Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

ברצוני לשדרג את הסאונד בפלואנס 2016 ללא שידרוג ראש, החלפתי זוג רמקולים קדמיים לקומפוננט ועכשיו אני

 

מעוניין להוסיף מגבר 4 ערוצים וסאב.

 

הבנתי שבפלאונס יש בעיה לחבר מגבר לרדיו המקורי רצתי לדעת האם זה נכון? ואיך הכי מומלץ לחבר את המגבר?

 

תודה.

פורסם

אין דבר כזה בעיה לחבר מגבר לרדיו דיסק, השאלה היא האם יש לך ברדיו דיסק יציאות למגבר. במידה ולא - תוכל לחבר למערכת המקורית מנחת שימיר את יציאות הרדיו דיסק לrca ומשם להתחבר למגבר, או להתחבר למגבר באמצעות חיבורי high level. אפשרות נוספת טיפה יותר יקרה היא פרוססור עם חיבור בלוטוס, אליו תשדר את האות > האות יועבר למגבר ומשם לאלמנטים.

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם

יכול להיות שיש בעיה. אבל בדר"כ יש גם פתרונות.

ישנן מערכות מקוריות שלא יוציאו סיגנל אלא אם הן יחושו התנגדות של רמקולים למשל.

הפתרון הוא בדר"כ מעגל כלשהו, במנחת/מעבד, שיודע "לעבוד" על המערכת המקורית ולגרום לה להוציא אות.

 

השאלה היא מה פותה"ש הבין וממי.

אם יוכל לתאר בדיוק מה אמורה להיות הבעיה, נוכל להציע פתרונות מתאימים.

פורסם

תודה על ההתייחסות,

ברדיו המקורי אין חיבורי RCA, וממשהבנתי מחיפוש ברשת אכן הראש המקורי לא מוצאי אות אם מחברים את המנחת ואז את המגבר.

פורסם

אם הרמקולים אצלך עובדים כרגע סימן שהם מקבלים אות מהיחידת ראש.

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם

עומר, למה אתה ראש בקיר?

ראה למשל כאן:

http://www.audiocontrol.com/knowledge-base/line-converters-put-resistor-load-speaker-outputs-factory-amp/

 

לפותה"ש, מצטער, אך אין לי הזמן כרגע לחפש מוצרים מתאימים, אם קיימים לענין זה (בתצורה שונה מהוספת נגדיםכפי שנכתב לעיל).

הייתי מציע לנסות להתייעץ עם בעלי מקצוע נוספים. נסה את יוסי אלפיין (ECAudio), ישראל ג'וניור, סשה (SPL car labs) וכולי.

פורסם

אם אני מחליף את הרדיו המקורי לרדיו דיסק ONE DIN עם יציאות RCA אז כול הבלגן לא יהיה רלוונתי,

 

השאלה האם יש אפשרות להשאיר שליטה על הרדיו מההגה?

×
×
  • תוכן חדש...