Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני צריך להחליף צמיגים לפיג'ו 3008 שנת 2014, אמנם קילומטרז' נמוך (40K) אבל נראה שיש להחליפם,

מחפש המלצה לצמיגים חדשים ופאנצ'רמאכר מומלץ באזור השרון (נתניה והסביבה)

 

תודה

פורסם
שלום מה מידת הצמיגים ברישיון ומה הקוד מהירות?

מידת הצמיגים

225,קוד מהירות אם אני לא טועה, 270 קמ"ש

פורסם

כנס לאתר "יד 2 צמיגים" אתר העורך השוואות מחירים של צמיגים לפי מידה או סוג רכב, וחפש לך צמיג לא יקר ולא סיני.

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

פורסם
מה התקציב לצמיגים?

אם התקציב לחוץ תיקח פאלקן ZE914.

נתנו לי הצעה במוסך (כרגע בטיפול) 480 לצמיג. היה נראה לי יקר

פורסם

ברור לך שהמוסך גוזר קופון בדרך.

לפני כמה ימים לקחתי לטיפול ג'יפ של קרובת משפחה , המוסך המורשה אמר שצריך להחליף רביעיה (נכון בהחלט) ונתן הצעה לרביעיית מישלין.

החלפתי את הרביעייה באופן עצמאי לאותו סוג בדיוק וצמיגים בני חצי שנה בצמיגיה מהמומלצות פה ב2400 פחות.

פורסם
מידת הצמיגים

225,קוד מהירות אם אני לא טועה, 270 קמ"ש

 

במקום לנחש, פתח רשיון רכב (כפי שכבר נתבקשת), כתוב שם במדויק. תצורה למשל: 225/50R17 98V.

ציין מה התקציב, ציין מה הדרישות וציין איזה דגם צמיגים (לא רק חברה) מורכב כעת ודעתך לגביהם.

×
×
  • תוכן חדש...