Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כסאות בטיחות (הכותרת נערכה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המצב הוא כזה, ילדה בת שנתיים ושבעה חודשים גדולה מהממוצע, שוקלת אם אני לא טועה 15 קילו וגבוה לגילה. כרגע יושבת ברכב בכסא בטיחות צ'יקו נקסטפיט (ניתן לשימוש מגיל 0)

עוד ילד בן שבעה חודשים גדול מהממוצע, שוקל 9 וחצי קילו ואיך לומר דיי שמנמן, כרגע יושב בסלקל צ'יקו קייפיט 30.

 

לאחרונה הקטן כבר נראה גדול בסלקל (לדעתי עוד חודש, חודשיים יהיה בעיה לשים אותו שם).

 

1. הבעיה היא כזאת, תחילה לפני שגדלו חשבנו שאולי נגיע עם הגדולה לגיל 3 נעביר אותה לבוסטר ואותו לכסא שלה, כעת רואים שזה בלתי אפשרי כי אין מצב שהוא יהיה עד גיל שנה בסלקל ואני לא הולך לעגל פינות.

2. חשבנו לקנות עוד כסא בטיחות בגודל מלא כמו הצ'יקו נקסטפיט (עוד אחד זהה או מקביל שלו בנתונים מבית אואנפלוו) אבל נהיה ברור לי שהילדה תצטרך בהמשך לעבור מהכסא לבוסטר יותר פרקטי.

3. זאת העמדה של עכשיו, לקנות בוסטר משולב כסא בטיחות לילדה שעם הזמן מתפרק, להשתמש בו עד כמה שניתן ככסא ואז להתחיל להתאים לגיל ולגודל, את הקטן להעביר לכסא הנוכחי של הילדה.

ככה בעצם הכל בא לידי פתרון ואין פגיעה בבטיחות. גיששתי מעט לגבי כסא משולב בוסטר ומהמעט שראיתי בנתיים זה הכי טוב. נראה שהציון בטיחות שלו מצויין + ניתן להתאים אותו לכל גיל עד להעדר צורך בבוסטר.

 

אשתי נוטה לכיוון של קניה של כסא בטיחות כמו צ'יקו נקסטפיט (נוסף) או אוונפלוו מקביל, אני מנבץסה להסביר לה שאין מצב שהילדה תהיה בדבר כזה עד גיל 7 כי מבחינת גודל זה לא יסתדר ולא יהיה נוח, תקנו אותי אם אני טועה (שולח לה את הפוסט).

 

צירפתי בתמונה את הכסא בטיחות/בוסטר שמצאתי.

 

אשמח לדעות עם נימוק ועוד יותר מבעלי נסיון.

S80125-19133367.jpg

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

קניתי את הכסא הזה בסיטואציה דומה לפני קצת פחות משנה.

מבחינת כיוון אני חושב שאתה צודק בבחירת הכסא הזה, אבל תבדוק לפני כן את העיגון של הכסא הזה ברכב שלך כי לי ממש לא נוח לחבר אותו.

פורסם

אנחנו קנינו בוסטר רתמות מאסטרו של אונפלאו, 500-600 שקל עם 5 כוכבי בטיחות.

לא בומבסטי מידי .

יש לנו גם כסא מגיל 0 עד גיל מתקדם כביכול, הבעיה שלהם שהם בומבסטים ולא נוחים..

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם (נערך)

בוסטר אם הוא רק בוסטר בהגדרה בעייתי לילדה מתחת לגיל 3, אני לא יודע אם הבעיה היא רק בהגדרה או שאכן יש הבדל בין בוסטר בלבד לבין כסא בטיחות משולב בוסטר.

 

מאיזה בחינה יש בעיה בחיבור? התכנון הוא לחבר בעזרת איזופיקס. גם מחבר פעם אחת עד שצריך לפרק לניקוי או משהו בסגנון אין לי מה לגעת בו.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי system_x

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אין לך מה לדאוג, הנאוטילוס 80 עלית מעולה.

 

אגב, שים לב למגבלות המשקל של האיזופיקס. רוב האנשים לא מודעים לכך בכלל. לא משנה מה תקנה, יש לקרוא את חוברת ההוראות.

 

עריכה: בוסטר רצועות הוא עדיין תחת ההגדרה של כיסא בטיחות.

פורסם

תודה, עוד כמה ימים נזמין!

 

אני כבר רואה את הסרט שהילדה לא תסכים לשחרר את הכסא שלה לטובת הקטן [emoji6]

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הנאוטילוס הוא בוסטר מצוין ואני ממליץ עליו בכל פה.

אל תקנה נקסטפיט נוסף, זה היה כדאי רק אם היו לך הפרשי גילאים קטנים יותר.

 

הכותב הינו בעל עסק לכסאות בטיחות ומוצרי תינוקות.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
תודה, עוד כמה ימים נזמין!

 

אני כבר רואה את הסרט שהילדה לא תסכים לשחרר את הכסא שלה לטובת הקטן [emoji6]

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

 

מנסיון אישי והמלצה ללקוחות:

 

רכוש את הבוסטר ותן אותו לילדה, כסא הרכב יושב בבית כמה שבועות, ואז אתה מעביר אותו לתינוקת, ככה אין בעיה של קנאה, רכושנות וכו'.

 

הרבה נחת.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
בוסטר אם הוא רק בוסטר בהגדרה בעייתי לילדה מתחת לגיל 3, אני לא יודע אם הבעיה היא רק בהגדרה או שאכן יש הבדל בין בוסטר בלבד לבין כסא בטיחות משולב בוסטר.

 

מאיזה בחינה יש בעיה בחיבור? התכנון הוא לחבר בעזרת איזופיקס. גם מחבר פעם אחת עד שצריך לפרק לניקוי או משהו בסגנון אין לי מה לגעת בו.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

אני מחבר עם החגורה. אני מניח שעם האיזופיקס זה פשוט יותר
פורסם

עם חגורה גם הצ'יקו נקסטפיט מסורבל.

 

אתה מעדיף לחבר עם חגורה או שזה בגלל המיקום?

לא רואה סיבה לתעדף חגורה על איזופיקס, עם איזופיקס העגינה גם מרגישה הרבה יותר חזקה/יציבה.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

את הצ'יקו נקסטפיט ניתן לחבר עם איזופיקס נגד כיוון הנסיעה עד 16 ק"ג של הילד ועד 18 ק"ג של הילד עם כיוון הנסיעה.

מעבר לזה, יש להתקין עם החגורה של הרכב בלבד.

פורסם
תודה על העצות!

איפה העסק שלך? יש כזה במלאי?

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

עניתי לך בפרטי

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...