Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי התחילה להידלק המנורה לבערך שנייה ולהעלם (קרה בערך 3 פעמים במרווחים של שבועיים) ורק אתמול בערב נדלקה לכמה שניות כדי שאני יוכל לראות במה מדובר .הבעיה הרצינית היא שהרכב יצא לפני בערך שבועיים מאחריות של צ'מפיון ובנוסף הוא בליסינג פרטי (אוויס אקספרס) רק ביום ראשון נדע את רועה הגזרה

פורסם
גם לי התחילה להידלק המנורה לבערך שנייה ולהעלם (קרה בערך 3 פעמים במרווחים של שבועיים) ורק אתמול בערב נדלקה לכמה שניות כדי שאני יוכל לראות במה מדובר .הבעיה הרצינית היא שהרכב יצא לפני בערך שבועיים מאחריות של צ'מפיון ובנוסף הוא בליסינג פרטי (אוויס אקספרס) רק ביום ראשון נדע את רועה הגזרה

 

אם יחליטו לתת רצון טוב אז עדיין אני מאמין שלא יוותרו על כל השקלות כך שתתכונן לפחות לעלות העבודה שזה יכול להגיע לסביב ה 1500 שח או משהו כזה אם אני זוכר נכון משירשור כלשהו.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
גם לי התחילה להידלק המנורה לבערך שנייה ולהעלם (קרה בערך 3 פעמים במרווחים של שבועיים) ורק אתמול בערב נדלקה לכמה שניות כדי שאני יוכל לראות במה מדובר .הבעיה הרצינית היא שהרכב יצא לפני בערך שבועיים מאחריות של צ'מפיון ובנוסף הוא בליסינג פרטי (אוויס אקספרס) רק ביום ראשון נדע את רועה הגזרה

 

היי,

אשמח לשמוע מה עשית בסוף ?

האם קבלת הנחה על החלק או הייתה איזשהיא השתתפות מטעם היבואן ?

תודה רבה,

אייל

×
×
  • תוכן חדש...