Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

מדובר ברכב בן 3 וחצי (2014), יד ראשונה מליסינג שמוצע למכירה ע"י חברת מכירת רכב מוכרת.

הרכב נסע כ-80,000 ק"מ ועבר השבחה.

מבדיקה שהוצגה לי נמצאו ליקויי מרכב קלים שתוקנו.

 

לקחתי את הרכב לבדיקה במכון שבחרתי - קומפיוטסט.

נסעתי לבדיקה בליווי נהג של אוטוסנטר.

כששאלתי למטרת הליווי נציג המכירות טען שהסיבה היא כיסוי ביטוחי.

כששאלתי את הנהג הוא אמר שהליווי הוא כדי שלא אגנוב את הרכב.

לפני שיצאתי לנסיעה נשאלתי מספר פעמים ע"י אנשים שונים לאיזה מכון ואמרתי שאחליט בהמשך.

 

תוצאות הבדיקה שהוצגו לי בסיכום די תאמו את הבדיקה שבוצעה ע"י החברה המוכרת.

הערתי לבוחן על נורת בקורת שדלקה ואז הוא נזכר בנורה נוספת שראה והוסיף לטופס בדיעבד.

 

כשעברתי מאוחר יותר על פירוט הבדיקות התברר לי שחלקים רבים בטופס ריקים ולא מולאו.

נראה שתוצאות הבדיקה מראות ציונים טובים למרות שאין תיעוד לחלק ניכר מהבדיקות.

לדוגמה - תוצאות הבדיקה של הבלמים נראות לא מאוזנות והיעילות נמוכה אבל התוצאה המשוקללת היא 100%.

כך גם הדבר לגבי תוצאות הבדיקה של שאר המערכות - יש תוצאה סופית של 100% אבל אין פירוט.

 

ייתכן שאני יותר מדי סובייקטיבי בהרגשה שעובדים עלי אז אני פונה עליכם לקבלת ייעוץ מקצועי ופרספקטיבה נכונה.

 

תודה

 

מצורף הטופס להתרשמות:

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg

5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg

פורסם

נורת check engine דולקת? התרחק מהרכב. סבירות גבוהה לתקלה יקרה לתיקון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דבר נוסף שלא ציינתי - הרכב עדיין לא עבר טיפול 80,000 וכשדפדפתי במחשב הרכב ראיתי שכיבו את ההתראה.

בנוסף הרשיון פוקסס למכון הבדיקה.

הנקודה היא שהחברה המוכרת הייתה בקשר עם מכון הבדיקה לפני הבדיקה והטופס חצי ריק ומראה תוצאות משוקללות של 100%.

השאלה שלי היא האם זו אינדיקציה לתרמית?

הטפסים בדרך כלל נראים ריקים או שממלאים אותם כמו שצריך?

פורסם

עברת בעצמך על הרכב לראות שהבדיקה תואמת למה שאתה מרגיש? הרכב נוסע טוב?בולם כמו שצריך? איכות נסיעה?

זה שהחברה דיברה עם המכון לפני צריכה להדליק לך נורת אזהרה, לגבי הטופס בדיקה, תברר במוסך למה המנורה דולקת ומה התיקון ותוציא מהם התחייבות שהם יתקנו הכל,כולל טיפול לרכב.

תעבור על היסטוריית טיפולים ותראה שהרכב טופל בזמן לפי הספר, תדרוש טופס גילוי נאות כדי שבהמשך אם תגלה שעבדו עלייך תוכל לדרוש ביטול עסקה.

אני יודע שמכונים שנמצאים בקשר עם מגרשים נותנים טופס בדיקה עם תוצאות מעולות, גם בגלל מקרים שאני חוויתי באופן אישי.

אני מקווה שהרכב ניתן לך במחיר נמוך עקב ליסינג וקילומטרז גבוה לשנתון.

פורסם

עשיתי את כל מה שציינת והרכב נכנס למוסך עם הבטחה לסדר את כל הנדרש.

קבלתי הנחה קלה ביחס למחירון.

אני רק חושש שמנסים להסתיר משהו ואולי עדיף לצאת מהעסקה ולא להצטער אחר כך.

 

קיוויתי שמישהו שיש לו נסיון עם מכוני בדיקה יוכל להסתכל על הטופס ולהגיד אם הוא נראה הגיוני.

התוצאות הסופיות נראות לי "ערוכות" ביחס לחלק מהנתונים ויש המון רובריקות ריקות.

למשל - חסרים נתונים בדיקת מומנט וחסרים המון נתונים בכלל כך שלא ברור על מה מסתמכות התוצאות.

פורסם

הבדיקות האלה לא הכי מועילות, מה שאני רוצה לראות זה פגיעות ברכב, אם יש נזק לשלדה, וסעיפים לדעת שהרכב יסע ולא יתקע בדרך, או שתתקזז איתם במחיר או שיטפלו בהכל ותשלם מה שהם דורשים, אני אישית לא הייתי לוקח רכב ליסינג עם קילומטרז גבוה אלא אם כן אני לחוץ בכסף ולא אכפת לי מהמכירה בהמשך, רק תזכור שאם אתה לא קונה בהרגשה שלמה זה יציק לך בהמשך.

אני זוכר כשהלכתי לעשות טרייד בחברה די גדולה ישבתי מול המנהל סעיף לחפש רכב, נכנס נהג של החברה והביא לו טופס בדיקה לרכב שהיה אצלם בליסינג, המנהל לקח את הבדיקה ואמר לנהג לחזור למכון כי הוא לא מרוצה מטופס בדיקה של הרכב,כל זה מולי,לאחר שראיתי את ההתנהלות אמרתי לו תודה על הכוס קפה והלכתי משם.

פורסם

הבדיקה נראית לא חשודה, עוד לא נתקלתי בטופס שלא היה רשום משהו לגבי הגיר, גם ברכב 2016 מפרטי ועם 20,000 ק"מ.

אביב8)

  • אחראי פורום
פורסם

רכב כ"כ נפוץ, המון סימני שאלה, הנחה "קלה" מהמחירון?

יש פה יותר מדי סימני קריאה. תעבור הלאה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

חייב לציין שאף פעם לא ראיתי בדיקה כזאת. העובדה גם שהוסיפו אחר כך הערה בכתב יד מראה על חובבנות אדירה.

 

ניראה לי סופר חשוד. יותר מדי נקי גם לרכב בן שנה שעבר 10 אלף קילומטר, שלא לדבר על רכב ליסינג בן 3 שעבר 80 אלף(ולפני טיפול).

 

אני אישית הייתי מתרחק.

פורסם

הנחה ביחס למחירון המשוקלל (אחרי חישוב ליסינג וק"מ).

מהסתכלות חוזרת בטופס:

ציון משוקלל מצב מנוע 100% ולא מצויין סל"ד למרות שהגרף מראה קרוב ל-9000.

בנוסף לא מצוין מומנט מנוע.

הם גם לא טרחו לציין מדידת גזים.

 

בקיצור עושים עלי סיבוב והאמת שזה קצת מעליב שהם חשבו שאני "אוכל" את זה (למרות שזה כמעט עבד להם).

הטופס ריק ומפוברק ביחס לנתונים שכן מופיעים.

לפחות היו מזייפים כמו שצריך.

בתכל'ס - זאת עילה לתביעה.

 

חברים - תודה רבה על התגובות!

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

ראיתי פעם בדיקה דומה, רכב מטרייד מוכר, 99 אחוז תקינות.

רק מה, הרכב נקנה בכ"ז.

בפועל שמשה קדמית ואחורית הוחלפו, תיקוני צבע נרחבים, צמיגים מעפנים והגיר הפסיק לעבוד אחרי שבוע.

לפחות חסכת לך את חכמת הבדיעבד וניצלת בזמן.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...