Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי יש לי סוזוקי סוויפט 99 האוטו לצערי הרב נכבה באמצע נסיעה המון פעמים עד לרמה שהוא לא הניע

הוחלף משאבת דלק

הוציאו את הרשת של הממיר הקטליטי

החלפנו מזרק דלק

ועדיין האוטו נתקע כשעושים ברקס הטור יורד לחצי האוטו מתחיל לרעוד ואם אני לא נותן קיק דאון האוטו מתכבה

אני כבר אובד עצות ולא יודע מה לעשות

יש כאלה שאומרים שלרכב הזה אין מחשב שאפשר להתחבר אליו ולסרוק תקלות

ויש כאלה שאומרים שיש מאחורי קופסת הפיוזים ליד ההגה

ככה שאני כבר אני לא יודע מה לעשות עוד

 

אשמח אם תוכלו לאבחן את הבעיה ולעזור לי תודה רבה לעוזרים :)

פורסם

שיבדקו את הצינור המתחבר בין מגבר הבלם לסעפת היניקה. כמו כן שייבצעו ניקוי מצערת בצורה יסודית ויבצעו בדיקה גם למנוע הצעדים ויינקו אותו הייטב.

פורסם
שיבדקו את הצינור המתחבר בין מגבר הבלם לסעפת היניקה. כמו כן שייבצעו ניקוי מצערת בצורה יסודית ויבצעו בדיקה גם למנוע הצעדים ויינקו אותו הייטב.

בדקו את זה הגיע חשמלאי רכב ואמר שיש בעיה במפלג

נקווה לטוב

פורסם
תעדכן אם זה פתר את הבעיה.

לצערי לא האוטו עדיין נכבה כשלוחצים על ברקס הטורים יורדים לחצי ואז האוטו נכבה או שלפעמים במצב עמידה רק כשמביאים קיק דאון זה מסתדר המוסכניק אמר על החלפת מודול הצתה

מה אומרים?

 

ועוד שאלה אתם מכירים חשמלאי טוב מאזור המרכז?

פורסם

היית לי בעיה כזאת בסוזוקי בלאנו.

אם לא נדלקת לך נורית אזהרה,

 

כל מה שכתבו לך גם אני בדקתי...ולא נפתרה התקלה.

 

בסוף הלכתי למוסך מורשה סוזוקי.

בדקו...ואמרו שכנראה מדובר במערכת ההצתה.

החלפתי את הקויילים והכבלי הצתה. הבעיה נעלמה.

 

 

 

פה השרשור

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?608209-סוזוקי-בלאנו-2000-אוטומט-בעיות-מנוע-נכבה-נחנק&p=5178534&viewfull=1#post5178534

פורסם
היית לי בעיה כזאת בסוזוקי בלאנו.

אם לא נדלקת לך נורית אזהרה,

 

כל מה שכתבו לך גם אני בדקתי...ולא נפתרה התקלה.

 

בסוף הלכתי למוסך מורשה סוזוקי.

בדקו...ואמרו שכנראה מדובר במערכת ההצתה.

החלפתי את הקויילים והכבלי הצתה. הבעיה נעלמה.

 

 

 

פה השרשור

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?608209-סוזוקי-בלאנו-2000-אוטומט-בעיות-מנוע-נכבה-נחנק&p=5178534&viewfull=1#post5178534

 

מחר נגיד למוסך

עוד דעות?

פורסם
היית לי בעיה כזאת בסוזוקי בלאנו.

אם לא נדלקת לך נורית אזהרה,

 

כל מה שכתבו לך גם אני בדקתי...ולא נפתרה התקלה.

 

בסוף הלכתי למוסך מורשה סוזוקי.

בדקו...ואמרו שכנראה מדובר במערכת ההצתה.

החלפתי את הקויילים והכבלי הצתה. הבעיה נעלמה.

 

 

 

פה השרשור

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?608209-סוזוקי-בלאנו-2000-אוטומט-בעיות-מנוע-נכבה-נחנק&p=5178534&viewfull=1#post5178534

הוחלפו ולא נפתרה הבעיה

עוד דעות?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בדקו את מה שמאור כתב בהתחלה? יכול להיות שמגבר הבלם לא תקין ויש בו מעבר אויר שמאבד וואקום, או שבסך הכל הצינור וואקום שמחובר אליו מחורר.

רשמת שזה קורה כשאתה בולם. זה לא נשמע קשור למערכת הצתה. אם יש בעיות בהצתה הרכב יגמגם ולא סתם ירד הסל"ד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בדקו את מה שמאור כתב בהתחלה? יכול להיות שמגבר הבלם לא תקין ויש בו מעבר אויר שמאבד וואקום, או שבסך הכל הצינור וואקום שמחובר אליו מחורר.

רשמת שזה קורה כשאתה בולם. זה לא נשמע קשור למערכת הצתה. אם יש בעיות בהצתה הרכב יגמגם ולא סתם ירד הסל"ד.

לא רק כשאני בולם הרכב כן מגמגם הוא רועד ונכבה

פורסם

היה ברור שזה לא עניין של מפלג ולא שום עניין שקשור למערכת הצתה כמו שרשמנו. עשה לעצמך טובה ותשאיר את הכיס מלא בעודף שנישאר כבר ממה שגבו ותתחיל לנקוץ את המצערת כמו שהזכרתי למעלה ותעבור על כל הצינורות אויר. אם קיים egr הייתי על הדרך מנקה גם אותו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המגבר בלם.

המוסכניקים קוראים לזה בוסטר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...