Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה סוגרים עם אימפקט?! שני אומי גלגלים תקועים (כאילו הוברגו בcross thread)


Coro
שימו לב! השרשור הזה בן 2044 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

90 אחוז מחברי הפורום פה מחפשים מוסכים שמישתמשים במומנטים מדוייקים ועד עכשיו המלצה אחת על אחד כזה לא הוצאת מהמיקלדת מעולם אז אתה כבר עושה צחוק פה מהשירשור...לא לעניין.

 

תחפש בעצמך את המוסכים המומלצים בפורום.

וממה שלי זכור אתה בעניין של מוסך אחד בלבד שהוא בהחלט אחד המוסכים המקצועיים שיצא לי להכיר. במיקרה גם לי יש גרמנייה ובעבר ביצעתי לפחות 2 טיפולים אצל רון. החברה שלו בהחלט מקצוענים אין ספק. ואם במומנטים עסקינן אז גם אצלו אל מול עיניי ניסגר בית הפילטר ברגש ולא על ידי מומנט אבל אין לי בעיה עם זה כי אתה מבין שמולך עומדים אנשים מקצוענים שיודעים מה זה רגש. אז פשוט תכבד את העניין שוותק וניסיון מייצרים את הרגש הנכון בסגירה גם ללא מומנט ואל תהיה חסיד המומנטים של הפורום.

הניסיון שלך לא משתווה במאומה למוסך שציינת ותפסיק לטפוח לעצמך על השכם כבעל וותק וניסיון כי אתה לא אחד כזה.

 

סגירת בעזרת ידית מומנט זה אלף בית במכונאות רכב. אם נתקלת במוסך כזה או אחר שסוגר ברגים במכלול קריטי ללא ידית מומנט ואתה מסגל לעצמך שיטות עבודה פסולות של סגירה לפי רגש והאהבה וממשיך לטעון שזה בסדר אז הגיע הזמן שתלמד לעבוד לפי הספר.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה מגזים.

כולנו היינו רוצים את האידיליה שאתה מתאר. בפועל היא לא קיימת/לא תמיד אפשרית, ואם יש מוסך שבכל סגירה של בורג פותח manual בודק מומנט ומשתמש בידית אני אכל את הכובע.

 

אם אתה מסתתר תחת האמירה ״מכלול קריטי״ אז מותר לאנשים להסתתר תחת האמירה ״נסיון״ מבלי שתזלזל בכך.

 

עם כל הכבוד למומנט הסגירה בגלגלים של פותח השרשור מה שקרע לו את הגלגלים הוא טמטום. בכל יום נסגרים אלפי ברגים כאלה בארץ בלי ידית מומנט וללא נזק.

כנראה שטמטום שהוביל לנזק הזה יכל באותה מידה לכוון ידית מומנט לערך שגוי ולעשות נזק ״במכלול קריטי״

 

כפי שבוקי כבר אמר ואמר יפה מאוד אם היה דרוש דיוק ברמת הניוטון בסגירה של בורג בגלגל כנראה שהייתה מגיעה ידית עם ערכת החלפת הפנצר בכל רכב.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הידית הקטנה שמגיעה עם הרכב במקור היא בנויה כך שתסגור פחות או יותר בממונט הדרוש, הרי היא לא ארוכה במיוחד בדיוק בשביל שיהיה לך בערך את המומנט הדרוש.

 

זה שאי אפשר לפתוח איתה ברגים אחרי שסגרו עם פטיש אוויר זה משהו אחר. ממליץ להחזיק עוד ידית כוח למקרים של פאנצ׳ר או לום ברזל להלביש אותו על הידית המקורית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שמי שיש לו ידית כוח בנוסף למפתח המקורי בדרך כלל גם סוגר עם ידית כוח, וזה לא נכון.

 

 

לסגור עם הידית המקורית, להפעיל עליה כוח אבל לא לקפוץ עליה. היא לא תאפשר לחרוג בהרבה מהמומנט הנדרש.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הידית הקטנה שמגיעה עם הרכב במקור היא בנויה כך שתסגור פחות או יותר בממונט הדרוש, הרי היא לא ארוכה במיוחד בדיוק בשביל שיהיה לך בערך את המומנט הדרוש.

 

זה שאי אפשר לפתוח איתה ברגים אחרי שסגרו עם פטיש אוויר זה משהו אחר. ממליץ להחזיק עוד ידית כוח למקרים של פאנצ׳ר או לום ברזל להלביש אותו על הידית המקורית.

נכון מאוד אבל למרות זאת ייצרני הרכב אוהבים כיסוי תחת ובספר הרכב כותבים את מומנט הסגירה הנדרש או לאחר הידוק הברגים לנסוע למוסך לבדוק את מומנט ההידוק של הברגים.

זה לא המצאה שלי אלא זה מה כתוב בספר הרכב של יונדאי I20...גם אני הופתעתי.

Pages from ספר רכב יונדאי.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם היצרן עצמו לא מצפה שיסגרו את ברגי הגלגל תמיד עם מפתח מומנט. מדוע?

 

לא מספקים מפתח מומנט בערכת כלים להחלפת גלגל. אורך הידית בערכה מותאם בערך לכוח פיזי של אדם ממוצע. אם אדם ממוצע ישתמש בידית הזו בלי מאריכים ובלי לקפוץ עליה, יגע בערך למומנט הדרוש. אם היצרן היה חושב שהנושא סופר חשוב, הוא היה דואג למפתח מומנט בערכת כלים להחלפת גלגל.

 

בדיוק ככה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה אתה שוקל?

85, גם כששקלתי 75 עבדתי בצורה דומה, אני לא מצפה מבחורה של 50 ק"ג לסגור בלי לעמוד על הזרוע, למרות שאם חושבים על זה - 490 ניוטון כפול זרוע של נניח 25 ס"מ לידית ממוצעת? יתן מומנט של 120 נ"מ בערך, יופי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הויכוח לא מתקדם לשום מקום.

רוצים לסגור והקפדה? אז רק ידית מומנט או הכלים שמניתי קודם.

רגש, וותק וניסיון ושאר קישקושים זה פיקציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2044 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...