Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרמור על מצב הכבישים/פקקים


Benor
שימו לב! השרשור הזה בן 1738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באיזו מדינה אתה חי שיש בה חורף קר וגשום? יש פה אולי 30 ימי גשם בשנה מהסוג שבאמת עלול להפריע לך בדרך לעבודה על אופניים, וגם זה בהגזמה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 270
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לגמרי בעד ועושה זאת מדי פעם בקיץ, הבעיה בחורף שקר וגשום.

 

לא יודע מה איתך, במקרה שלי הקיץ הרבה יותר גשום מהחורף. אופניים זו לא אופציה תחת השמש הקופחת והלחות.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון לא יבוא מהמדינה, משר התחבורה, ולא מאף אחד אחר מלבד עצמכם!

הצטיידו בדו גלגלי!

 

למי שיש רישיון 3 שנים לרכב צריך רק 8 שיעורים לקטנוע 125 שיהיה מעולה בתנועה עירונית, ובשעות העומס הוא גם יותר מהיר מרכבי הטורבו החזקים ביותר :)

אם מדובר בבינעירוני ארוך אז 15 שיעורים ל250 סמ"ק (ומעלה) יעשו את העבודה, גם כשתגיעו לקטעים ריקים תוכלו להיות בקצב התנועה+

 

זה הפתרון היחיד, הזמין, המיידי, העצמאי.

אל תסמכו על אף אחד מלבד עצמכם, דו"ג קונה לכם עוד שעה שעתיים שינה בוקר, ועוד שעה שעתיים עם המשפחה בערב. הבחירה הכי טובה שיש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועל הדרך גם מצרף אתכם לסטטיסטיקה. לא משנה כמה הכבישים ייעשו עמוסים, דו גלגלי לעולם לא יהיה עבורי תחליף למזגן ולעצבים של הגז והברקס.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה איתך, במקרה שלי הקיץ הרבה יותר גשום מהחורף. אופניים זו לא אופציה תחת השמש הקופחת והלחות.

 

נסיעה כזאת ממש קצרה של כמה קילומטרים אם עושים אותה באיטיות אפשר בלי להזיע. בבוקר שעוד טיפה קריר ממש לא בעיה. מי שיכול ועוד לא ניסה צריך לנסות. רק תצברו כושר טיפה כדי באמת לא להזיע מדקת נסיעה איטית גם..

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועל הדרך גם מצרף אתכם לסטטיסטיקה.

 

בלי להיכנס למספרים, רוב התאונות הקטלניות דווקא קורות בסופי שבוע בטיולים, ולאו דווקא ב8 בבוקר בשוליים באיילון,

כשכולם זוחלים על 7 קמ"ש באיילון (לא הגזמתי, זה הקצב נסיעה בין ראשל"צ לת"א בשעות העומס)

 

לא כל מי שעולה על דו גלגלי גוזר על עצמו גזר דין מוות, ברגע שיוצאים מהראש "אנטי" הזה, ומבינים שאם רוכבים כמו בני אדם ולא טסים 120 בשול, והכלי משמש בית-עבודה כפתרון לשעות העומס (ולא ככלי פנאי לסופ"ש להתגרזנות) אז הכל בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב אותך, אנשים פה מנותקים ממש, לא אכפת להם להיחנק בפקקים העיקר לא לרכב על קטנוע,

גם לא על אחד שיש לו 3 גלגלים.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודצ'יפ, דו"ג זה לא הפתרון. בין אם בגלל המזגן (ובישראל זה לא פינוק- אנחנו מדינת שמש קופחת ולוהטת), בגלל המחסור בבגאז', בגלל חוסר ביטחון של חלק מהאנשים (בין אם בשימוש בכלי עצמו או ההרגשה החשופה), הצורך במקום לעוד אנשים, ועוד ועוד ועוד.

הפתרון לעד היה ולעד יהיה תחבורה ציבורית. רק שזה ידרוש התייעלות רצינית פה, עקירה מהיסוד של השחיתות ברכבת ישראל והרשויות שאחראיות על המכרזים, ואינטרס אמיתי של הממשלה לשפר פה את רמת התחבורה.

מה שכמובן לעולם לא יקרה. בתכלס מבחינת תקציב, אפשר לעשות פה הרבה יותר ממה שאכן נעשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב אותך, אנשים פה מנותקים ממש, לא אכפת להם להיחנק בפקקים העיקר לא לרכב על קטנוע,

גם לא על אחד שיש לו 3 גלגלים.

שני חברים טובים שאיבדתי, מראים שהסטטיסטיקה לא תמיד צודקת. וכן, זה קרה בתנועה יומיומית שגרתית.

 

תאמין לי שהאמהות שלהן היו נותנות הכל כדי שיסבלו עוד שעה ועוד שעתיים בפקקים.

 

וכדי ליישר את העניין - רוב החברים שלי נוהגים במכוניות. טפו טפו טפו, עד היום - אפס הרוגים, אפס פצועים. וזה לא שלא היו תאונות... הן פשוט מסתיימות בהחלפת פרטים ולא בהחלפת פלטינות.

 

Sent from my ZTE B2017G using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודצ'יפ, דו"ג זה לא הפתרון. בין אם בגלל המזגן (ובישראל זה לא פינוק- אנחנו מדינת שמש קופחת ולוהטת), בגלל המחסור בבגאז', בגלל חוסר ביטחון של חלק מהאנשים (בין אם בשימוש בכלי עצמו או ההרגשה החשופה), הצורך במקום לעוד אנשים, ועוד ועוד ועוד.

 

חלק מהדברים שציינת הם לא רלוונטים, כי התלונה העיקרית בשרשור היא זמן הנסיעה לעבודה (וחזרה).

אף אחד לא צריך בגאז' בנסיעה לעבודה, והרוב המוחלט של האנשים נוהגים לעבודה כשהם לבד ברכב.

 

הפיתרון הוא בין היתר תחבורה ציבורית, אבל הפתרון היחיד שהוא מיידי - זה דו"ג.

דו"ג קטן (עם עלות ביטוח נמוכה) ליומיום לעבודה, ורכב שרוב הזמן בחניה ומשמש בסופ"שים ולנסיעות משפחתיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעמיים ביטוח, פעמיים טסט, פעמיים תחזוקה. פתרון זה בטח לא. גם בנהיגה הזהירה ביותר, התוצאה של כל תאונת דרכים כלשהי היא חמורה בהרבה.

הדיון הזה טיפה עקר, למדינת ישראל זה כבר די אבוד- עוד 10-12 שנה יהיה פה גיהנום תחבורתי בל יתואר, אלא אם משהו מאוד קיצוני יקרה (כמו למשל הסכם עם ממשלת סין על בניה ותפעול הרכבות בישראל ל 50 השנים הבאות, עם יד חופשית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודצ'יפ, דו"ג זה לא הפתרון. בין אם בגלל המזגן (ובישראל זה לא פינוק- אנחנו מדינת שמש קופחת ולוהטת), בגלל המחסור בבגאז', בגלל חוסר ביטחון של חלק מהאנשים (בין אם בשימוש בכלי עצמו או ההרגשה החשופה), הצורך במקום לעוד אנשים, ועוד ועוד ועוד.

הפתרון לעד היה ולעד יהיה תחבורה ציבורית. רק שזה ידרוש התייעלות רצינית פה, עקירה מהיסוד של השחיתות ברכבת ישראל והרשויות שאחראיות על המכרזים, ואינטרס אמיתי של הממשלה לשפר פה את רמת התחבורה.

מה שכמובן לעולם לא יקרה. בתכלס מבחינת תקציב, אפשר לעשות פה הרבה יותר ממה שאכן נעשה.

 

מבין הגופים הממשלתיים/ציבוריים בפרופיל גבוה, ר"י היא הגוף היחיד שמראה סימני התייעלות, למידה ושיפור עקביים לאורך כל השנים. (מדגיש - אינני עובד רכבת ישראל או קשור אליה בדרך כלשהי). צריך לזכור שבסוף שנות השמונים רכבת ישראל הייתה עדיין שריד של רכבת המנדט שהחזיק מעמד בקושי והיה על סף סגירה. אני לא סניגור שלהם, אבל ר"י היא ממש לא הכתובת הראשונה לתלונות על המצב.

 

מה שצריך, בראש ובראשונה, שמשרד התחבורה יפסיק להיות המשרד הממשלתי הפרימיטיבי ביותר בישראל, ויפנים שתכנון תחבורה ציבורית בפן האירגוני (לא רק בפן התשתיתי) הוא מקצוע של ממש. מעבר לכך, צריך צעדים פרואקטיביים נחושים של משרד התחבורה (לאחר שהפנים ולמד כראוי) יחד עם הגופים המוניציפליים השונים (שכיום מבינים בתחבורה ציבורית כחמורים במרק פירות ובעיקר תוקעים מקלות בגלגלים) ושאר משרדי הממשלה: הקמת נתצ"ים ואכיפתם, קווי BRT בכל מקום (לפחות בינתיים), יישום אגרות גודש במקביל, אולי אפילו מהלך נרחב של ביזור שעות הפעילות במשק כולו לרבות מערכת החינוך.

 

לפוליטיקאים כיום, לתחושתי כמעט בכל מקום בעולם ה"מפותח", אין אינטרס לעשות כלום אלא לשרוד מבלי לנענע את הסירה יותר מדי. כולם מביטים לאן נושבת הרוח, ורצים לשם תוך כדי שצועקים "אחריי". ככל שהלחץ יילך וייגבר כך גם הפוליטיקאים יאלצו לעשות מעשים בכיוון.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דו"ג זה הפתרון, אם תרצו או לא.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...