Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Ssd

אכן נרכשו שניים בתצורה של m.2 של gb500, יורכבו כרייד.

 

ישנו כונן אחסון מגנטי נוסף של 4tb

 

קירור - h100i pro עם שני מאווררים.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

צריך להכחיד את הנפחי SSD של 64 ו128GB..אפילו במחשב שהוא נטו אינטרנט\הורדות\אופיס\דברים קטנים ולא רציניים זה כלום.

 

קצת התקנות והורדות פה ושם וכבר שליש התמלא..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש m.2. sata.

יש m.2. NVME

בנוסף בssd רצוי להשאיר כ20% מקום פנוי.

בדר"כ מומלץ לקחת 5-10% נוספים עבור Over Provisioning, רצוי לבדוק אם ניתן כמה היצרנית עצמה השאירה עבור זה, ערך שלא ניתן לשינוי ולא נראה למשתמש.

פורסם
Ssd

אכן נרכשו שניים בתצורה של m.2 של gb500, יורכבו כרייד.

 

ישנו כונן אחסון מגנטי נוסף של 4tb

 

קירור - h100i pro עם שני מאווררים.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

 

באמת יש חסכון ברכישת כונן SSD בחול ?

מבדיקה שעשיתי בבלאק פריידי יותר זול בארץ (בלי שום מבצע מיוחד כאן)

פורסם

לא אקוטי, אבל פעמיים 60 שח זה 120. במקרה שלה, ישנה יחוקה של כלל המשלוח בין מספר רכיבים, ככה שזה יוצא משתלם, לא בטריוף, אבל שקל פה ושקל שם מצטבר.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
באמת יש חסכון ברכישת כונן SSD בחול ?

מבדיקה שעשיתי בבלאק פריידי יותר זול בארץ (בלי שום מבצע מיוחד כאן)

 

לדעתי זה במיקרים נקודתיים שיש מבצעים רציניים בחו"ל על דגמים ספצייפיים והם גם ניגמרים מהר מאוד, ככה בכללי בארץ מהבחינה הזו אנחנו דווקא סבבה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ישראל סבבה ואפילו יותר מזה בכח מה שקשור רמת כניסה וחובבנים (בהנחה שנקיש למשחקי מחשב ותחביבים) ואפילו קצת מעהר אנחנו במצב מצוין. ברגע שנכנסים לתחום הפרוסומר, מקצוענים ו"enthusiast" שמה מתחילים דברים לצאת מפרופורציה כי מדובר על אנשי שמוכנים בבסיס שלהם כצרכן להשקיע יותר.

השוואה טןבה היא סמסומג 970 פרו וwd blue, שניהם בנפח 512

הפרו יעלה אחרי שילוח ומס 810. בארץ יעלה 920 לפי זאפ

הblue יעלה 399 דרך חו"ל ו480 בארץ.

 

ככל שהנפח והביצועים עולים הפער גדל. לאו דווקא בהרבה אבל גדל.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

×
×
  • תוכן חדש...