Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידה בקשה שאכין לה מפרט לתחנת עבודה יעודית למידול ורנדורים ב3D-MAX

 

נבנה מפרט אש, מבוסס ת'רדריפר דור קודם של AMD ואי אילו טובין אחרים (כרגע נשארת עם ספק קיים וכרטיס גרפי קיים (דור 8 או 9. לא זוכר)

 

לונג סטורי שורט.

המפרט עומד על 7,000 ש"ח כרגע לפני מע"מ ומשלוח. \

 

מישהו אמר לה (ספק חומרה כלשהו) שלפעמים יש בעיה המכס על חלקים של מחשב.

אני יודע שאין שום בעיה למעט לפעמים התקני אכסון מאירופה (משהו שקראתי שיכול לקרות באתר של אמזון)

בנוסף חבילות מעל גדלים מסומים יכולות להוות בעיה. אני לא חושב שהחבילה תעבור את זה מכיוון שהחלק הגדול ביותר הוא לוח אם.

מישהו יכול לאשר או להפריח את הנושא?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

על חלקי מחשב יש רק מעמ ותשלומי שקר של חברת השילוח.

במהלך השנים עשרות חלקי מחשב הזמנתי מרחבי העולם שום בעיה.

תעלה את המפרט נעשה לך מקצה שיפורים.

פורסם

חבילות מעל 1000 דולר נכנסות לקטגוריה של "יבוא מסחרי"

תפצל חבילות. יבוא מסחרי זה אחד מכאבי הראש הכי גדולים שרשות המיסים יודעת להפיל על בנאדם.

תשלם עוד 50-80 דולר שילוח אם צריך, רק אל תעבור את סף ה 1000. מנסיון.

פורסם

אייל, הנה המפרט.

אל תעבור את 9000 אחרי משלוח ומע"מ בארץ.

 

Newegg.jpg

בהצלחה, מצפה לתשובתך.

 

פיקה, תודה על ההארה.

100 דולר הוא מחיר כולל מע"מ? כולל משלוח?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם (נערך)

כן. אף אחד לא מתקרב. אולי בגזרת ההארדיסקים וספקי הכח. שלא נדבר על זה שבערך ל3.5 ספקים יש THREADRIPPER, ושהוא עכשיו בבלק פריידיי ב50% במסגרת חיסול מלאי.

 

רק כדי לסבר את האוזן. ההפרשים בין CPU,RAM,SSD וMOBO עומדים על 2900 ש"ח. אחרי חישובי מע"מ וחלק יחסי במשלוח.

עריכה אחרונה על ידי urban.racer

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

חשיבות הכונן הקשיח ברנדור זניחה. אין שום סיבה לחלק ל-2 כוננים. אם כבר יש תקציב נכבד,

אז כונן יחיד בגודל טרה יהיה יותר שימושי, ויעשה פחות שימוש באותם סקטורים שוב ושוב (או איך שקוראים לזה ב-ssd).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בכל מקרה צריך שני כוננים, אחד גיבוי+ענן+נייד והשני מערכת הפעלה, תוכנות וכיו"ב. נ

בכל מקרה המחשב נרכש במספר משלוחים. היא מעדיפה ללכת על הבטוח ולרכוש בפחות מ1000$ אחרי שילוח ומע"מ.

 

נרכש ת'רדריפר 1950X+לוח אם בבאנדל שישי השחור במחיר בדיחה של 2500+מע"מ+שילוח בינתיים. RAM+SSD יהיו במשלוח הבא. HDD וספק ככל הנראה ירכשו בארץ ככל הנראה כי לא נראה שיש הבדל מהותי.

 

אני? אני בינתייים אסתכל ואוכל ת'לב מהצד :-(

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
בכל מקרה צריך שני כוננים, אחד גיבוי+ענן+נייד והשני מערכת הפעלה, תוכנות וכיו"ב. נ

בכל מקרה המחשב נרכש במספר משלוחים. היא מעדיפה ללכת על הבטוח ולרכוש בפחות מ1000$ אחרי שילוח ומע"מ.

 

נרכש ת'רדריפר 1950X+לוח אם בבאנדל שישי השחור במחיר בדיחה של 2500+מע"מ+שילוח בינתיים. RAM+SSD יהיו במשלוח הבא. HDD וספק ככל הנראה ירכשו בארץ ככל הנראה כי לא נראה שיש הבדל מהותי.

 

אני? אני בינתייים אסתכל ואוכל ת'לב מהצד :-(

בתאבון וזה מחשב חזק :)

קובי

:-)

פורסם
בתאבון וזה מחשב חזק :)
כן כן, האמת שאני מופתע מאוד מהעלות / תועלת של החלקים החדשים של amd בתחום הזה. ניתל לבנות תחנץ עבודה מאוד יעילה ביחסית זול.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אם ממש מתעקשים על כונן נפרד למערכת הפעלה, אז שיהיה יותר מ-64,

זה כלום וזה דווקא יחריף את הבעיה של דריסת אותן כתובות בזיכרון שוב ושוב.

לפחות 128, עדיף יותר. בכונן הנוסף - מה שהתקציב מאפשר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

ממליץ ליקנות SSD של M2, יש הרבה מקומות על הלוח וזה חוסך את כל הסידור כבלים של הכונן בגירסת 2.5.

ואכן המחירים ממש מטורפים ביחסת לביצועים שמקבלים, בעבר הלא רחוק מחשב עם ביצועים טומים היה מיתקבל בתצורת DUAL SOCKET באלפי דולרים לכל מעבד, וגם היום אינטל דורשת כ2000 דולר למעבד מקביל.

 

בנוסף הדבר הכי חשוב לדעתי למחשב עבודה- בבנייה הראשונית משקיעים זמן רב לכל ההתקנות והסידורים עד שמגיעים למחשב עובד, לכן ביזכות התמיכה ארוכת הטווח של AMD בסוקט הקיים- השנה בעלי TR דור ראשון פשוט שלפו את המעבד הישן והחליפו בחדש והום הכפילו את כמות הליבות ל32 בלי לבזבז יותר מ10 דקות פירוק והרכבת קירור, שנה הבאה שתבוא עלינו לטובה כניראה אפשר יהיה שוב להכפיל את כמות הליבות ל64 שוב בלי לבזב יותר מ10 דקות כי גם המעבד שיבוא אחריו ב2020 גם יתמך בסוקט הקיים.

 

נ.ב- מצרטף לדבריו של hans

גם לדעתי המינימום למחשב עם ריבוי תוכנות זה 240G+ כי גם שלא מתקינים את התוכנות על C- עדיין ווינדוס מוצא לנכון לנפח את תיקיית הAPP DATA ומהר מאוד יגמר המקום בSSD של 120GB.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...