Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. לפני כשנה בערך קניתי פיקנטו 2018 חדשה מהחברה, בתשלומים. יוצא לי לשלם כמעט 1000 שקל בחודש רק על ההלוואה של הרכב ועוד 400 שקל בחודש על ביטוחים, וכל זה מבלי להכניס את הדלק לחישוב. בקיצור יוצא לי לשלם 2000 פלוס בחודש על הרכב. ההוצאה הזו כבדה עלי ולכן אני מעוניין למכור וחשבתי על סיריון בשנתונים 2008-2009 כאופציה. האם זה דבר נכון לעשות?

(אנא הימנעו מתגובות כמו: למה עשית את זה או למה לא חשבת לפני שרכשת. אני מודע לטעות שעשיתי ועכשיו מנסה לתקן).

תודה.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה הסכום שנשאר לך לשלם?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קח בחשבון שאחרי המכירה רוב הכסף ילך לסגירת המימון ככה שתישאר ללא כסף לקניית הסירון, שזה הוצאה של בערך 15 אלף ועוד אלפיים לישור קו ככה שתצטרך לקחת הלוואה קטנה יותר לקניית הסיריון.

 

אבל לטווח הארוך אכן זה יקל עליך בתשלומים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עשית חישוב כמה אתה צפוי לחסוך ?

אני תמיד בעד רכבים ישנים. עלויות ירידת הערך לבד משכנעות אותי שהם בדרך כלל יותר כלכליים.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

כן אני מודע לזה שאצטרך לקחת עוד הלוואה קטנה לקניית הסיריון אבל זו בדיוק המחשבה, לטווח הארוך, למה הרכב הכניס אותי לחובות וזה היה נראה לי הפתרון ההגיוני ביותר.

השאלה היא האם שווה לקחת רכב בן 10 שנים.

קח בחשבון שאחרי המכירה רוב הכסף ילך לסגירת המימון ככה שתישאר ללא כסף לקניית הסירון, שזה הוצאה של בערך 15 אלף ועוד אלפיים לישור קו ככה שתצטרך לקחת הלוואה קטנה יותר לקניית הסיריון.

 

אבל לטווח הארוך אכן זה יקל עליך בתשלומים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מספיק שאחסוך בחצי את הוצאות הרכב. אין לי עניין בלשלם כמעט 50 שקל ביום בחודש על ה שיש לי רכב וזה מבלי לחשב את הוצאות הדלק. אני סך הכל מעוניין ברכב קטן, חסכוני ואמין שיעשה את העבודה של לקחת אותי מנקודה אחת לאחרת ונראה לי שהסיריון יכולה להתאים לצרכים. חשבתי בהתחלה על פיקנטו בשנתון נמוך יותר (2011 ההכי נמוך) אבל הם לא בתקציב כי להביא משהו סבבה בשנתון הזה זה סביב ה-25 אלף לפי מה שראיתי ביד 2. לעומת זאת את הסיריון אפשר להביא ב 12-15 שזה בערך חצי מחיר ויעשה את אותה העבודה.

עשית חישוב כמה אתה צפוי לחסוך ?

אני תמיד בעד רכבים ישנים. עלויות ירידת הערך לבד משכנעות אותי שהם בדרך כלל יותר כלכליים.

פורסם

לא מחליפים רכב ברכב כי בפורום אמרו לך.

תכין טבלת אקסל עם כל העלויות שתראה לך כמה אתה צפוי לחסוך מהמהלך, ללא מידע מדויק אין טעם בהתכתבויות בפורום.

בטבלה צריכים להופיע ירידת ערך, תשלומי הלוואה, ביטוחים, דלק, תיקונים, טיפולים.

לאחר שיהיו לך נתונים ייתכן שתגלה שלא שווה לך לעבור לרכב ישן, ייתכן שתגלה שאתה חייב לעבור לרכב ישן וייתכן שתגלה שגם רכב ישן אתה לא יכול להחזיק. כל התרחישים אפשריים וכולם בסדר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

קצת אוף טופיק אבל אם צריך לקחת הלוואה גם כדי לקנות סיריון אולי ההחלטה הנכונה היא לחשוב אם ניתן להסתדר בלי רכב בכלל. משהו בהתנהלות כאן לא תקין.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

רכב בן 10 צפוי למידי פעם הפתעות אבל עדיין לא ברמה של אלף שקל כול חודש.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כלכלית זה יהיה הדבר הנכון לעשות,

 

אבל יש אנשים שרק המחשבה שהם יצטרכו לבקר במוסך מדי פעם מעבר לפעם בשנה, גורמת להם לחלחלה.

 

אם אתה אחד כזה, אז תישאר עם הפיקנטו.

 

ולפעם הבאה, אל תיקנה רכב עם מליחון תשלומים וללא הון עצמי, כמה שזה ניראה מפתה

 

גם אני הייתי שם, והתשלום הקבוע שיורד מחשבון הבנק עוד לפני שהנעת את הרכב, מעצבן ברמות.

פורסם

כבר עשיתי את זה.

לא מחליפים רכב ברכב כי בפורום אמרו לך.

תכין טבלת אקסל עם כל העלויות שתראה לך כמה אתה צפוי לחסוך מהמהלך, ללא מידע מדויק אין טעם בהתכתבויות בפורום.

בטבלה צריכים להופיע ירידת ערך, תשלומי הלוואה, ביטוחים, דלק, תיקונים, טיפולים.

לאחר שיהיו לך נתונים ייתכן שתגלה שלא שווה לך לעבור לרכב ישן, ייתכן שתגלה שאתה חייב לעבור לרכב ישן וייתכן שתגלה שגם רכב ישן אתה לא יכול להחזיק. כל התרחישים אפשריים וכולם בסדר.

פורסם

נכון. אכן התנהלות לא תקינה אבל למדתי את הלקחים ובכל זאת אני צריך רכב.

קצת אוף טופיק אבל אם צריך לקחת הלוואה גם כדי לקנות סיריון אולי ההחלטה הנכונה היא לחשוב אם ניתן להסתדר בלי רכב בכלל. משהו בהתנהלות כאן לא תקין.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

פורסם

אני לא חושב שצריכה להיות סיבה להיות במוסך יותר מפעם בשנה אם הרכב היה מתוחזק בצורה טובה. אלא אם כן אני טועה אז תקן אותי.

כלכלית זה יהיה הדבר הנכון לעשות,

 

אבל יש אנשים שרק המחשבה שהם יצטרכו לבקר במוסך מדי פעם מעבר לפעם בשנה, גורמת להם לחלחלה.

 

אם אתה אחד כזה, אז תישאר עם הפיקנטו.

 

ולפעם הבאה, אל תיקנה רכב עם מליחון תשלומים וללא הון עצמי, כמה שזה ניראה מפתה

 

גם אני הייתי שם, והתשלום הקבוע שיורד מחשבון הבנק עוד לפני שהנעת את הרכב, מעצבן ברמות.

פורסם

אם עשית את החישובים הכלכליים אז מה אתה שואל ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160


×
×
  • תוכן חדש...