Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

שמתי לב שלרכב של חמי חסר בית תאורת לוחית רישוי רק בצד אחד

הרכב שנת 2014 הצורה הישנה.

הכוונה לא לצמת חוט או מנורה. רק הבית.

היכן ניתן להשיג?

מורשה רוצה 260 שח על 2 בתים והצמה.

פירוק לא מוכר בנפרד מהפגוש.

יש באיביי ב 206 שח ל 2 בתים וצמה..חבל להוציא כזה סכום על ערכה שלמה רק בשביל בית אחד.

אודה להכוונה או עצות מועילות היות ויש בקרוב טסט.

פורסם

2014 אני מעריך שזה הדור השני של יונדאי I20 , לפי בדיקה הבית נורות מגיע כסט שלם כמו שציינת, מה שגם הרכב לא קוריאני בייצורו אלא טורקי, ככה שחלקים עבורו בקוריאה תתקשה למצוא.

 

המקט של הסט הינו 925011J000, מציע לך לבדוק בפירוקיות, מפעם לפעם מגיעות כאלו. כמו כן נסה לבדוק תאימות מול איי 10 , או איי 30, ביונדאי , או ריו , סעד בקיה. סביר להניח שיהיו זהים.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

מודה לכולם.

זה אכן דור שני

את המקט כבר מצאתי ולכן צייתי ציינתי שבאיביי זה עולה 206 כל הסט.

איך ניתן לדעת אם סט של i10 או i30 דור ראשון מתאים גם ל i20. ?

אני שואל כי סט ל i10 עולה פחות מ 100 שח באיביי שזה כבר מתחיל להיות מחיר סביר.

×
×
  • תוכן חדש...