Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת קיה סטוניק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם לי בתמונות היא נראית דומה יותר ל-I20 קרוס.

בגלל הסקרנות פתחתי מפרטים ובדקתי ואלה הממצאים:

סטוניק - אורך: 4.14, רוחב: 1.76, גובה: 1.52, בסיס גלגלים: 2.58.

קונה - אורך: 4.17, רוחב: 1.80, גבה: 1.57, בסיס גלגלים: 2.60.

I20 קרוס - אורך: 4.07, רוחב: 1.76, גובה: 1.53, בסיס גלגלים: 2.57.

ארונה - אורך: 4.14, רוחב: 1.78, גובה: 1.55, בסיס גלגלים: 2.57.

 

ההבדלים מאוד קטנים אבל משהו בפרופורציה עדיין משדר יותר סופר מיני מוגבהת.

אני מקווה לגשת לראות את הרכב בסוכנות בימים הקרובים כדי להתרשם ממנו במציאות.

על פניו חבילת האבזור והמפרט מספקים בהחלט והרכב מציע חבילה טובה, כמובן שאבזור הבטיחות ראוי לציון. חבל שאין אחריות ל-7 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לקח קצת זמן כי הייתי חייב למצוא הקבלה ראויה לכמה נדירים יהפכו הספורטאז' והפיקנטו, אבל הכתבה המלאה באוויר. מוזמנים להציץ.

 

MAIN.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא מאוד דומה לקונה גם בתמונות של הבפנים

אם למנוע של הסטוניק קצת חסר כח אז לקונה יש עודף כח

חייבים לסרס את המנוע עם מצב אקו או קומפורט

אחרת מתפתים לשטויות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להיט הליסינג הבא, רכב מוגבהה , שווי שימוש נמוך יותר מהעגלה הנקראת ספורטאז , ומלבש בדיוק בגיזרה של מי שלקח את האקסנט \ ריו בליסינג.

מניח שמנוע 1.4 ליטר יהיה רב המכר .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתון אפס למאה לא אומר כלום בחיי היום יום במיוחד אם הרכב נוסע בתוואי עירוני, בהרבה מיקרים מנוע אטמוספרי וגיר אוטומטי ולא רובוטי עדיפים בתנאים האלו

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה1.4 אכן יהיה הלהיט,עם ביצועים מעולים של 13.8 שניות למאה הבטיחות האקטיבית תהיה פשוט מצויינת..

 

את מרבית מקבלי הרכב בליסינג הביצועים נמצאים בתחתית סדר העדיפויות, הפוזה שהרכב הזה ייתן שווה מבחינתם הכל.., ענין של סדר עדיפויות...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלק אחינו, שאלה יהיו הצרות שלנו. באמת.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי בטיחות?

 

euroncap - מציג דגם מ2017 ללא isofix יש משהו בעניין הזה?

בכל דגמי הסטוניק יש עיגוני isofix מאחור, ובמפרט בו הרכב נמכר בישראל, הוא קיבל ציונים מעולים של 94% הגנה על מבוגרים, 84% הגנה על ילדים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אטמוספרי לא יתן חסכנות בדלק כמו בטורבו הקטן.

דווקא מציק לי שגם הקיה וגם היונדאי, לא משתמשים

ב1.4 ליטר טורבו שניהם ומשווקים אותו במחיר טוב

(מתחת ל120 אלף שח). מרגיז שהמנוע העדיף הזה

יפול בין הכיסאות או לא יגיע כלל. הייתי מקים עצומה.

מעצבנים אלה :cry: בקיה. דווקא חשבתי שאלה ירימו את הכפפה

ויתנו מחיר של 90 אלף ל 1.4 ליטר אטמוספרי, 100 אלף ל1.0 ליטר

טורבו ולפרמיום 110 ואולי ישאר מקום ל 1.4 ליטר טורבו המשמעותי

וחביב יותר ב120 אלף. איזו שטות.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. הסטוניק לא מיוצר עם מנוע 1.4 טורבו.

2. תמחור של דגמים של כלי רכב הוא הרבה יותר מורכב ממה שחושבים - או אולי יש משהו שאתה יודע ואנחנו לא - ואז אולי כדאי ליבואן לשכור אותך כיועץ.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

- המנוע האטמוספרי 1.4 לא מיושן "ועייף"?, לדעתכם בליסינג זה הדגם שיוצע?

 

- האם לדגם 1.0 טורבו(הרגיל) יש יתרונות על הסיאט ארונה(1.0 סטייל) / אופל קרוסלנד(1.2 אנגוי)?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לדעת.

 

מעריך שבליסינג יציעו בעיקר את דגם הבסיס, אבל לא רק.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...