Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עיכוב במסירת רכב מיבואן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

מה קורה אם עוברים 14 ימי עסקים שכתובים בחוזה והרכב עוד לא נמסר? איך אני צריכה לפעול? הרכב נמצא במלאי בארץ, יש מספר רישוי ועדיין לא שמעתי כלום לגבי תאריך מסירה. מחר זה היום האחרון מתוך ה14 ימי עסקים.

פורסם

בעיקרון באמת שעיכובים של כמה ימים עד שבוע זה דבר שקורה.

וגם אם זה מעצבן, זה לא שבאמת יש לך ממש מה לעשות איתו.

כלומר, נגיד את יכולה לנסות לבטל עסקה - אבל כנראה לא באמת תעשי את זה.

ללכת לבית משפט על איחור במסירה של כמה ימים זה גם לא רציני.

לכן כרגע הכי טוב זה להתאזר בקצת סבלנות.

מה אומרים לך בסוכנות, יש שם עם מי לדבר בכלל?

פורסם

כתוב שאספקה עד 14 ימי עסקים אלא אם יש איחור באונייה או דברים שקשורים לפגעי טבע.. כל זה לא רלוונטי למקרה שלי... לא אומרים כלום... בטיפול ובבדיקה ואין חדש.. זה ממש ממש מרגיז..

  • ספונסר פורום
פורסם

בשבועות האחרונים כל היבואנים סובלים מעיכובים במסירות בגלל תקלה במחשבי המכס ומשרד התחבורה שלא מאפשרת הוצאת רישיונות, זה נפתר בימים האחרונים אך בגלל העומס זה עדיין מתעכב.

אורן

פורסם

אבל אם יש מספר רכב ועשו כבר התקנות של מובילאיי ואיתוראן/פוינטר זה לא אומר שיש רישיון והכל כבר?

הרכב שלי גם כבר יש הכל ואמרו לי שהשבוע אני צריך לקבל אבל לא שומע כלום מהם :(

וכשהתקשרתי לבדוק אמרו לי שלא יכולים לדעת איפה הרכב ומתי אגיע לסניף שאני צריך לקבת ממנו :(

פורסם

מספר רכב הוא לא אינדיקציה. ניתן לקבע מספר רישוי גם לפני שהרכב הגיע לארץ

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

ניתן לבדוק אם הרכב הוא חלק מאלה שמעוכבים וסובלים מאותן בעיות שהיו במכס. ברר עם היבואן את האופציה הזאת.

אם הוא לא במעוכבים זה עניין של כמה ימים

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

לבקש פיצוי במועד קבלת הרכב - פיצוי יכול להיות טיפול ראשון חינם למשל. אם נסעת במוניות בזמן שאמור היה להיות לך רכב, לשמור קבלות.

 

×
×
  • תוכן חדש...