Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי אלנטרה שנת 2001 והמים במיכל עיבוי מתרוקנים באופן קבוע אחרי כל כמה נסיעות, המים ברדיאטור לא מתרוקנים..... האוטו לא מתחמם....

למה הוא מאבד את המים במיכל עיבוי?

פורסם

בוודאי שיש נזילה! ברגע שיש חוסר ברדיאטור הנוזל במיכל העיבוי משלים את החוסר שהמנוע מתקרר לחלוטין ולכן את החוסר אתה רואה במיכל העיבוי ואת הרדיאטור אתה רואה מלא. גש לבצע בדיקה בלחץ למערכת הקירור.

פורסם

אבל גם אחרי שהמיכל עיבוי מתרוקן לחלוטין ואני ממשיך לסוע באוטו כרגיל המיכל עיבוי נשאר ריק והרדיאטור מלא לחלוטין

ולגבי נזילה אני בטוח שאין כי הסתכלתי מתחת לרכב גם בזמן שהוא מונע וגם שהוא כבוי

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא תמיד תראה מים על הרצפה. צריך לעשות בדיקת לחץ ולראות מאיפה נוזל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אבל גם אחרי שהמיכל עיבוי מתרוקן לחלוטין ואני ממשיך לסוע באוטו כרגיל המיכל עיבוי נשאר ריק והרדיאטור מלא לחלוטין

ולגבי נזילה אני בטוח שאין כי הסתכלתי מתחת לרכב גם בזמן שהוא מונע וגם שהוא כבוי

 

מיים נעלמים יש נזילה זה הכל! בצע בדיקת לחץ לפני שיהיה לך מאוחר מידי..מאיפה אתה שנדע לאן להכווין אותך?

פורסם

תתחיל בבדיקה של מיכל העיבוי אם יש חור קטן או בצינור המוביל לרדיאטור .לאחר מכן בדיקת לחץ ותקווה שזה לא אטם ראש מנוע

×
×
  • תוכן חדש...