Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה לי בעיה במזגן לפני כמה שבועות- משלבים 1-3 זה לא עבד, רק בשלב הרביעי זה התחיל לעבוד.

בנוסף, התחילו להישמע רעשים מאחורי הדשבורד, ייתכן כי משהו נוגע במפוח.

הלכתי למוסכניק שיבדוק לי את זה והוא אומר שצריך להחליף כפתור בורר ואולי גם מפוח- הכל כולל הכל (גם מע"מ) יעלה 1850 ש"ח.

מחיר הגיוני? אולי כדאי לי לעשות משהו בעצמי קודם?

אשמח לעזרה(:

פורסם (נערך)

לדעתי האיבחון של המוסכניק לא מדוייק מכיוון שעל פניו נראה שהבעיה היא בנגד המהירויות.

 

האם יש לך ניסיון מסויים במכונאות רכב או חשמל רכב ?

 

אם תשובתך היא כן אז פרק את כול תא הכפפות ולאחר מכן פרק את הקונקטור המתחבר לנגד המהירויות ונתחיל בבדיקה פשוטה של מודול הנגדים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

הים תיקנתי מזגן מיקרה 2012 די מסובך להחליף מפוח .הנגד הוא אלקטרוני .המחיר שקבלת סביר אם החלקים מקורי חדש.

פורסם

ברכב המצוייד בבקרת אקלים ידנית קיים נגד מהירויות רגיל וברכב עם בקרת אקלים אכן המודול הוא אלקטרוני.

 

בכול מקרה שמתי לב רק עכשיו שמדובר על מיקרה דור 4 והפירוק הרבה יותר מסובך מאשר בדור הקודם.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...