Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני פעיל בשתי מסגרות. אין בעיה למצוא מסגרת להתנדב.

יש לי משפחות "שלי" שאני בקשר ישיר איתם.

אבל זה לא רק לנהוג. זה ללקט חבילות במחסן, זה לאסוף מאפים ולחם בסופר אחרי שעות סגירה, זה לנסוע להביא מצרכים שתוקף שלהם קצר והם לפני השמדה. זה לעשות כמה נגלות מהאוטו לקומה 3 בלי מעלית לכניסה בחצר למשפחה של נכים מוגבלי תנועה בגשם מבול. זה שיעמום ובאסא של להיות לבד בכביש בלילה. זה כל שבוע בימים קבועים לצאת בערב מהבית לא משנה מה, כי מחכים לך ובונים עליך.

בקיצור, זה לא פשוט, אבל זה מתגמל.

 

ממש מרגש לשמוע. דוד שלי פנסיונר עושה את אותה פעילות התנדבותית בעיר ערד

והוא מרוצה מאד מהנתינה הזו.

ואם בזכותכם לחם מגיע במקום לפח למשפחות נזקקות אז מגיע לכם שאפו כפול.

ישר כח ענק.

פורסם

גם אני בחלוקת מזון. אבל תכלס זה התארגנות פרטית. הסופר תורם, ויש בחור מהמועצה שאני לוקח אותו והוא אחראי למי לתת. לא יודע לכוון על ארגון מסויים שאתה יכול לפנות אליו.

פורסם

בכל איזור יש עמותות כאלה ובנוסף אנשים שעושים מבצעים נקודתיים.

 

אישית לא מסוגל להתנדב בעמותות שאנשים באים ועומדים בתור כדי לקבל אוכל. זה משפיל אותם ואם אתה רוצה לעזור אז השפלה צריכה להיות מחוץ לתחום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פעם כשהיה לי זמן פנוי, התנדבתי באגודה למען העיוור. היה אדם עיוור שהייתי בא אליו פעם בשבוע, קורא לו מכתבים, עושה איתו קניות.

עזרתי גם כמה פעמים להכין סלי מנות לנזקקים בבית אריזה כזה.

היום כשאין לי זמן לדברים כאלה אני משתדל לתרום כסף מדי פעם לעמותות שעוזרות לנזקקים.

חבל שאין ארגון יזיזים.

מה זה, ארגון להפצת מחלות מין?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
צער בעלי חיים - מובטחת חוויה לכל החיים. התנדבתי שנתיים בירושלים, הבנתי שאהבה אמיתית זה מה שהחיות נותנות לך.

 

תודה לך.

אני לא מסוגל.

אני מתעצבן כשאני רואה חיות בכלוב בחנות, על צב"ח אני לא יכול אפילו לחשוב. אם יש משהו שיכול להכניס אותי ללופ אין סופי של דיכאון, זה יהיה זה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...