Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

שואל לגבי אימפרזה 2013.

מערכת עצור וסע ברכב נכנסת לפעולה לעתים רחוקות, וגם אז מדוממת את המונע לזמן קצר. בערך 10 שניות.

1. האם זה מה שמקובל בכלל, וברכב זה?

2. האם זו אינדיקציה להחלפת מצבר קרובה (הרכב ברשותי כחצי שנה)?

תודה

פורסם

הייתה לי בעיה, כזו כנראה מצבר הגיע חצי מחייו המשכתי לנסוע עוד שנתיים אחרי שהמערכת הפסיקה לעבוד בלי מערכת עצור וסע

 

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

פורסם
הייתה לי בעיה, כזו כנראה מצבר הגיע חצי מחייו המשכתי לנסוע עוד שנתיים אחרי שהמערכת הפסיקה לעבוד בלי מערכת עצור וסע

 

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

 

תודה רבה.

באופן גס, מה משך הדממת מנוע מקובל (במערכת תקינה, עם מצבר מלא)?

גם אצלך היה מדובר בסובארו מדגם כזה? אם כן, מה עלות מצבר?

פורסם

יש לי לנצ'יה אפסלון משך הזמן תלוי בכמה אתה עומד בפקק למשל 63מא מקורי של אקסייד עלה 1000 אחריות לשנתיים

 

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

פורסם

משך הזמן במצבר חדש הוא ארוך..

ז"א שאין לזה זמן ספור, הרכב שלך כרגע מניע מהר בעצירה מפני שהמחשב מחשב מתח נמוך ומניע כדי להטעין.

אני אישית הייתי נוסע ככה שישאר דלוק עד שיצוצו חולשות בהתנעה.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

×
×
  • תוכן חדש...