Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תורי הגיעה: סוני A6300 או פוג'י XT20?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט יכול להיות, אבל לצרכן הממוצע אין שאיפות להיות צלם צמרת כלשהו.

גם אשתי נהנית מהסוני המדוברת והודות לעדשה החדה להפליא שלה,

גם במצב אוטומטי נוצרו תמונות נאות וחדות של הילדים לשמחתה ולשמחת המשפחה,

גם בלי שאיפות אמנותיות. נחמד שיש תיעוד באיכות גבוהה של החיים.

האחד לא מבטל את השני.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לדעתי צילום זה 70% כישרון 20% ציוד ו-10% מזל (Raising the flag on Iwo Jima דוגמא קלאסית)

 

בשביל תמונות טובות לא צריך כישרון, צריך ידע ותרגול.

כמו שאפשר לקחת כמעט כל אחד ושיידע לנהוג מכונית מירוץ במסלול באופן טוב. לומדים כמה כללים, מתרגלים, ומבצעים

כדי להיות ממש טוב, צריך גם כישרון.

 

גם החלוקה לא ממש נכונה.

נגיד שיש לי בראש פריים מרהיב, עם טווח דינמי גדול. אם אין לי מצלמה שיכולה לבצע את החזון שלי, מבחינת טווח דינמי של החיישן, כל הכישרון והיכולת שלי לראות לא תעזור, אני צריך לבנות בראש פריים אחר. הכלי יוצר אפשרויות יצירתיות וגם מגביל אותן.

ויש דברים שהציוד לא עושה בכלל, למשל קומפוזיציה, תקשורת עם המצולם וכו'.

 

ועוד לא נכנסנו לעריכה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש מקומות שהציוד מגביל, אם הציוד לא יודע להפיק תוצאות טובות בתנאים מסוימים, לא משנה כמה טוב יהיה הצלם - התוצאה לא תהיה מוצלחת ככל הנראה. נסה למשל לצלם מטוס בפאנינג, בשעות השקיעה עם מצלמה קומפקטית או סופר זום, התוצאות לא יהיו מוצלחות. לעומת זאת נסה לעשות זאת במירורלס או ברפלקס עם עדשה סבירה ומעלה ותקבל תוצאות טובות עד מצוינות, כתלות ביכולות של החיישן והעדשה וכמובן ביכולות שלך בתור צלם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
יש מקומות שהציוד מגביל, אם הציוד לא יודע להפיק תוצאות טובות בתנאים מסוימים, לא משנה כמה טוב יהיה הצלם - התוצאה לא תהיה מוצלחת ככל הנראה. נסה למשל לצלם מטוס בפאנינג, בשעות השקיעה עם מצלמה קומפקטית או סופר זום, התוצאות לא יהיו מוצלחות. לעומת זאת נסה לעשות זאת במירורלס או ברפלקס עם עדשה סבירה ומעלה ותקבל תוצאות טובות עד מצוינות, כתלות ביכולות של החיישן והעדשה וכמובן ביכולות שלך בתור צלם.

 

למצבים מאתגרים חייבים להחזיק ציוד מתאים. אין ויכוח. זה כמו שאני לא אקנה פרייביט בשביל לנסוע בשטח סלעי בנגב. אבל אם רוב הנסיעה היא בכבישים סבירים ומידי פעם בכביש עפר למה להחזיק רכב הרבה יותר יקר לרכישה ואחזקה?

פורסם

לגביי זה אתה צודק, אבל כדאי שהוא יגדיר יותר טוב באיזה תנאים הוא מצלם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...