Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידת ערך לרכבים צרפתיים


Gilad Greenberg
שימו לב! השרשור הזה בן 1929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שמישהו כתב פה - שוק מחורבן לאחד (הצד המוכר) יכול להיות ההזדמנות של האחר.

אני כרגע מחפש לקנות רכב, ורק בגלל טעות שלי (ביקשתי סופ"ש לחשוב) פספסתי פג'ו 208 ממגרש טרייד עם הנתונים הכי טובים שראיתי מאז שהתחלתי לחפש. כמי שמחפש רכב יד2 אוטומט שני בבית בתקציב נמוך, אני מול עשרות יונדאי i20 עם ק"מ ממוצע-גבוה ועבר ליסינג/השכרה מאזורי 2012-13, או צרפתיות 2014 עם שליש מהקילומטראז'. על סוויפט בכלל אין מה לדבר אם לא ארד למחוזות הרכב בן הכמעט עשור ואני לא מעוניין.

 

מה שהזוי זה שרכבי מיני מבוקשים (פיקנטו) זהים בנתוניהם (יד, ק"מ, עבר, מצב כללי) יימכרו ביותר מסופר מיני אירופאי (208). ואולי בעצם זה לא הזוי, זה שוק חופשי, סטיגמות של שנים שלחלקם יש הצדקה או לפחות שורש הגיוני כלשהוא, ועדיין.

 

אם אלך על ה- i20 בסוף זה יהיה בגלל זמינות חלפים ומוסכים, עלות חלפים מקוריים שאני מבין שהיא זולה יותר, והימצאות מוסכים רלוונטיים בכל חור. (ואני גר בחור שכזה :)). דיון מעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני חושב שפות"ש נכווה קשות והשליך על כל המותג.

כנראה שאין רכב יותר נחות בקטלוג של לובינסקי מאשר ה 301.

אפילו ה 108 יותר סקסית. עכשיו לך תנסה למכור פיג'ו 301 . מי שקנה אותה זה רק ציי רכב. אין סיבה אחרת .

לכן אין להשוות שוק של 208 לשוק של 301 . השוק כולו גרוע אבל יש דרג ויש זרג.

הערת חלפים : דווקא חלפים מקוריים של פיג'ו זולים/זהים מיונדאי (בניגוד לסטיגמה הרווחת). אבל בפירוקיות בהחלט קל יותר למצוא חלקי יונדאי.

אבל כבר הינו בדיון הזה...

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ביונדאי יש ירידת ערך לא קטנה-מ הI30 שקניתי כרכב בן שנתיים ו 3 חודשים במחיר של כמעט 94,000 ש"ח נשארו לאחר 6.5 שנים 30,000 ש"ח.

אז אולי לרכב בן 8.5 כמעט זה מחיר סביר ואולי לא וד"א אחת כזו חדשה עלתה 126,000 ש"ח אם אני זוכר נכון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שפות"ש נכווה קשות והשליך על כל המותג.

כנראה שאין רכב יותר נחות בקטלוג של לובינסקי מאשר ה 301.

אפילו ה 108 יותר סקסית. עכשיו לך תנסה למכור פיג'ו 301 . מי שקנה אותה זה רק ציי רכב. אין סיבה אחרת .

לכן אין להשוות שוק של 208 לשוק של 301 . השוק כולו גרוע אבל יש דרג ויש זרג.

הערת חלפים : דווקא חלפים מקוריים של פיג'ו זולים/זהים מיונדאי (בניגוד לסטיגמה הרווחת). אבל בפירוקיות בהחלט קל יותר למצוא חלקי יונדאי.

אבל כבר הינו בדיון הזה...

 

רכב מביך בכל קנה מידה.

עושה רושם שתוכנן מראש להיות רכב חלופי כשהרכב הראשי במוסך.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב ככה, יש לו גם לא מעט יתרונות בתור יד שניה.

הרכב זול מאוד לרכישה, מציע מרווח טוב מאוד מאחור לצד תא מטען גדול, נוחות נסיעה טובה.

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולה? אין דבר כזה, אם הרכב פרטי אפילו נרכש מליסינג 0 ק"מ לפרטי עם קילומטראג' נורמלי, היא תמכר, ואם לחוצים? הורדה של 15 - 18 אחוז מהמחירון תספיק בשביל לפתוח מוקד טלפוני מקונים פוטנציאלים, והיא תמכר סופר מהר.

חבר מכר לפני חצי שנה קורולה פרטית מאובזרת שמורה למשעי בת שנתיים וחצי עם 17K קמ ב 8.5 מתחת למחירון - זו הייתה ההצעה הגבוהה ביותר שקיבל ולקח לו כמעט חודשיים!

 

עדות נוספת קיבלתי מסוכן בחברת טרייד אין ענקית שאמר שקורולות ליסינג נרקבות להם במגרשים כי המחיר הזוי ואנשים מעדיפים לקנות יונדאי מאובזרת יותר במחיר נמוך יותר. הוא העיד שזה אחד הרכבים שהכי קשה למכור היום.

עריכה אחרונה על ידי ZvikH
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולות מליסינג, הבעיה שבדגם סאן אין בהם כלום, בגלל זה זה מבאס לקנות רכב בלי כלום רק בשביל הסמל מקדימה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הקורולות מ-16 מאובזרות ברמה טובה גם מדגם הסאן.

 

למעשה עד כמה שאני יודע ההבדל בין הסאן ל-GLI מתסכם בבקרת אקלים, חישוקי מגנזיום וזהו בערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ZvikH

 

תנסה למכור פיג'ו או סיטרואין ב8.5 מתחת למחירון, זה יישר אצלך עד שהמחירון שלו יהיה 8.5,

 

קרוב משפחה שלי, בעל מגרש מכוניות כבר יותר מ20 שנה, והוא טוען שקורולות עם קילומטראג' עד הממוצע ויד נורמלית נחטפות כמו לחמניות.

 

בכל מקרה, כאשר יש פחות ביקוש והרבה היצע, חלק מהסחורה לא תימכר מחר, אך זה בדיוק חוזר למה שאמרתי, בסוף אם רוצים למכור ומורידים במחיר אפילו 15% פחות או יותר, הקורולה תימכר, פיג'ו? ממש לא, אני ניסיתי עם שתיים, 206 הושבתה ולא הספקתי למכור, 301 נשחטה, 208 לא כזו סחירה כמו שאומרים, בקיצור, הפסד עצום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולות מליסינג, הבעיה שבדגם סאן אין בהם כלום, בגלל זה זה מבאס לקנות רכב בלי כלום רק בשביל הסמל מקדימה.

 

הוא מספר על חבר עם קורולה פרטית סופר מאובזרת שלא הצליח למכור במשך חודשים וירד בסוף ל 8 וחצי מתחת למחירון, אז מה הקשר ליסינג?

 

זה הסיפור קורולה השני בת׳רד הזה, רכב שמופיע במילון לצד ההגדרה ״שמירת ערך״ מה שמעיד שבאמת השוק במצב מחורבן במיוחד.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ZvikH

 

תנסה למכור פיג'ו או סיטרואין ב8.5 מתחת למחירון, זה יישר אצלך עד שהמחירון שלו יהיה 8.5,

 

קרוב משפחה שלי, בעל מגרש מכוניות כבר יותר מ20 שנה, והוא טוען שקורולות עם קילומטראג' עד הממוצע ויד נורמלית נחטפות כמו לחמניות.

 

בכל מקרה, כאשר יש פחות ביקוש והרבה היצע, חלק מהסחורה לא תימכר מחר, אך זה בדיוק חוזר למה שאמרתי, בסוף אם רוצים למכור ומורידים במחיר אפילו 15% פחות או יותר, הקורולה תימכר, פיג'ו? ממש לא, אני ניסיתי עם שתיים, 206 הושבתה ולא הספקתי למכור, 301 נשחטה, 208 לא כזו סחירה כמו שאומרים, בקיצור, הפסד עצום.

זה מאוד בולט באתר יד2. יונדאי, קיה, סוזוקי ושות' משנת 2012 יימכרו במחירים של פג'ו, אופל ורנו משנת 2014.

כמובן באותה קטגוריה ונתונים כלליים דומים.

 

וכמה שזה אולי 'חסר הגיון' וסטיגמטי, ברגע שזה בשוק עובדתית, זה פועל כמו סיבה הגיונית. כלומר זה לא משנה אם פג'ו באמת פחות אמינה מיונדאי או שזה שטויות, זה מספיק שהציבור חושב שזה נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסיף שלא רק לצרפתיות אלא גם לרכבים שיש להם מקבילות דומות ביד ראשונה -0 קילומטר.

 

בשבוע שעבר קניתי ספייסטאר יד 1 שמורה בת 4 ב-35 אלף כאשר נקנתה חדשה ב-89. הזוי.

 

היי בכמה המחירון של משהו כזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי בלבד: השוק לרכבים פרטיים, טובים ושמורים ממש לא במצב מחורבן, כל אחד רואה מה שהוא רוצה לראות: דוד שלי, חבר שלי,שכן שלי, סבא שלי. אכלו לי שתו לי.

סיפורים לא חסר.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...