Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת + סיכום חצי שנתי ו7000 קילומטר עם פג'ו 108 1.2 ידנית.


Alkash
שימו לב! השרשור הזה בן 2185 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נסעתי לא מעט ונהגתי קצת בפיקנטו ספורט, והרכב יצוק בבטון. שומדבר לא מקרקש.

היתרון של שני הדלתות הוא , כמובן, מרווח הפנים הנדיב מלפנים.

מה שכן, אין מולטימדיה....

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נסעתי לא מעט ונהגתי קצת בפיקנטו ספורט, והרכב יצוק בבטון. שומדבר לא מקרקש.

היתרון של שני הדלתות הוא , כמובן, מרווח הפנים הנדיב מלפנים.

מה שכן, אין מולטימדיה....

 

הפיקנטו בדגם המקביל ל108 (1.2 ידנית) הפסיק להימכר כחדש, וגם שהוא נמכר הוא עלה משמעותית יותר- ב8,000 עד 15,000 ש"ח (עם תלות במחיר המלא או במחיר המבצע הקבוע של ה108 )

 

כאשר ה108 מציע אבזור עדיף, לפחות לעניות דעתי מולטימדיה עם דיבורית מובנית ושליטה מההגה לעומת שליטה חשמלית על מראות הצד...

 

אני לא חושב שהפיקנטו הוא רכב נחות מה108 או להפך, אך בהינתן הפרש המחירים (נכון ל2016, כפי שציינתי כיום כבר לא קיים דגם כזה) אין סיבה להעדיף אותה אולי למעט בתחום שמירת הערך.

 

 

לפותח האשכול,כתבתי לפני שנה+- סיכום שנה ראשונה ו13,000 ק"מ על הרכב, גם לי יש כל מיני קרקושים ברכב.

1. לוח המחוונים מקרקש בנסיעה על כביש משובש הבעיה נפתרה על ידי הכנסת חתיכת נייר בין המסגרת לבין הפלסטיק השקוף.

2. תפס החגורה מרעיש בפגיעה בפלסטיק של כרית האוויר הצידית במושב הנוסע- נפתר על ידי שימוש בכרית היושבת על החגורה והכנסת הברזל תחתיה באופן המונע תזוזה.

 

דרך אגב, צריכת הדלק שלך די גבוהה, אני נמצא כבר קרוב לשנתיים על 1/20 בפרופיל נסיעה של 1/3 עירוני ו2/3 בין עירוני, כאשר 99% מהזמן אני נוסע ללא מזגן.

בנוסף מפתיע שאתה מרוצה מידית ההילוכים, אני ממש לא אוהב את מבנה הידית, היא מרגישה לי גבוהה מאוד ובעלת מהלך ארוך מכדי שיהיה נוח לתפעול זריז.

עריכה אחרונה על ידי ay115
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר שעובד חשמלאי (איש דיאגנוזה) בטויוטה הוא קנה 108 ולפי דבריו הרכב מיוצר 100% במפעל טויוטה,

הוא אמר לי שזה בעצם כמו הטויוטה אייגו רק בשינויים קוסמטיים

1. נכון כמו האייגו, אבל עליה אפשר להגיד שהיא 108 בשינויים קוסמטיים. אולי צריך חשמלאי מלובינסקי שיגיד.

2. לא יכול להיות 100% טויוטה, אחרת מאיפה הקירקושים. מצד שני המנוע לגמרי צרפתי, ככה שקצת מבלבל הסיפור הזה.

3. ובלי קשר לזיווג הבלתי אפשרי בין האוטו הכי אמין להכי מתקלקל, המנוע מצוין ותחושת הכח שלו מגיעה מיופי של מומנט בסיבובים נמוכים, חריג למדי במנוע אטמוספרי. מכיר אותו מ 208, גם שם הוא מרגיש נחמד למרות המשקל העודף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהפיקנטו הוא רכב נחות מה108 או להפך, אך בהינתן הפרש המחירים (נכון ל2016, כפי שציינתי כיום כבר לא קיים דגם כזה) אין סיבה להעדיף אותה אולי למעט בתחום שמירת הערך.

 

והנה קיזזת את הפרשי המחיר, חלקית.

 

לגבי צריכת הדלק - מאוד תלוי איך ואיפה נוהגים. מהירות ממוצעת נותנת אינדיקציה מסויימת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיקנטו בדגם המקביל ל108 (1.2 ידנית) הפסיק להימכר כחדש, וגם שהוא נמכר הוא עלה משמעותית יותר- ב8,000 עד 15,000 ש"ח (עם תלות במחיר המלא או במחיר המבצע הקבוע של ה108 )

 

כאשר ה108 מציע אבזור עדיף, לפחות לעניות דעתי מולטימדיה עם דיבורית מובנית ושליטה מההגה לעומת שליטה חשמלית על מראות הצד...

 

אני לא חושב שהפיקנטו הוא רכב נחות מה108 או להפך, אך בהינתן הפרש המחירים (נכון ל2016, כפי שציינתי כיום כבר לא קיים דגם כזה) אין סיבה להעדיף אותה אולי למעט בתחום שמירת הערך.

 

 

לפותח האשכול,כתבתי לפני שנה+- סיכום שנה ראשונה ו13,000 ק"מ על הרכב, גם לי יש כל מיני קרקושים ברכב.

1. לוח המחוונים מקרקש בנסיעה על כביש משובש הבעיה נפתרה על ידי הכנסת חתיכת נייר בין המסגרת לבין הפלסטיק השקוף.

2. תפס החגורה מרעיש בפגיעה בפלסטיק של כרית האוויר הצידית במושב הנוסע- נפתר על ידי שימוש בכרית היושבת על החגורה והכנסת הברזל תחתיה באופן המונע תזוזה.

 

דרך אגב, צריכת הדלק שלך די גבוהה, אני נמצא כבר קרוב לשנתיים על 1/20 בפרופיל נסיעה של 1/3 עירוני ו2/3 בין עירוני, כאשר 99% מהזמן אני נוסע ללא מזגן.

בנוסף מפתיע שאתה מרוצה מידית ההילוכים, אני ממש לא אוהב את מבנה הידית, היא מרגישה לי גבוהה מאוד ובעלת מהלך ארוך מכדי שיהיה נוח לתפעול זריז.

 

תראה, תנאי הנסיע שלנו שונים מאוד. לצורך הדוגמא המאזדה שלי עשתה 1 ל9 באותם תנאים. כמעט כל הנסוע שלי עירונות ואני לא כיביתי את המזגן מהיום שבו קניתי את הרכב. כמו כן כמו שכתבתי המהירות הממוצעת בה אני נוהג היא פחות מ30 קמ"ש. ועם כל זה אל תעלב אבל אני חושב שאתה נסחף. 1ל 20 זאת צריכה של רכב היברידי. אני אאמין אם תגיד לי שאתה עושה 1 ל16-17 אבל 1 ל20 ממוצע זה טוב מידי בשביל להיות נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי אין לי אפשרות להוכיח את הטענה שלי,

אבל אני מגיע ל600+ ק"מ בין תדלוקים, ובחלוקה של הק"מ למספר הליטרים בתדלוק שלרוב נע בין 30-32 ליטר כשנשאר לי קו אחד במדיד הדלק.

 

אני לא רואה אינטרס או סיבה לשקר, זאת הצריכה שאני מקבל כבר 23,000 ק"מ.

 

לגבי המזגן, הוא אכן "חונק את הרכב" וגורם לעליה של 15-20% בצריכת הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, תנאי הנסיע שלנו שונים מאוד. לצורך הדוגמא המאזדה שלי עשתה 1 ל9 באותם תנאים. כמעט כל הנסוע שלי עירונות ואני לא כיביתי את המזגן מהיום שבו קניתי את הרכב. כמו כן כמו שכתבתי המהירות הממוצעת בה אני נוהג היא פחות מ30 קמ"ש. ועם כל זה אל תעלב אבל אני חושב שאתה נסחף. 1ל 20 זאת צריכה של רכב היברידי. אני אאמין אם תגיד לי שאתה עושה 1 ל16-17 אבל 1 ל20 ממוצע זה טוב מידי בשביל להיות נכון.

 

אם אתה נוסע בעיקר בינעירוני, בלי מזגן, ועל 90 קמ"ש... אפשרי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון עם רכבים כאלה ומנועים כאלה 1/20 ויותר מושג בבין עירוני/שיוט בעיקר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, תנאי הנסיע שלנו שונים מאוד. לצורך הדוגמא המאזדה שלי עשתה 1 ל9 באותם תנאים. כמעט כל הנסוע שלי עירונות ואני לא כיביתי את המזגן מהיום שבו קניתי את הרכב. כמו כן כמו שכתבתי המהירות הממוצעת בה אני נוהג היא פחות מ30 קמ"ש. ועם כל זה אל תעלב אבל אני חושב שאתה נסחף. 1ל 20 זאת צריכה של רכב היברידי. אני אאמין אם תגיד לי שאתה עושה 1 ל16-17 אבל 1 ל20 ממוצע זה טוב מידי בשביל להיות נכון.

 

ב-107 רובוטית 1.0 השגתי צריכה ממוצעת של 1/19 בלי מזגן (נסיעה בין-עירונית ארוכה מאוד לשיטים).

אין מחשב דרך מדדתי לפי המשאבה. (ק"מ / ליטרים)

 

לפי תוואי הנסיעה שלך+המהירות זה דווקא נשמע מאד הגיוני הנתון שאתה מקבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-107 רובוטית 1.0 השגתי צריכה ממוצעת של 1/19 בלי מזגן (נסיעה בין-עירונית ארוכה מאוד לשיטים).

אין מחשב דרך מדדתי לפי המשאבה. (ק"מ / ליטרים)

 

לפי תוואי הנסיעה שלך+המהירות זה דווקא נשמע מאד הגיוני הנתון שאתה מקבל.

 

החיים שלכם יפים, השיוט המקסימלי שהיה לי בשנים האחרונות זאת הנסיע לאילת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני , ניסאן מיקרה יותר טובה בעד המחיר. עכשיו אני חושב שאפילו ראיתי שנמכרת במבצע, חדשה מהחברה, ב 54000 שח, זה היה 56000 לפני שנה. בחברה עדיין 56000 אבל אפשר למצוא חדשה בפחות אפילו.

 

אשתי קמצנית אז בחרה בצבע לבן...חח. זה מכוער למדי עם הידיות פלסטיק השחורות, הייתי צריך להוסיף עוד 1200 שח...אבל לא משנה כבר.

 

1200 נוספים אם אתה בוחר בצבע אחר חוץ מלבן, ו1200 כמובן אגרת רישוי.

מראות חשמליות. מערכת רדיו דיסק המקורית של ניסאן מצוינת, אבל שידרגו לי למערכת מולטימדיה עם המתקין אדי מערכות, שעובדת פצצה. את המערכת המקורית נתנו לי לשמור, מי שרוצה יכול למכור אותה ב 150-250 שח.

יש גם משענת יד, שאני משתמש בה רק בזמן חניה/שהייה במקום. אין צורך במשענת יד ימין כשהיד עסוקה בהחלפת הילוכים..זה מפריע, כמובן.

מאחורה מקום ל2 אנשים רגילים, או 3 ילדים. אבל 2 מבוגרים יושבים שם בהחלט בנוחות.

המושבים נוחים לי מאד. זו גרסה ידנית, 1.2, שלושה צילינדרים.

נכון, מנוע חלש, אבל על 100-120 בכביש מהיר נוסע בקלות ואני לא מרגיש רעשים מיוחדים.

המימדים נוחים מאד, יחסית לקטגוריה, החלונות נפרדים ונפתחים בניגוד לסיטרואן סי1 המעצבנת שהחלונות אחוריים בה לא נפתחים. חלונות קדמיים חשמליים, מאחורה ידני.

המזגן חזק מאד, גם בחימום וגם בקירור. עד כה לא מצאתי חסרונות ברכב הזה יחסית לאחרים בקטגוריה שאותם ניסיתי גם. וכמובן שיחסית למחיר, זו העיסקה המשתלמת ביותר בשוק כרגע. הקלאצ' רך ונעים, יותר משל הדאצ'ה המעצבנת והמסורבלת שנמצאת באותו טווח מחירים. לנהוג על הדאצ'ה סנדרו הזכיר לי נהיגה על משאית, קלאצ' קשה ולא נוח.

המיקרה זולה יותר ואמינה יותר, לטעמי, מהשברולט ספארק. שמעתי מהרבה אנשים על תקלות שונות ומשונות בספארק. הנהיגה על ספארק נוחה, אבל המחיר מעט פחות נוח, ויותר אהבתי לנהוג על המיקרה.

על הסי1 שמרגישה בכלל כמו מכונית לגו צעצוע אין לי מה להגיד, לא אוהב את הרכב הזה בכלל. יותר מדי 'מיני' בשבילי כבר.

עריכה אחרונה על ידי ניסאן מיקרה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שחוות הדעת שלך קצת לא אובייקטיבית ומסתכם ב"הכל רע חחוץ ממיקרה שהיא מושלמת כי אני קניתי אחת."

היה לי מיקרה חלופית מהליסינג לפני כשנתיים. רכב מיושן שיש לו דגם חלופי מוצלחת הרבה יותר בכל העולם כבר. כיסאות שוברים את הגב, נסיע קשה כאילו הגלגלים עשויים מעץ, הרגשה של רכב עולם שלישי, מנוע מרגיש חלש משמעותית, רעידות במהירות, איכות הרכבה ופלסטיקה גרוע וזולה כמו או יותר מהC1 שלא לדבר על זה שזאת אחת המכוניות המכוערות בסגמנט המיני - סופר מיני.

ספארק כמה רמות מעל המיקרה בכל מובן, במיוחד הספארק המחודשת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני , ניסאן מיקרה יותר טובה בעד המחיר. עכשיו אני חושב שאפילו ראיתי שנמכרת במבצע, חדשה מהחברה, ב 54000 שח, זה היה 56000 לפני שנה. בחברה עדיין 56000 אבל אפשר למצוא חדשה בפחות אפילו.

 

אשתי קמצנית אז בחרה בצבע לבן...חח. זה מכוער למדי עם הידיות פלסטיק השחורות, הייתי צריך להוסיף עוד 1200 שח...אבל לא משנה כבר.

 

1200 נוספים אם אתה בוחר בצבע אחר חוץ מלבן, ו1200 כמובן אגרת רישוי.

מראות חשמליות. מערכת רדיו דיסק המקורית של ניסאן מצוינת, אבל שידרגו לי למערכת מולטימדיה עם המתקין אדי מערכות, שעובדת פצצה. את המערכת המקורית נתנו לי לשמור, מי שרוצה יכול למכור אותה ב 150-250 שח.

יש גם משענת יד, שאני משתמש בה רק בזמן חניה/שהייה במקום. אין צורך במשענת יד ימין כשהיד עסוקה בהחלפת הילוכים..זה מפריע, כמובן.

מאחורה מקום ל2 אנשים רגילים, או 3 ילדים. אבל 2 מבוגרים יושבים שם בהחלט בנוחות.

המושבים נוחים לי מאד. זו גרסה ידנית, 1.2, שלושה צילינדרים.

נכון, מנוע חלש, אבל על 100-120 בכביש מהיר נוסע בקלות ואני לא מרגיש רעשים מיוחדים.

המימדים נוחים מאד, יחסית לקטגוריה, החלונות נפרדים ונפתחים בניגוד לסיטרואן סי1 המעצבנת שהחלונות אחוריים בה לא נפתחים. חלונות קדמיים חשמליים, מאחורה ידני.

המזגן חזק מאד, גם בחימום וגם בקירור. עד כה לא מצאתי חסרונות ברכב הזה יחסית לאחרים בקטגוריה שאותם ניסיתי גם. וכמובן שיחסית למחיר, זו העיסקה המשתלמת ביותר בשוק כרגע. הקלאצ' רך ונעים, יותר משל הדאצ'ה המעצבנת והמסורבלת שנמצאת באותו טווח מחירים. לנהוג על הדאצ'ה סנדרו הזכיר לי נהיגה על משאית, קלאצ' קשה ולא נוח.

המיקרה זולה יותר ואמינה יותר, לטעמי, מהשברולט ספארק. שמעתי מהרבה אנשים על תקלות שונות ומשונות בספארק. הנהיגה על ספארק נוחה, אבל המחיר מעט פחות נוח, ויותר אהבתי לנהוג על המיקרה.

על הסי1 שמרגישה בכלל כמו מכונית לגו צעצוע אין לי מה להגיד, לא אוהב את הרכב הזה בכלל. יותר מדי 'מיני' בשבילי כבר.

הייתה לי מיקרה חדשה בין 2015 ל 2016 שזה אותו הדגם שיש לך.

 

בתכלס צריכת דלק מצויינת, סחיבה טובה ביחס למנוע, נוחות גרועה, במיוחד הנוחות של הכסאות הקדמיים והאמת את זה אמר כל מי שנסע עליה הרבה!

לא יכול להגיד על משהו במיקרה ואו, היא סבירה בהכל, אמינה אני משער שכן וחסכונית בהחלט אבל זה רוב הרכבים הידניים בקטגוריה.

 

קח דברים בפרופורציה! כמו כן הדגם כבר מיושן ומוכרים במבצעים את הרכבים שנשארו, כבר לפני זמן מה יצאה בחו''ל הגרסה החדשה שבאמת נראת ואו.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2185 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...