Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה מודל 3 חוות דעת


guy.a
שימו לב! השרשור הזה בן 1604 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי למעלה מ-10,000 ק״מ (ליתר דיוק 6700 מייל) הגיע זמן לפי ספר הרכב לבצע רוטציה לצמיגים. כיוון שלמודל 3 יש נקודות הרמה ספציפיות והרמה לא נכונה עלולה לפגוע בסוללה, העדפתי לעשות זאת במוסך טסלה ולא באיזו צמיגיה שכונתית. קבעתי תור באינטרנט והגעתי בשעה היעודה. הם בדקו את סימני השחיקה ואמרו שכיוון שהשחיקה אחידה אין צורך לעשות רוטציה. הם נתמו לי תג DUAL MOTOR שאמור היה להיות על הרכב אבל לא היה זמין כשקיבתי את הרכב. כמו כן הם בדקו את מנגנון הפתיחה של תא המטען הקדמי, הוסיפו אוויר לצמיגים ומילאו את נוזל ניקוי השמשות. הכל לקח בסביבות חצי שעה שבמהלכן הלכתי לאכול צהריים בסמוך למוסך והדיוק כשסיימתי לאכול קיבלתי SMS שהרכב מוכן. קיבלתי חשבונית בדואר האלקטרוני בסך $0. הטיפול האמיתי הראשון עוד הרבה לפני - שנתיים או 40,000 ק״מ (25,000 מייל).

 

1548879966269.JPEGUS-009-0000349673_US-EN-1.jpgUS-009-0000349673_US-EN-2.jpg

 

Car Maintenance

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 319
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחרי למעלה מ-10,000 ק״מ (ליתר דיוק 6700 מייל) הגיע זמן לפי ספר הרכב לבצע רוטציה לצמיגים. כיוון שלמודל 3 יש נקודות הרמה ספציפיות והרמה לא נכונה עלולה לפגוע בסוללה, העדפתי לעשות זאת במוסך טסלה ולא באיזו צמיגיה שכונתית. קבעתי תור באינטרנט והגעתי בשעה היעודה. הם בדקו את סימני השחיקה ואמרו שכיוון שהשחיקה אחידה אין צורך לעשות רוטציה. הם נתמו לי תג DUAL MOTOR שאמור היה להיות על הרכב אבל לא היה זמין כשקיבתי את הרכב. כמו כן הם בדקו את מנגנון הפתיחה של תא המטען הקדמי, הוסיפו אוויר לצמיגים ומילאו את נוזל ניקוי השמשות. הכל לקח בסביבות חצי שעה שבמהלכן הלכתי לאכול צהריים בסמוך למוסך והדיוק כשסיימתי לאכול קיבלתי SMS שהרכב מוכן. קיבלתי חשבונית בדואר האלקטרוני בסך $0. הטיפול האמיתי הראשון עוד הרבה לפני - שנתיים או 40,000 ק״מ (25,000 מייל).

 

 

 

Car Maintenance

הם כאילו הבינו שהרכב שלהם לא דורש הרבה תחזוקה אז דחפו לו רוטציה כל 10K כדי לעשות עוד כסף?(כן אני יודע שזה לא עלה לך אבל זה לא יהיה ככה תמיד ולכולם)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. תקרא שוב. הם הנחו לבצע רוטציה לצמיגים לאחר 10K קמ. אתה יכול לעשות את זה גם בבית. על הדרך תעשה סימולציה של "איך מחליפים פאנצ'ר". הוא בחר ללכת למוסך שלהם. הם בחרו לא לחייב אותו.

 

יפה שהרכב מנחה את הבעלים לבצע פעולות כאלה אחת לתקופה. 99% מבעלי הרכבים לא שמעו על הפעולה הזו מעולם, ובטח שלא ביצעו אותה, והיא יכולה להאריך את חיי הצמיגים ולא במעט. יפה גם שהייטק הגיע סוף סוף לענף הרכב.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם כאילו הבינו שהרכב שלהם לא דורש הרבה תחזוקה אז דחפו לו רוטציה כל 10K כדי לעשות עוד כסף?(כן אני יודע שזה לא עלה לך אבל זה לא יהיה ככה תמיד ולכולם)
לכל רכב מומלץ לעשות רוטציה כדי להאריך את חיי הצמיגים. אפילו לקיה פיקנטו. אני עושה כל 8 אלף ולצמיגי חורף אפילו כל 5-6 אלף.

 

Sent from my SM-G950W using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיפה אני אטען? בירדן?

יש עמדות טעינה בארץ, צריך לבדוק איך מתאימים מול התקן האמריקאי שיתאים לאירופי (שמתאים לעמדות שיש בארץ.)

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עמדות טעינה בארץ, צריך לבדוק איך מתאימים מול התקן האמריקאי שיתאים לאירופי (שמתאים לעמדות שיש בארץ.)

 

בטסלות שנמכרות בשוק האמריקאי יש שקע טעינה יחודי של טסלה. באירופה, טסלות מודל S/X יש שקטע Type 2 אירופאי סטנדרטי לטעינת AC אבל טעינת DC נעשית באופן לא סטנדרטי באותם הפינים. במודל 3 שמשווקות באירופה יש שקע CCS סטנדרטי שמתאים גם למטעני DC של יצרנים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל מה צריך עמדות טעינה ציבוריות מהירות בישראל עבור רכב עם טווח של 500 ק"מ?

אם לא תסע בכל יום לאילת, מספיק לטעון אותו רק פעם או פעמיים בשבוע מהשקע הביתי בזמן שהוא גם ככה עומד בלילה בחניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרק מגניב של ה"שיפוצניקים" שראיתי בעבר והוקרן שוב היום. ביצעו הסבה למזראטי ביטורבו להנעה ע"י מנוע חשמלי.

 

מה שהיה נחמד לראות שם זה את ההתפתחות הטכנולוגית. המזראטי הזו הוסבה בתחילת שנות ה-90 ע"י הבעלים הקודם שלה למנוע חשמלי. נהדר לראות שם את ההשוואה בין הרכיבים הכי טובים שהיו בנמצא בשנות ה-90 לפעולה כזו ובין הטכנולוגה שיש היום. ההבדל והשיפור עצומים...

 

הרבה מדינות סימנו את סוף השימוש במנוע מונע דלק לתאריכים קרובים מאוד שלעיתים נראים בלתי אפשריים. אחרי שרואים את התפתחות הטכנולוגיה מול העיניים מבינים שזה קרוב הרבה יותר ממה שאנחנו מתארים לעצמנו. וכשרואים כמה תהליך כזה של הסבת רכב להנעה חשמלי, שהוא יחסית אקזוטי, מבוצע כבר עכשיו בצורה הרבה יותר פשוטה ממה שניתן לחשוב, וגם בעלות לא גבוהה (אם נשווה להשתלה של מערכת הינע מבוססת דלק מא' עד ת'), אז גם העתיד של רכבים קלאסיים ואולי של סתם רכבים מונעי בנזין די ברור... העלות הזו כנראה גם תירד עם הזמן. ממליץ לכל מי שקונה קלאסית להתעלם ממימד המנוע, גם ככה יגיע רגע שלא יאשרו לכם להמשיך לשרוף דלק...

 

האמת שבתור מאמין גדול בטסלה זה לא מבשר טובות לחברה... אבל ניתן לה קרדיט בינתיים כי מעבר לרכבים החדישים היא עושה עוד המון דברים מעניינים לשוק הרכב.

 

לצפיה בפרק

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה ראיתי גם היום :wink:

לקחה לי דקה להאמין שאני בעצם רואה מזראטי...

אכן צודק לגמרי, זה העתיד. נתחיל ב"ערכות" פשוטות ויחסית לא יקרות להסבת רכבים בגודל בינוני לטווחי 150-250 קמ ואחר כך יותר כדי לייתר את הבנזין לחלוטין.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העתיד של טסלה לא טוב מסיבה אחרת :הסינים לא פחות מתקדמים מטסלה.

 

טסלה בונה מפעל בסין. אם אתה לא יכול להלחם בהם, הצטרף אליהם. אם אי פעם יגיעו טסלות לישראל יכול להיות שהן יהיו תוצרת סין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל ב"ערכות" פשוטות ויחסית לא יקרות להסבת רכבים בגודל בינוני לטווחי 150-250 קמ ואחר כך יותר כדי לייתר את הבנזין לחלוטין.

 

אלא אם ימציאו סוללות קלות וקומפקטיות שאפשר לפזר בין תא מנוע לבגאז׳, אני לא רואה איך אפשר להסב לחשמל משפחתית סטנדרטית, כמו מזדה 3 למשל, ולקבל ביצועים וטווח נסיעה הגיוניים.

 

פלוס, כל האיבזור שיצטרכו להחליף ולהוסיף (כמו קירור לסוללות, מזגן ומערכות היגוי ובלימה, אם הם לא חשמליים), יביאו את העלות ללא כדאית.

 

ררב חשמלי צריך מלכתחילה להיבנות ככזה, עם תכנוו שונה לגמרי (גם מבחינה בטיחותית), מחומרים אחרים (כדי שלא יהיה כבד מדיי), וצריך בכללי להיות מתוכנן סביב סוללה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1604 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...