעט זהה).

 

אני לא יודע אם הפער בין מגאן ל-3008 מורגש.

 

אין לי מושג לגבי המגאן,לא נהגתי ברכב.

 

קח בחשבון גם זה העניין של צורת העברת הכוח,כי בפיגו השילוב בין מנוע מאד גמיש וגיר פלאנטרי משובח מניב תוצאה ביצועים מאד לינאריים וחלקים לאורך ממהירות אפס ועד מהירויות גבוהות/האצה.

 

במגאן החדשה לדעתי זה גיר רובוטי,ועד היום בכל הגירים הרובוטיים שנהגתי בהם נסיעה איטית ובפקקים הייתה ממש לא חלקה ולא הכי נעימה,ככה שזה גם עניין של איך יחידת ההנעה עובדת כמכלול ואיך היחידה הזאת מורידה את הכוח לכביש.

 

רק נסיעות מבחן,רצוי מאד באותו היום כולן,יתנו לך את התשובה לגבי איכויות הרכב ואם הוא מתאים לך.

 

בחר 3 רכבים שנראים לך ובצע נסיעות מבחן אחת אחר השנייה.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגרסה הנכונה של סובארו אימפרזה היא ה-XV.

גם אני חושב שהאימפרזה מאוד נוחה אבל היעדר אבזור בטיחות פוסל אותה. גם אבזור הנוחות לוקה בחסר.

סובארו XV בגרסאות החדשות עם מערכות הבטיחות ומנוע 2 ליטר בהחלט שווה בדיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חברים, עזרתם מאד!

בהשפעתכם, לגמרי לא פוסל יפניות. אולי נמתין עוד מס' חודשים, ואז לחץ השוק ייאלץ את יבואני טויוטה וסובארו להשלים את החסר באבזור בטיחות.

אבל אם אני אמתין, אני עלול בסיכון גבוה לפול ברשתה של ה- C5-AirCross... השמועות אומרות שהיא "שיפצה מחדש" את כבישי מרוקו הרעועים, לרמה של Autoban גרמני. ;-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו האימפרזה, גם ה- XV מאוד נוחה, בעיקר בהקשר של עבודת מתלים.

גם הקקטוס מקבלת את המתלים כמו ב- C5 ומערכות בטיחות.

הסיוויק אכן נוחה וחזקה ועם מערכות בטיחות אך היתי מתעמק בסוגיית המנוע, שעלתה גם כאן בפורום.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף נמצא בשנתו האחרונה וכבר מסיבה זו לא הייתי רוכש אותו (כבר נחשפו תמונות ריגול של הגולף החדש).

 

c5 איירקרוס מציג נוחות מתלים משובחת אבל התנהגות כביש בינונית (מכתבה שקראתי). למרבה הצער יש גם סימן שאלה לגבי ירידת ערך של דגמי סיטרואן (אבל אם רכשת פיז׳ו 308 אולי לא איכפת לך?).

 

פיז׳ו 3008 1.2 נראה כאופציה טובה.

 

קח בחשבון שככל שתרכוש רכב חדש מאוחר יותר השנה, מחיר המחירון של הפיז׳ 308 שלך ימשיך לרדת ומחיר הרכבים החדשים יישאר זהה ובחודש אפריל אף צפוי לעלות עקב שינוי המס הירוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיטרואן שמים על דגש על נוחות על חשבון דינאמיות, מורגש בC3, קקטוס ולפי הביקורות גם הC5 איירקרוס.

עוד דגם שצריך להגיע מתישהוא בקרוב הוא הDS3 קרוסבק, שמציע מושבים מצוינים (אבל אין לי מושג איך שיכוך המתלים שלו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי קניה של 308 1.2 פרימיום מתוחת פנים? תוכל להוסיף לה את פנסי הלד בעסק מקצועי כמו היי לד ועוד להשאר עם עודף לעומת ה-GT.

ובכלל, אולי לובינסקי יסכימו לבצע הזמנה מיוחדת?

לגבי ה-C5 איירקרוס, אני בספק שהוא יוצא עם פנסי לד.

אגב, עד כמה שידוע לי ה-3008 מוצע עם פנסי לד רק עם מנוע 1.5 דיזל ברמת גימור פרמיום S.E.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1773 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...