Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ראיתי ביד 2 208 אקטיב 2016 עם 21000 ק"מ,

המחירון המשוקלל של יד 2 הוא 46800 ₪, המוכר מבקש 44000.

אמרו לי שבגלל שפיזו' נחשב פחות אמין (רק סטיגמה?) הם נמכרים משמעותית מתחת למחירון, כמה לדעתכם הגיוני לבקש להוריד מהמחיר המבוקש?

תודה מראש

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם תבדוק מה המחיר לפי מחירון לוי יצחק, הוא הקובע.

אח"כ סכם על מחיר (אפשר להוריד כמה אחוזים אבל הכל תלוי במצב הרכב).

קח לבדיקה במכון מורשה, ותוריד את עלות הליקויים מהמחיר המסוכם.

פורסם

בנוסף למחירון אתה יכול להיסתכל בכמה נמכרים רכבים דומים ביד 2.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מדהים שמקבילה יפנית (למשל גאז) מבוגרת ב3 שנים נמכרת במחיר כזה.

 

מראש המחירון של הגאז׳ גבוהה יותר, בנוסף אל תשכח שגם כחדשה ה208 לרוב נמכרה בהמון מבצעי 85-90 אלף(לדוגמא ל1.2 טורבו האוטומטי) בזמן שהגאז׳ נמכרת לרוב במחירון.

 

קנית בזול? מכרת בזול - ככה השוק עובד.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
בנוסף למחירון אתה יכול להיסתכל בכמה נמכרים רכבים דומים ביד 2.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

רוב הזמן המחירים שאנשים מבקשים ביד 2 מנותקים מהמציאות ולא הייתי מסתכל על זה כמדד לכמה הרכב באמת שווה בשוק. יש הרבה שם שלא מוכנים לקבל שהרכב שהם קנו הוא בעל שוק חלש והם ייתקעו איתו חודשים ורק לא לרדת בצורה משמעותית מהמחירון.

פורסם

לרכב יש כמה שנים עליו. הייתי בודק צמיגים ומצבר. אם לא הוחלפו מעולם אז יש לך טיעון נוסף להורדה.

אני מכרתי 208 עם ק"מ גבוה (על פי לוי יצחק 5% הורדה אם אני זוכר נכון) עם צמיגים ומצבר שלא הוחלפו מעולם (רכב בן שנתיים ו8 ) וטיפול 60000 שיש לעשות. הורדתי על הכל 4000 ממחירון לפני הפחתה מראש ועוד 500 במעמד המכירה (11% מהמחירון לפני הפחתה ק"מ). כולנו יצאנו מרוצים

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם
מראש המחירון של הגאז׳ גבוהה יותר, בנוסף אל תשכח שגם כחדשה ה208 לרוב נמכרה בהמון מבצעי 85-90 אלף(לדוגמא ל1.2 טורבו האוטומטי) בזמן שהגאז׳ נמכרת לרוב במחירון.

 

קנית בזול? מכרת בזול - ככה השוק עובד.

 

לא כולם קנו בזול, המבצע לא היה תמיד,

וכל אלה שעשו טרייד אין, קנו במחיר מחירון מלא, אין כפל מבצעים.

אז הם לא קנו בזול, אך נדרשים למכור בזול בעל כורחם, כי מי שקנה בזול דפק את המערכת?!:idea:

פורסם
לא כולם קנו בזול, המבצע לא היה תמיד,

וכל אלה שעשו טרייד אין, קנו במחיר מחירון מלא, אין כפל מבצעים.

אז הם לא קנו בזול, אך נדרשים למכור בזול בעל כורחם, כי מי שקנה בזול דפק את המערכת?!:idea:

 

בוודאי, כך עובד שוק

לאף אחד לא משנה בכמה קנית, הדבר היחיד שקובע את המחיר הוא הביקוש וההיצע כרגע

פורסם
לא כולם קנו בזול, המבצע לא היה תמיד,

וכל אלה שעשו טרייד אין, קנו במחיר מחירון מלא, אין כפל מבצעים.

אז הם לא קנו בזול, אך נדרשים למכור בזול בעל כורחם, כי מי שקנה בזול דפק את המערכת?!:idea:

 

מי שקונה רכב בטרייד משלם על שירות, המחיר של השירות טריידאין נגזר או מהמחיר של הרכב שלו או מהמחיר של הרכב שנרכש על ידיו או שתיהם.

 

האם רשמתי שמישהו דפק את מערכת?.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

נשמע מחיר טוב לרכב חדש.

אני עדיין לא מצליח להבין מדוע אנשים לא מתנפלים על הרכבים האלו...

לא הייתי מסכים לשלם את אותו מחיר על יפנית זקנה בשלוש שנים.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לא כולם קנו בזול, המבצע לא היה תמיד,

וכל אלה שעשו טרייד אין, קנו במחיר מחירון מלא, אין כפל מבצעים.

אז הם לא קנו בזול, אך נדרשים למכור בזול בעל כורחם, כי מי שקנה בזול דפק את המערכת?!:idea:

 

לא. אני מציע שתפתח מחירון מתחרה ללוי יצחק, ובו יהיה מחיר שונה למי שקנה במבצע ומי שקנה במחיר מלא. אני בטוח שהרבה אנשים שקונים רכב משומש יעדיפו רכב שנקנה במחיר מלא, וישמחו לשלם תוספת. הרי לא מגיע לאלו שלא קנו במבצע להידפק, וצריך שיהיה פה צדק!

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

למה שאני, בתור קונה רכב משומש, אשלם יותר רק כי מישהו לא קנה במבצע? מה זה מעניין אותי שרכב בן 4 נקנה במבצע חבר או ב0 קמ או שנקנה במחירון מלא ושחטו את היד נראשונה?

פורסם
נשמע מחיר טוב לרכב חדש.

אני עדיין לא מצליח להבין מדוע אנשים לא מתנפלים על הרכבים האלו...

לא הייתי מסכים לשלם את אותו מחיר על יפנית זקנה בשלוש שנים.

 

סטיגמות..

לא מעט אני נתקל בפייסבוק בהודעות ״מחפש רכב ב xx שקלים , לא צרפתיות״.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...