Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כבר ניקו את המצערת ועברו על הצינורות אוויר

מה עוד זה כבר יכול להיות

 

כיצד נוקתה המצערת? פורקה מהסעפת לחלוטין? מנוע הצעדים פורק ונוקה?

פורסם

אם אני זוכר נכון את הדגם ההונגרי הזה זו מע מונו עם מנוע צעדים חיצוני שמפעיל פרפר מצערת כך שאין מה לנקות שם.

צריך להתחבר למחשב - כן יש חיבור עם התכנה של סוזוקי ולהתקדם משם בלי לראות נתוני חיישן מצערת ומנוע צעד שאולי גורם ל CUT OOF אין מה לנחש סתם ולהחליף חלקים מטמבון לטמבון.

חיים יוד.

פורסם
אם אני זוכר נכון את הדגם ההונגרי הזה זו מע מונו עם מנוע צעדים חיצוני שמפעיל פרפר מצערת כך שאין מה לנקות שם.

צריך להתחבר למחשב - כן יש חיבור עם התכנה של סוזוקי ולהתקדם משם בלי לראות נתוני חיישן מצערת ומנוע צעד שאולי גורם ל CUT OOF אין מה לנחש סתם ולהחליף חלקים מטמבון לטמבון.

חיים יוד.

 

מנורת הCheck Engine לא דולקת לי עדיין אפשר לחבר למחשב?

ואפשר לחבר למחשב גם במוסך לא מורשה?

×
×
  • תוכן חדש...