Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגזינים מחו"ל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איזה מגזין אופנועים בשפה זרה אתה מעריך כטוב ביותר?  

71 הצבעות

  1. 1. איזה מגזין אופנועים בשפה זרה אתה מעריך כטוב ביותר?

    • BIKE
    • Performance Bikes
    • Super Bike
    • Cycle World
    • Sport Rider
    • Motorrad (בגרמנית - מאיפה למדת לחבב את השפה הזו?)
    • אף אחד מהרשומים לעיל
    • יש מגזיני אופנועים שלא בעיברית? אני בהלם! לא היה לי מושג !


פוסטים מומלצים

פורסם

אנא הצביעו בצורה מהימנה ושימו לב לכך ששאר הגולשים יכולים לראות את שהצבעתם...

 

 

בתודה מראש, מנכ"ל הפורום ;)

 

 

 

 

 

 

 

ותודה לג'ונתן על הרעיון לסקר :)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אתה רוצה לומר שג'ונתן הוא ...

 

 

אם כבר מכניסים את PB את BIKE ואת RIDER רצוי להזכיר כי יש עוד מגזין של מורטון מדיה גרופ, שיש לו לפחות קורא אחד בפורום הזה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
אתה רוצה לומר שג'ונתן הוא ...

 

 

אם כבר מכניסים את PB את BIKE ואת RIDER רצוי להזכיר כי יש עוד מגזין של מורטון מדיה גרופ, שיש לו לפחות קורא אחד בפורום הזה.

מי הכניס את RIDER?

 

אם כבר, אז כל המגזינים האחרים נכנסים לתשובה מס' 7

 

אההה... ועוד משהו: אני גם מאמין לך שאתה קורא את סופרבייק הבריטי

 

כן, בטח.

:razz:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אנא הצביעו בצורה מהימנה ושימו לב לכך ששאר הגולשים יכולים לראות את שהצבעתם...

מה זה זה?

 

ממתי אפשר לראות את מי שהצביע?!

פיייייייייי...מדינת משטרה אה? בלי בושה אה?

 

זה הזמן לסקר "למי יש מעל 50,000 שקל בחשבון..." יאלה..

 

שתי סוכר בקפה, כן אדוני המנכ"ל?

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
אנא הצביעו בצורה מהימנה ושימו לב לכך ששאר הגולשים יכולים לראות את שהצבעתם...

 

 

בתודה מראש, מנכ"ל הפורום ;)

 

 

 

 

 

 

 

ותודה לג'ונתן על הרעיון לסקר :)

ואם אני קורא יותר משניים?

איך אני אצביע מהימנה?

ואם אני אצביע פעמיים, זה לא יהיה שחיתות? ואז יבוא הנשיא וידרוש בחירות חדשות והתקציב לא יעבור, וכרובי יגיש מכתב התפטרות, והנשיא יתחיל שוב לרקוד, ושוב תהיה הפגנה בכיכר רבין ורק יהיה בלאגן.

 

אני חושב שאם כך אני אצביע נמנע...

פורסם
מי הכניס את RIDER?

 

אם כבר, אז כל המגזינים האחרים נכנסים לתשובה מס' 7

 

אההה... ועוד משהו: אני גם מאמין לך שאתה קורא את סופרבייק הבריטי

 

כן, בטח.

:razz:

להזכרך השאלה איזה מגזין בשפה זרה אתה מעריך כתוב ביותר.

לא נזכר דבר וחצי דבר על הרגלי קריאה.

 

כרגיל, מגזין מופרע וזניח בחשיבתו נחשב על ידי הגולשים כאן לטוב ביותר, אולי בגלל כפולת עמודי הפרסומת בסוף הגיליון. אגב כפי שאתה יודע PB הוא כן אחד מהמגזינים עליו אני מנוי מה שלא אומר שאני קורא אותו, בניגוד לסופרבייק.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
ואם אני קורא יותר משניים?

איך אני אצביע מהימנה?

ואם אני אצביע פעמיים, זה לא יהיה שחיתות? ואז יבוא הנשיא וידרוש בחירות חדשות והתקציב לא יעבור, וכרובי יגיש מכתב התפטרות, והנשיא יתחיל שוב לרקוד, ושוב תהיה הפגנה בכיכר רבין ורק יהיה בלאגן.

 

אני חושב שאם כך אני אצביע נמנע...

אבל אף אחד לא שאל אותך כמה אתה קורא או על כמה

מגזינים אתה מנוי. כן נשאלת לגבי העדפתך - מי מהמגזינים המוכרים לך

נחשב בעינייך לטוב יותר

 

:)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
ומה עם RIDE ?

 

לדעתי - הירחון השימושי ביותר שיש.

אני מתפלא עליך, כלול ב - 7.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

דווקא את המגזינים הבריטיים אני קורא הרבה, שכן כל שנה אני באנגליה, והסבים שלי גם שולחים לי כל כמה זמן..

 

PB הוא אחר המגזינים היותר טובים שקראתי בכל חיי בעולם האופנועים, מעניין, משכיל ומצחיק כאחד.

יש עוד ירחון בריטי, הרבה פחות מוכר, אבל הוא הפתיע אותי מאוד מאוד.. קרוב מאוד לרמה של פרפורמנס-בייק, ואני ממליץ לכל מי שיכול לשים עליו את ידו, לתת את ההזדמנות למגזין, הוא נקרא T.W.O, בהחלט שווה קריאה.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
דווקא את המגזינים הבריטיים אני קורא הרבה, שכן כל שנה אני באנגליה, והסבים שלי גם שולחים לי כל כמה זמן..

 

PB הוא אחר המגזינים היותר טובים שקראתי בכל חיי בעולם האופנועים, מעניין, משכיל ומצחיק כאחד.

יש עוד ירחון בריטי, הרבה פחות מוכר, אבל הוא הפתיע אותי מאוד מאוד.. קרוב מאוד לרמה של פרפורמנס-בייק, ואני ממליץ לכל מי שיכול לשים עליו את ידו, לתת את ההזדמנות למגזין, הוא נקרא T.W.O, בהחלט שווה קריאה.

מסכים TWO מגזין לא רע בכלל, סקוטר מאוד אוהב את מבנה המחירון שלו ודירוג האופנועים בו.

אם תסתכל טוב תראה שהכרוב כלל גם אותו ב -7.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...