Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

אני לפני קנייה של אוריס סטיישן היברידית דגם ה-SkyView, כנראה שזה יהיה 2014 או 2015.

אשמח לקבל עצות/המלצות/הערות והארות לגביי הדגם הזה:

גג הזכוכית - על פניו נראה יופי של דבר, השאלה איך זה בקיץ, בטיחות וכו'.

אמינות, נוחות של הדגם.

כל עצה תתקבל בברכה.

(האופצייה השנייה היתה פריוס, אבל כרגע הנטייה היא לאוריס)

דרך אגב, הקנייה תהיה מאלבר, אם יש למישהו ניסיון איתם, גם אשמח לשמוע.

 

תודה רבה לעוזרים.

עריכה אחרונה על ידי orensh1
פורסם (נערך)

אין רכב מושלם יש רכב שבמסגרת המצוי הוא הכי מתאים לבעלים.

דבר נוסף, איינשטיין אמר "הכל יחסי" וזה יותר מרלוונטי למצב שלך.

 

כדאי שתפרט קצת מה חשוב לך ברכב, כגון: מרווח, נוחות, חיסכון, ביצועים, אמינות, תקציב בסדר יורד.

בהתחשב בכל אלה יהיה יותר קל לפרט האם האוריס על יתרונותיה וחסרונותיה תתאים לך או שיש חלופה טובה יותר.

עריכה אחרונה על ידי דור--
פורסם

תודה דור, מסכים איתך לגמרי, אין דבר כזה רכב מושלם, כל אחד וצרכיו.

מה שחשוב לי ברכב:

צריכת דלק, אמינות, נוחות נסיעה, ביצועים, מרווח, כשהתקציב שלי הוא עד 75,000

 

רציתי בעיקר לשמוע מאנשים שיש להם את הרכב הזה, ולקבל חוות דעת, למשל אם גג הזכוכית הוא מכה בקיץ, או שזה זניח, כמה הרכב באמת חסכוני, האם יש לו תקלות מסוימות וכו'.

פורסם

אין שום בעיה עם גג שמש בקיץ.

הרכב חסכוני מאוד, אמין מאוד, אבל בשורה השניה פחות מרווח מאשר קורולה ( במיוחד בכל מה שקשור למרווח רגליים ). בעליות מרגישים שחסר קצת כוח. לצורך ההשוואה, קיה נירו שהיא גם היברידית, מרגישה יותר חזקה בעליות. לדעתי, רכב מצויין למשפחה עם שני ילדים והרבה ציוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אין שום בעיה עם גג שמש בקיץ.

הרכב חסכוני מאוד, אמין מאוד, אבל בשורה השניה פחות מרווח מאשר קורולה ( במיוחד בכל מה שקשור למרווח רגליים ). בעליות מרגישים שחסר קצת כוח. לצורך ההשוואה, קיה נירו שהיא גם היברידית, מרגישה יותר חזקה בעליות. לדעתי, רכב מצויין למשפחה עם שני ילדים והרבה ציוד.

 

חברים, אני לא מבין משהו - ילד שיושב נגד הכיוון בכסא תופס המון מקום. ברכב צפוף, זה אומר להזיז את הכסא שמלפני הכסא הבטיחות נגד הכיוון (RF) קדימה בצורה שיכולה להיות לא נוחה עד לא בטיחותית.

אוריס מרווח כמעט כמו סופר מיני. לדעתי האישית לא מומלץ למשפחות עם ילדים קטנים מאוד.

פורסם

כל אחד והסטנדרטים שלו.

מסתדרים מצויין עם תינוקות וכיסאות בטיחות גם בסופר מיני ( קליאו, I20) ואפילו ברכבי מיני ( פיקאנטו, I10 ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
:

צריכת דלק, אמינות, נוחות נסיעה, ביצועים, מרווח, כשהתקציב שלי הוא עד 75,000

 

רשמת בראשונה צריכת דלק ואמינות ובשניהם האוריס טובה מאוד.

ביצועים, נוחות ומרווח - פחות.

 

לכן ההמלצה שלי שתיקח אחת כזו לנסיעת מבחן, תחוש את הנוחות, תבדוק את המרווח מאחור ולפי זה תוכל לקבל החלטה מוזכלת.

 

כמה קילומטראז חודשי אתה משער שתיסע?

פורסם

בהנחה שקילומטראז' כזה הוא בעיקר בינעירוני, ובהינתן שהרכב צורך 1:18 מול משפחתית רגילה שצורכת 1:12 - החיסכון השנתי לפי מחירי הדלק כיום הוא 4,400 ש"ח.

יפה, אבל צריך לשקלל בעלות הרכב בקנייה (כלומר האם עצם העובדה שהרכב היברידי מייקרת את מחירו מול משפחתיות בעלות נתונים דומים רק שאינן היברידיות)

פורסם (נערך)

צריכת דלק, אמינות, נוחות נסיעה, ביצועים, מרווח, כשהתקציב שלי הוא עד 75,000

הרכב מבוסס על יחידת הנעה של פריוס, צריכת דלק ואמינות בהתאם.

מבחינת נוחות, הרכב בסדר (רך למדי), אם כי מבחינת מרווח הרכב צפוף, במיוחד מאחור, קשה לצאת מהרכב ולהוציא כפות רגליים מתחת למושבים.

 

מבחינת ביצועים, לרכב גיר רציף שמספק חווית נהיגה שמתאימה לא לכל אחד (מנוע טוחן קבוע בסל"ד גבוה בעליות, וגם במישור אנמי למדי, אפילו במצב POWER לא התרשמתי, כל ניסיון להאיץ קודם מעלה סל"ד ואז מתחיל משהו לקרות).

בגדול, לטעמי חווית נהיגה די דכאונית ברכב הזה. הרכב מכוייל חיסכון ופחות לביצועים.

 

אתה בטוח שאוריס סטיישין תכנס לך ב75K? המחירים יותר בכיוון של 100K.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עד לפני שבועיים היתה לי אוריס היברידית רגילה במשך 5 שנים ו-143000 ק"מ.

כלומר לא סטיישן וללא גג זכוכית.

אמינות מופתית. חסכונית. נוחה. מבחינתי הכח היה מספק, אהבתי את איך שהיא ננהגת.

אבל כמו שאמרו כאן - צפופה. אפשר היה להכניס כסא בכיוון ההפוך מאחורי הנהג, למרות שאני מכוון את הכסא הכי לאחור שאפשר (אבל גם הכי גבוה). יש מגרעת בכסא שתופסת בדיוק את המושב.

אבל הדלת צרה מאוד ודי נמוכהלהכנסת ילד ורתימתו. בנוסף כשהילד גדל ויושב עם הפנים קדימה, בעיטות בגב הן עניין שגרתי.

חוץ מזה אחלא רכב.

יש לי גם את הפריוס דור 2- והיא הרבה יותר מרווחת. אם יש ילדים פריוס דור 3 תעשה עבודה הרבה יותר טובה מאוריס.

פורסם
בהנחה שקילומטראז' כזה הוא בעיקר בינעירוני, ובהינתן שהרכב צורך 1:18 מול משפחתית רגילה שצורכת 1:12 - החיסכון השנתי לפי מחירי הדלק כיום הוא 4,400 ש"ח.

יפה, אבל צריך לשקלל בעלות הרכב בקנייה (כלומר האם עצם העובדה שהרכב היברידי מייקרת את מחירו מול משפחתיות בעלות נתונים דומים רק שאינן היברידיות)

 

תודה רבה דור, נראה לי שבסה"כ העסקה תצא די כדאית

פורסם

תודה צבי, כן, אני הולך לרכוש רכב ליסינג שעשה כבר לא מעט, לכן המחיר הזה.

 

הרכב מבוסס על יחידת הנעה של פריוס, צריכת דלק ואמינות בהתאם.

מבחינת נוחות, הרכב בסדר (רך למדי), אם כי מבחינת מרווח הרכב צפוף, במיוחד מאחור, קשה לצאת מהרכב ולהוציא כפות רגליים מתחת למושבים.

 

מבחינת ביצועים, לרכב גיר רציף שמספק חווית נהיגה שמתאימה לא לכל אחד (מנוע טוחן קבוע בסל"ד גבוה בעליות, וגם במישור אנמי למדי, אפילו במצב POWER לא התרשמתי, כל ניסיון להאיץ קודם מעלה סל"ד ואז מתחיל משהו לקרות).

בגדול, לטעמי חווית נהיגה די דכאונית ברכב הזה. הרכב מכוייל חיסכון ופחות לביצועים.

 

אתה בטוח שאוריס סטיישין תכנס לך ב75K? המחירים יותר בכיוון של 100K.

פורסם

תודה ארז, כן, הרכב אכן צפוף מאחורה אבל זה חלק מהעסקת חבילה.

 

עד לפני שבועיים היתה לי אוריס היברידית רגילה במשך 5 שנים ו-143000 ק"מ.

כלומר לא סטיישן וללא גג זכוכית.

אמינות מופתית. חסכונית. נוחה. מבחינתי הכח היה מספק, אהבתי את איך שהיא ננהגת.

אבל כמו שאמרו כאן - צפופה. אפשר היה להכניס כסא בכיוון ההפוך מאחורי הנהג, למרות שאני מכוון את הכסא הכי לאחור שאפשר (אבל גם הכי גבוה). יש מגרעת בכסא שתופסת בדיוק את המושב.

אבל הדלת צרה מאוד ודי נמוכהלהכנסת ילד ורתימתו. בנוסף כשהילד גדל ויושב עם הפנים קדימה, בעיטות בגב הן עניין שגרתי.

חוץ מזה אחלא רכב.

יש לי גם את הפריוס דור 2- והיא הרבה יותר מרווחת. אם יש ילדים פריוס דור 3 תעשה עבודה הרבה יותר טובה מאוריס.

×
×
  • תוכן חדש...