Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

מדובר בהתקנת כיריים חשמליות במקום שבעבר היו כיריים גז.

על השיש מודבק ריבוע שיש להגבהה. צריך לייצר חור לכבל החשמל בתוך המסגרת.

האם יש סיכוי שאצליח לקדוח חור לכיוון צדדי, בקוטר 10 מ"מ, כאשר המסגרת עדיין מודבקת במקומה?

באיזה מקדח משתמשים? מקדחה או פטישון?

 

לחלופין, אפשר אולי לשבור חתיכה מפס השיש האחורי, בצורה כזו שתאפשר להוציא כבל? אפשרי עם פטיש ואזמל?

 

תודה לעוזרים.

WhatsApp Image 2018-11-11 at 12.13.14.jpeg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

זה אבן קיסר?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שיש שחור, לא אבן קיסר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

קידוח בשיש הזה לא יוצר אבק מסוכן?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אם מדובר בכיריים אינדוקטיביים יש צורך באוורור לכל שטח התחתית כלומר יש לקרוע פתח בתקרת העץ של הארון מתחת לכיריים.

אין לך שקע מתאים בתוך הארון? לא הייתה הצתה אלקטרונית לכיריים הישנים?

 

יוסי

פורסם

קרוב לודאי שהסיפור יותר גדול. אם מדובר בכיריים 4 משטחים - האם אינך זקוק לקו תלת פאזי? ובכל מקרה - האם אין אפשרות להתחבר לשקע כלשהו שנמצא מתחת לשיש, ומסוגל לספק את ההספק הדרוש?

 

לגבי הקידוח - שלםפ לבעל מקצוע. כזה שמנוסה בכך ומצוייד בציוד הדרוש. עדיף להוציא עוד כמה מאות ש"ח על השירות ולא אלפים על תיקון מורכב אם השיש יסדק או ישבר בגלל עבודה עצמית לא מקצועית בכלים לא מתאימים. שלא לדבר על האבק שחודר לכל פינה, כולל לדרכי הנשימה. תשאיר את העבודה לבעל מקצוע ממוגן. אני כבר לא מדבר על הניקיון שתצטרך לעשות במשך שבועיים אחרי זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עשיתי כמה פעמים קידוחים בשיש. אם מרטיבים היטב בקידוח לא אמורה להיות בעיה של אבק. לגבי ניסור זה משהו אחר - הרטבה תשפריץ הכל לכל כיוון וזה לא יהיה אבק, זה יהיה בוץ מגעיל.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

לא נראה בעייתי, קדחתי בשיש מספר פעמים עם מקדח יעודי, אין אבק אם מרטיבים.

לא ממליץ לך לקדוח במסגרת.

בכל מקרה עדיף מקדחה, ללא רטט ולעבוד לאט ובזהירות.

לגבי איש מקצוע, אני לא חושב שאתה זקוק לכזה מהסיבה הפשוטה - אף איש מקצוע שתביא כדי לקדוח חור, לא יממן לך שיש חדש במידה והשיש נשבר בעת הקידוח.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

כמו שאמרו קידוח # ללא רטט # כלל.

אני אישית מעדיך לזה תמיד מברגה רגילה 18V (לוקח יותר זמן) אבל אין הסיכון לשבור את השיש כתוצאה מהרטט שיש לפטישונים. הרבה הרבה יותר נמוך

 

שימוש במים קבוע לדאוג שהחור רטוב.

קידוח גם בצד אפשרי. שוב. עדינות ולאט.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לגבי הקידוח - שלםפ לבעל מקצוע. כזה שמנוסה בכך ומצוייד בציוד הדרוש. עדיף להוציא עוד כמה מאות ש"ח על השירות ולא אלפים על תיקון מורכב אם השיש יסדק או ישבר בגלל עבודה עצמית לא מקצועית בכלים לא מתאימים.

מחזק... קדחתי בעצמי בשיש שלי לא מזמן. סיוט שלא מהעולם הזה. הייתי צריך חור קוטר 12 ממ. התחלתי מחור 6, הרחבתי עם 10 ואז עם 13. כאבו לי השרירים כמה ימים טובים אחר כך, הסיפור לקח שעה פלוס. על חור. בגלל שהתקמצנתי על לקנות את המקדח הנכון:wink:

השתמשתי בשילוב של מקדחה ושל פטישון, ללא רטט בשני המקרים. הפטישון חזק יותר מהמקדחה.

מקדח וידיה סטנדרטי לבטון עם הרטבה כל כמה שניות, את ההתחלה של החור עשיתי עם מקדח בצורת "טיפה" שאני מאד אוהב לקרמיקה וכדומה.

עשיתי כמה פעמים קידוחים בשיש. אם מרטיבים היטב בקידוח לא אמורה להיות בעיה של אבק. לגבי ניסור זה משהו אחר - הרטבה תשפריץ הכל לכל כיוון וזה לא יהיה אבק, זה יהיה בוץ מגעיל.

 

לא נראה בעייתי, קדחתי בשיש מספר פעמים עם מקדח יעודי, אין אבק אם מרטיבים.

לא ממליץ לך לקדוח במסגרת.

בכל מקרה עדיף מקדחה, ללא רטט ולעבוד לאט ובזהירות.

לגבי איש מקצוע, אני לא חושב שאתה זקוק לכזה מהסיבה הפשוטה - אף איש מקצוע שתביא כדי לקדוח חור, לא יממן לך שיש חדש במידה והשיש נשבר בעת הקידוח.

לאנשי מקצוע יש אחריות על ההתקנה, לא?

כמו שאמרו קידוח # ללא רטט # כלל.

אני אישית מעדיך לזה תמיד מברגה רגילה 18V (לוקח יותר זמן) אבל אין הסיכון לשבור את השיש כתוצאה מהרטט שיש לפטישונים. הרבה הרבה יותר נמוך

 

שימוש במים קבוע לדאוג שהחור רטוב.

קידוח גם בצד אפשרי. שוב. עדינות ולאט.

 

מסכים עם כל הנאמר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ובכן.

 

פירקתי את הפס האחורי מהמסגרת שמחזיקה את הכיריים ולקחתי אותו לעבודה.

 

לפני 20 שנה חבר שלי ירד מהארץ והשאיר לי כמה מקדחים מיוחדים תוצרת הארץ "חניתה". הוא אמר לי אם תצטרך פעם לקדוח משהו מיוחד, תנסה את אלה. ככל הנראה הם מיועדים למחרטות CNC.

 

קדחתי טיפה עם מקדח אבן רגיל בקוטר 4 מ"מ. כדי למרכז את החור. ואז עברתי למקדח חניתה בקוטר 9 מ"מ. השקיתי את איזור הקידוח כל הזמן עם צינור גינה.

 

כל הסיפור לקח בערך 10 דקות, עומק הקידוח כ-4 ס"מ בקירוב. לא מדדתי.

 

תודה לכל המגיבים.

WhatsApp Image 2018-11-19 at 23.11.41.jpeg

WhatsApp Image 2018-11-19 at 23.11.41(1).jpeg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

מתוך סקרנות מקצועית נטו. מה כתוב על המקדח של חניתה בבקשה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

המקדח שהשתמשתי בו:

Hanita

9x9x40x100

MC16051

ויש גם מספר סידורי

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אם אני זוכר נכון , מדובר על מקדח מתק"ש מלא.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...