Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי חברים :)

 

ממש לפני כמה ימים התחדשתי ברנו מגאן קופה חביבה, 2014. רכב כזה אי אפשר בלי מערכת טובה בהתאם.

לפי ההבנה שלי יש מערכת מובנית עם בלוטוס, אליה מחוברים טויטרים, רמקולים 5.25 קדימה ורקמולים 5.25 אחורה.

יש לי מהמערכת ברכב הישן מגבר של BOSS 200W, שני ערוצים שתיפעל סאבוופר של קנווד אאלט 600W.

ברשותי גם רמקולים 5.25 מהמערכת הישנה של JBL, קניתי אותם ב-2017 אז אולי יש להם שימוש.

 

1) מהו הרכב המערכת המומלץ? אשמח לדגמים וכו'. 5.25 קומפוננט קדימה, 5.25 אחורה מוגברים באמצעות מגבר 4 ערוצים שעליו יישב גם הסאב?

2) אשמח למתקין מומלץ בירושלים, שיבצע עבודה איכותית במחיר הוגן.

3) האם יש צורך בהארכה פנימית?

 

התקציב להכל כולל הכל הוא 2000-3000. אם קיימת אפשרות איכותית בפחות, מה טוב.

תודה רבה לעוזרים ויום נעים

עריכה אחרונה על ידי operation103

If you can dream of something, you can achieve it

הייתי עם הגברת, אני חושב שאם הייתי מזכיר את המילים ״רכב״/״פורום״/״ניקוי״ הייתי ישן בספה או בטרקלין ;)
×
×
  • תוכן חדש...