Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול האם אני יכול להתקין שלט למערכת בהגה עצמו, כמו שיש בב.מ.וו או או שאני חייב להסתפק במשהו שהוא כמו ידית נוספת שיש ליד ההגה כמו שיש בטויוטה קורולה.

 

והאם אפשר להתקין את זה לכל מערכת

 

 

תודה...

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
רציתי לשאול האם אני יכול להתקין שלט למערכת בהגה עצמו, כמו שיש בב.מ.וו או או שאני חייב להסתפק במשהו שהוא כמו ידית נוספת שיש ליד ההגה כמו שיש בטויוטה קורולה.

 

והאם אפשר להתקין את זה לכל מערכת

 

 

תודה...

כן, קיימים שלטי הגה. אך לפי דעתי זה לא לכל סוגי המערכות, צריך שהמערכת תתמוך בשלט ויהיה שלט מתאים שיהיה ניתן לרכוש.

ובקשר לדוגמא עם הטויוטה קורולה לא הבנתי אותך...

פורסם
כן, קיימים שלטי הגה. אך לפי דעתי זה לא לכל סוגי המערכות, צריך שהמערכת תתמוך בשלט ויהיה שלט מתאים שיהיה ניתן לרכוש.

ובקשר לדוגמא עם הטויוטה קורולה לא הבנתי אותך...

אני מתכון לזה שיש בטויוטה קורולה ובפורד פוקוס סי מקס, כמו ידית נוספת (כמו של האיתות) אבל למערכת

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
אני מתכון לזה שיש בטויוטה קורולה ובפורד פוקוס סי מקס, כמו ידית נוספת (כמו של האיתות) אבל למערכת

אם אני הבנתי נכון למה אתה מתכוון אז זה שלט הגה מובנה, שבא ככה עם האוטו.

פורסם
אם אני הבנתי נכון למה אתה מתכוון אז זה שלט הגה מובנה, שבא ככה עם האוטו.
אז אני מבין שלא ניתן להוסיף אותו?!

 

ובקשר לזה שהוא בא מובנה בתוך ההגה, לא ניתן להחליף את ההגה או משהו כזה?

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
אז אני מבין שלא ניתן להוסיף אותו?!

 

ובקשר לזה שהוא בא מובנה בתוך ההגה, לא ניתן להחליף את ההגה או משהו כזה?

אז הבנת לא נכון. כבר אמרתי לך שכן ניתן להוסיפו, וזאת במידה שהמערכת תומכת בשלט הגה וניתן לרכוש אותו בנפרד.

למה לך להחליף הגה?!

נראה לי שזה אפשר, אבל אני לא בטוח.

פורסם
אז הבנת לא נכון. כבר אמרתי לך שכן ניתן להוסיפו, וזאת במידה שהמערכת תומכת בשלט הגה וניתן לרכוש אותו בנפרד.

למה לך להחליף הגה?!

נראה לי שזה אפשר, אבל אני לא בטוח.

אני חושב שהבנתי אותך תודה רבה לך על התגובה המהירה...

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

אפשר להוסיף שלט "כמו בקורולה" עדיין לא ראיתי שאפשר לקנות הגה עם שלט אבל אתה יכול "לחפור" בהגה ולהכניס לשם שלט, זה יכול ליהיות פרויקט מעניין...

פורסם

מה?! לחפור בהגה?

לשחק גם קצת עם הצפצפה...ועם הכרית אוויר ככה בקטנה...

תעזוב אותך מחפירות..(בעצם אולי קצת כשאתה בדודא של טראנס :-) )..ופשוט תביא שלט כזה שאולי קצת בולט,נו אז מה..העיקר שיעשה את העבודה.

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

×
×
  • תוכן חדש...